Thursday, May 27, 2010

~ YeH..yEh...AbAh BaLiK BaWa MaKaNan ~

Semalam tetiba jer angah tengah duduk sambil.. tengok tv kat bawah ngan hubby & melayan si gegirl angah pun di beri kejutan oleh abahku sendiri.... kring..kring....kring telefon adikku berbunyi lak... Rupa2nya..

"abah beli KFC jgn makan tau"
"ala abah org nak Pizza, teringin la.."
"ye la..."

itu perbualan adik angah ngan abah la masa angah dengar. Fuhh abah belanja tu rezeki..rezeki.. pelik tak macam mana angah bole dengar??
la dia buat load speaker la.. apa lagi.... Dalam beberapa minit kemudian lak abah pun sampai la... dengan bungkusan2 yg ada... tengok apa dia bawa....yum..yum...yum...
KFC.................PIZZHUT...................wah kebetulan lak angah teringin nak makan KFC lama tul tak makan KFC kan?? biasa la.. sambil menyelam minum air la... 
ya la.. lama betul angah teringin nak makan KFC bila ajak hubby jer dia kata nanti..nanti...nanti... tue je jawapannya akhirnya angah dapat pecah record ngan makan KFC hahahah...apa la..angah melalut nie..
Terliur tak korang tengok makanan angah nie.. apa lagi gi cari cepat tau.. nie santapan malam tadi tau...hehehe

wahhhh..wah.......pizza baru la... dalam masa yg sama abahku bawa balik dua jenis makanan hehehe...cedap..cedap...

nie la masa kitaorang makan anak ku pun cibuk nak gak...hahaha.. makan gegirl nie atuk belanja tau.. nak harap papa entah la...papa kau cibuk memanjang..je OT..OT..OT.. nak kaya cepat hahaha.. bukan kaya tapi KOYO hehehe.. 
so korang layan la... gambar yg buat korang terliur nie tau... cepat gi cari kedai PIZZA & KFC

12 Budak comei:

LYaFRINA said...

u bikin i kelaparan.. krottt..krutt.. perut ku bbunyi...
tp angah..lya x suka la ayam baru ni.. black papper.. aper2 pon, hot & spicy gak sedap n bestt..

piza ikan tu.. belum merasa lagi.. best k??

Rizziela said...

Sedapnya...

pawaka19 said...

peh sedap btol kak ngah..macam dunia ana yang punya dah...mel nak jugak hehe

NICK IRFAN said...

perghh!!sedapnyer!!! menu baru ke pizza tu? xpnh tgk pun sebelum ni...

Blithe Spirit said...

pukul 2pagi terbaca blog akak n nampak makanan.now perut tgh berkeroncong.xboleh jadi esk nk cari pizza jugek!hehe

AngahSayang2314 said...

lyafrina: alya lapar ye.. apa lagi gi makan tau.. yup memang pun tak sedap

bole la nak kata sedap sangat tue dok la..

AngahSayang2314 said...

Rizziela : sedapppppp benda free

AngahSayang2314 said...

pawaka: ya nie dunia anna yg punya hahaha

AngahSayang2314 said...

nick: cedap sangat dik eh dalam tv,nuff,papan iklan semua ada dah.. gi ke kedai cari tau

AngahSayang2314 said...

Blithe:ermmm apa lagi gi cari tau

annfrendly said...

pizza.. kfc... nyum2..kalau makan waktu tengah lapar memang cepat abes.. silap2 haribulan tak cukop..hehehehe

AngahSayang2314 said...

ann: kalau kita makan ayam nie time panas2 lagi sedap ann sampai tak cukup hehehe

Related Posts with Thumbnails