Monday, May 17, 2010

~ No MoOd TodaY ~

hari nie tak ada mood la.. nak buat blog.. sebab badan sakit2 tambahan ngan ngantuk lak tue...warghhhh.... kan dah menguap ... langsung tak ada mood nak taib, keje, & semua la.. ada.. sorry yer korang2 esok angah update yer...

12 Budak comei:

LYaFRINA said...

waaa...
sabo je la....
lya ni.. letihhhhh..
kna OT arini..nk settle keje..
esk xde .. g spital...

E.L.I.Z.A said...

awat pulak xdak mood ni hehhehe..xpe xpe..esok² ada la tu mood..skali berjela² entri hehehhe

AngahSayang2314 said...

lyafrina: ye ke tak pe yg penting dapat uit hehehe

AngahSayang2314 said...

eliza: erm mungkin betul kata eliza tue betul..betul..betul...

aMiYs said...

same la kita... xde mood.. asal isnin je xde mood.. hehehe...

NICK IRFAN said...

huh! sian akak ape2pun smoga mood akak kembali pulih! amin... kami rindu entry2 akak? hehe hidup akak angah! hehe

AngahSayang2314 said...

amy: tue la tiap isnin jer macam nie kan???

AngahSayang2314 said...

nick: thanks nick sudi gak baca yer...

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

xbest kn bila xde mood ni..

btw,jgn moody2 sgt..
smoga cepat sembuh..

AngahSayang2314 said...

fasya: betul tue kalau x ada mood semua tak jadi kan???

annfrendly said...

kalau ann tade mood ann suke tido.. angah pulak suke watpe kalau angah tade mood?

AngahSayang2314 said...

ann: angah kalau tak ada mood nak tido jer.. hehehe

Related Posts with Thumbnails