Thursday, January 6, 2011

~ DaFtaR SpR ~

Hari selasa angah pun gi la 1 tempat mana lagi kalau bukan pejabat pos.. gi jadi mat pion jap.. Sambil2 tue menyelam minum air sekali... gi la buat 1 perkara yg menyatakan angah adalah betul2 perihatin 
eh perihatan ke?? hehehe bole la....
Angah gi ke kuanter daftar lah sebagai ahli SPR apa tue SPR??? 
ya ini dia... 

Ini selama umur hidupku belum pernah daftar lagi sebagai ahli SPR korang dah ke?????? hehehee 

p/s: aduhhh badan dah lain macam nie...


24 Budak comei:

Amy Syaquena said...

huwaaa..amy x daftar lagi la hu3...

☆ lieya latif ☆ said...

oit angah biar betul...dah tue2 tak penah daftar lagi yeak hihihi...takpe2, yg penting daftar gak.....lieya ni kalo nak mengundi kene balik johor...leceh ar, ingat nak tkar kawasan mengundi...

kakcik said...

Lain macam - macam mana tu Angah? ;-)

CiK QiQi said...

mls la nk undi2...wat sakit ati je

POSH76 said...

wajib tu mendaftar baru betul rakyat malaysia hehe

eT said...

dah daftar 5 tahun lepas..hehehe
tp baru sekali p mengundi..:p

Rinna said...

Bagus2 gud gurl..dah daftar yer.. rugi kalau tak daftar.. :)

LYaFRINA said...

heheheh..

x pernah mengundi & belum berdaftar pon lg..

sarah-najwan said...

dah lama dftar
ngundi pom da 2 kali kot..hehee

mr.curly said...

laaa..bru 1st time ke angah oiii..rugi wooo !!..hehe

ieda said...

uishhh dikk biar benar heheh
ok2 dah daftar ok lah tuuu adehhhh :)

fikaryna said...

tgjwb pd negara..huhu..

BIONIC WOMEN said...

hahaha..me lum daftar lagi...huhu

salam kenal yea angah..singgah hinggap kat sini..

munna said...

bagus... jadi rakyat malaysia yg berani berjuang.... hait ingat undi anda adalah rahsia... hehehe..

Cma Shiema said...

cma sudah daftar..ngee...

angah..nnti amek award ye..

http://shiemacma.blogspot.com/2011/01/best-follower-award.html

badan rasa len macam??nk demam ke..
ke...gugurl nk dpt adik....
jeng..jeng..jeng..

kakchik@ella said...

dah .. dah .. mengundi pun byk kali dah. Hihi ..

me suya said...

thNX angah follow suya.. suya follow balik taw.. heeeee suya pun tak daftar lagi ^^

ozzy said...

salam..

Lepas ni boleh la mengundi ye..jgn lupa tunaikan t'jawab anda

Izan Ishak said...

angah...k.izan dah lama daftar. tapi..tapi...teeettttt!

Zaidah said...

ini mesti belum mengundi lagilah nie...sebab baru nak mendaftar...zai dah lama mendaftar...n dah berapa kali gie mengundi...seronok...

oya said...

dah...baru tahun lepas buat..hehe..

Sophia Rani said...

org dah masuk 22 ni.. lom daftr lagi nih.. wuaaaaa

E.d.Y said...

alamak..xdaftar lg..huhu

aibaks said...

akhirnya bertambah sorang lagi calon yang bertanggungjawab.. hehe

Related Posts with Thumbnails