Friday, January 7, 2011

~ MeNunya ~

Semalam angah ada cerita pasal celebration  Hari ini pagi angah nak cerita pasal makan... hehehe ye la mana preggy tue minta maap yerrrrr... hehehe... Sambungan cerita semalam...menunya adalahhhhh 
ya itu lah menu masa celebration pak long...
Sebenarnya ada lagi... tapi yg angah ambil 3 jer..... ikan kerapu masak pedas, lala masak lada, ketam masak sup,sayur kangkung goreng ikan masin, kailan masak ikan masin & aduhhhhh kok lupa apa lagiiiiii hehehe...

Itu la menu kitaorang masa last week...fuhhh sampai terlupa2...Apa pun ini menu utk korang tatapan aja... eh bukan jahattttttt angah pun terkena gak laaaaaaaaaa... aduhhh lapooooooo..


p/s: kejap je dah hari jumaat... 


14 Budak comei:

kakcik said...

Angah.. jom mam nasi lemak. Alhamdulillah, ada orang belanja hari ni.. :)

shark said...

pergh...
tu dia skali clebrate..
xdek ker simpan2 sikit

Alida Ali said...

Menariknya tgk lala tu..lama tak masak lala...

CiK QiQi said...

angah..nak lala sikit.heheheh

BIONIC WOMEN said...

wow..bestnyer lauk..yummy2
tetiba terasa lapar..hehe

kakchik@ella said...

sume favorite Kakchik Angah. Hihi ..

ciK mOt ©™ said...

sedapnya...nak sikit...

☆ lieya latif ☆ said...

wow menu seafood yg marbeles...lieya kalo dpt seafood ni mmg tak amik nasi dah....ratah sesaje seafood sampai puas....

Zura said...

lala sedapnye...

Ogy said...

angahhh!! sedapnyaa ketam!
sedapnyaa lala...huhuhhu memikat pewotku..........

Cma Shiema said...

seafud....sedap tu....miahahaha...

tu la angah..cma ingat hari ni hari khamis...rupenye dah hari rabu...

cik gold said...

rajin ye angah masak..org bujang cam saya ni besli ja..kena lak depan umah ada kedai makan,hehe

munna said...

lapo, lapo, laponya... munna klu tgk seafood mmg otomatik otak kata laponya...

Fiqas said...

lala tu sedapnya...terliur la pulak..

Related Posts with Thumbnails