Wednesday, May 5, 2010

~ CuCi2 SeRvIcEs ~

Wah n3 angah kali ni dah macam tajuk cerita ye... hehehe ramai gak la tanya rupa bentuk rumah angah banglo ka? (wah perasan) kondominium ka?(mmm entah la..) abis tue apa??? heheh angah hanya ada rumah yg tak seberapa jer.. akhirnya dapat la angah sebijik rumah hasil perkongsian hidup ngan hubby & gegirl.. Rumah yang angah beli tidak la.. seberapa mewah cukuplah sekadar menumpang teduh hujan & panas.... eh kenapa lak angah bermadah2 lak nie hehehehe.. 
Jom janji mesti di kotakan ye.. angah ada ramai permintaan untuk siarkan gambar rumah angah sendiri so jom layannnnnnn....
Scroll downnnnnnnn....


Tada..................... nie la hasil gambar yang angah ambil di laling angah sendiri maaf ye tak berapa cantik tau..
Masa OTW ke kajang sempat la.. angah snap gambar nak ke rumah angah nampak tak tu la taman yang angah duduk... ala..biasa2 jer cuma rumah apartment medium cost jer.. kecik jer tak la macam rumah korang2 besau2 org melaka kata..hehehe..
masa di parking kereta lak nie dia yang angah dapat ambil tapi soryyyyyyy angah tak bole bagi no. rumah tau.... itu adalah " biarlah rahsia.........." kata datuk siti...
tada.......... nie la.. rupa rumah angah... tak besar pun kecik jer.. kan angah dah kata cukup untuk menumpang teduh .. pose nie angah ambil pada 1 mei ari tue..ye la angah kan kata angah nak cuci rumah, tapi sayang angah tak dapat nak tunjukkan keluasan seluruh rumah yeee.... mana bole buatnya korang nie jenisssssssss....... ala lupakan la.. heheheh ok la.. cukup nie jer yang bole angah siarkan di dalam rumah angah yer.. tak leh banyak2 hanya nie jer tatapan yg dapat angah nyatakan dalam blog..ok byeeeeeeeeee..... 

19 Budak comei:

Mrs. Asida said...

Oklah tuh angah. Rumah angah ala2 rumah asid lah skrg. Tapi angah lagi syok rumah sendiri, asid lak menumpang duduk rumah org punya jerk. hehe
Asid harap satu hari nanti Asid dpt gak beli rumah teres idaman hati.. hehe

AngahSayang2314 said...

ye bersyukur sangat2 dari tak ada.. tapi angah pun ada gak idaman hati nak beli rumah teres.. tunggu la kalau nak terus beli mustahil tul tak?? insya allah 1 hari nanti ada rezeki angah akan beli lagi rumah tapi nak beli rumah teres lak... hehehe...nak buat aset

pawaka19 said...

wah bestnye..walaupon kecik..sekurang2nye kak ngah takdela menyewa lagi

NICK IRFAN said...

wah! cantik umah akak!! eh ni sewa ke akak beli trus? ape2pun mmg best! sy tgk selesanya... ha! have a nice day in new home!!! hehe :)

AngahSayang2314 said...

pawaka: ya betul kata adik insya allah kalau ada rezeki lagi nak beli umah teres lak...

AngahSayang2314 said...

nick: thanks nick.. nie umah akak sendiri la.. atas nama akak tau.. memang selesa pun tapi belum renovation lagi nanti kalau dah akak letak kan lak yer

E.L.I.Z.A said...

wowiee manyak syiok la ada umah sendiri..x sabar gak nk tggu umah kite siap =)

AngahSayang2314 said...

hehe betul tue eliza memang syok abisssss

NICK IRFAN said...

wah! umah sendiri ke? best2! eh kak! umah akak ni area mne? KL gak ke ? dkat ke dgn tmpt keje x??? sj nk thu jer? :)

aMiYs said...

bestnye dah ade rmh sendiri... kita pun x beli2 rmh lg.. hukhukhuk... pitih takdok.. klu dh x ulang alik bru dpt bli rmh..

**singgah cni juga ^_^**

A.I said...

Bior le kecik pon. yg penting umah kita sendiri. asal selesa udah. tp aku tgk umah kau ni cantek gak. umah aku tu yg macam kotak je..ahaks!

farwalis said...

errrr..boleh cuci rumah saya? heee

AngahSayang2314 said...

nick: dik rumah angah kat kajang dah tentu selangor.jauh dik akak nyer tempat keje kat d'sara eh tak salah kalau nak tahu kalau nak chat ngan akak pun bole ym jer Rina_2314

AngahSayang2314 said...

amiys:tak pe amiys kalau ada rezeki nanti bole la beli rumah yer.. nie pun rezeki anak...

A.I : thanks... janji rumah dari tak de susah gak kan????


farwalis: bole kat ne??? hehehe

SHIMA said...

ok la tu angah...nasib baik ada. lgpon nk dpt umah skrg,mmg senang...tp kos je yg tinggi..

xcited nya mak angah...hehe...

AngahSayang2314 said...

shima: masa nie mak angah tengah cerita ketinggian apa entah.. tue la janji ada rumah kan???

annfrendly said...

wow.. cantiklah rumah angah nie..
ann suke...
designnya llawa...
nanti dah hias bagai.. lagi la cantik menarik memang da boom gitu..heheh..
wow...

AngahSayang2314 said...

ann: thanks ann jgn puji lebih2 nanti koyak suar angah hehehe.. tue la nak renovated dulu baru duduk nanti kalau dah renovate baru la angah tunjuk

Rizziela said...

Rumah angah dekat dengan rumah kita...kat kajan gak..boleh la kita jumpa nanti

Related Posts with Thumbnails