Tuesday, January 4, 2011

~ KuIh SagU ~

Dik kerana boring sangat petang ahad.. apa lagi bersilatlah angah kat dapur.. pikir punya pikir apa kata ku cuba bakat yg ado....
tenyeh punya tenyeh... 
jadilah ini 
yezzaaa berjaya gak buatttt hehehee

lepas dah siap..apa lagi zasss menguyahlahhh kojo dennn heheheee....

Alah angah tahu korang mesti cakap senang kan??? tak pe.setidak2 angah ada gak mencuba korang ado???? hehehehe... PAgi2 nie angah lak yg terliur tengok kuih nie..sebab tak sarapppppp

p/s: So apa lagi aksi membalas dendam la.... ke blog korang hehehee


52 Budak comei:

mizz sue said...

kuih fevret su kak!

LYaFRINA said...

kt sini pgil kuih bronok..
lya mmg x mkn kuih ni, tp fain mmg suka & dia pndai gak buat

Sarah Syazwani said...

lenkali pos la ke dungun ni..sedap je tgkkk

Sarah Syazwani said...

ehh..lupe..tahniah ye gegirl menang contest anakku bersama sinar raudhahh

ciK mOt ©™ said...

salam...camner nak buat kuih ni...suka makan tapi tak reti...sob sob...

☆ lieya latif ☆ said...

wow...nampak sedap nieh....lieya suke kalo sejuk2...nyaman jek masuk tekak hah...

Fiqas said...

angah, pernah cuba buat sekali, tp tak jadi..terlebih lembik...hahahah

daisy said...

jom g sarap ~

sarah-najwan said...

xpenah buat kuih ni
tapi akak suka gak mkn..hehe

tahu makan je akak ni..
badan xberisi pom..

Hanis Azla said...

ala sedapnya.. dh lama tak makan kuih ni..

AngahSayang2314 said...

sue sedap kan??

AngahSayang2314 said...

lya sedappppp

AngahSayang2314 said...

sarah hehehe macam mano???

AngahSayang2314 said...

cik mot campak jerrrrrr

AngahSayang2314 said...

lieya hehehe sedap mengancam kan??

AngahSayang2314 said...

fiqas hehehe tak pe jgn putus asa

AngahSayang2314 said...

daisy jommmmm

AngahSayang2314 said...

kak sarah ye ke?????

ye la akak memang kurussss

AngahSayang2314 said...

hanis ye ke yum2

POSH76 said...

yang penting jadi...nampak sedap laaa

Nora Shahaira said...

suka makan..tp akak belum terseru nak buat..lainkali buat kasi kembang betul2 tau..mak akak yg pesan..sampai xde yg putih2 tu..hebat la angah bersilat di dapur..

Cma Shiema said...

rajin angah bersilat kat dapur..cma paggil kuih ni telur katak..nyum2...

Cma Shiema said...

rajin angah bersilat kat dapur..cma paggil kuih ni telur katak..nyum2...

Ellen said...

wah angah sedapnya ni..hehe

Nurhayati said...

peberetku!!

Katak Gomok Sulie said...

kalau kat ganu panggilnya kuih berolok...hehe...

LyNn HaMzAh said...

lynn suka makan kuih nie waktu panas2...sedap...

kakchik@ella said...

feveret anak kakchik ni angah.

aibaks said...

ko wat ke kuih ni ngah? sedap gak kue ni..

nota kaki: yop bz skit la cari keje baru..

Ogy said...

arwah nenek panggil kuih bronok...aduss..tak glemer langsung nama tu...tp sodapp manis2 lemak..lama tak makan...huhu

Ifa Zafrah said...

Sedapnya.. Saya suka makan kueh nih masa skola dulu dewan makan buat !^__^

Amy Syaquena said...

angah lame dah amy x makan kuih nie bile tengok sini terus teringin nak makan.. amy kalau bab menjamu mata nie sampai tekak terasanya ha.. meh la anta sini sikit he...

Farra Dhelina said...

sedapnya kuih saguuuuu..teringin nk buat sendiri..letak klpa byk2!! sedapnyaaa

Rinna said...

Wahh caya laa Angah wat kuih sagu.. nampak sedap tuh..tak antar kat akak pun ekk!!

el said...

alamak kuih sagu
fevret aii taw..sedapnye
lm x mkn..buat tuk el boleh?

MamaYatie said...

angah,lamanya tak makan kuih sagu ni..len kali nak turun saujana putra bawak skali yer...hahaha

AngahSayang2314 said...

posh memang sedap hehehe

AngahSayang2314 said...

kak nora angah memang suka macam tue sedap sebab ada kenyal2

AngahSayang2314 said...

cma dah bosan duk umah 3 hari

AngahSayang2314 said...

ellen hehe sedapp

AngahSayang2314 said...

kak yati hehehe sedap tue

AngahSayang2314 said...

katak yer ke?? pelik jer bunyinya

AngahSayang2314 said...

lynn betul tue sedap kan???

AngahSayang2314 said...

kak chik sedap nyerrrr hehehee

AngahSayang2314 said...

aibaks ye la tak kan beli kott

AngahSayang2314 said...

kak g sedap apa

AngahSayang2314 said...

ifa yupp tul tue sedap

AngahSayang2314 said...

amy nak ke??? heheee

AngahSayang2314 said...

fara yup memang sedappp

AngahSayang2314 said...

kak rinna nak ke meh sini hehehe

AngahSayang2314 said...

el nak ke?? hehehe meh la hehehe

AngahSayang2314 said...

kak yatie kan angah cakap hari2 ke sana

Related Posts with Thumbnails