Sunday, May 16, 2010

~ SeKeLuArGa Ke MyDin ~

.kelakar kan n3 hari ahad nie... hehehe.. pagi2 lagi angah dah tak tahu nak buat n3 apa da... ermmm angah pun apa lagi buat la n3 nie...gambar nie gambar lama gak la masa gegirl demam ari minggu lepas mak mertua ajak gi ke mydin USJ lepas tue gegirl nampak la nie Vroooommmm dia nyak..nyak... angah pun apa lagi letak la dia kat sana komain suka dia tapi.. dalam suka ada kesedihan tau dia demam masa tue...cian gegirl... layan jer la.
sapa yg belakang tue? cutenyer... sapa ye.. tue sha2 anak buah angah ingat kan pasal n3 angah last yer dia masih dapat melihat dunia..
gegirl nie kakak la kiranya...hehehe

12 Budak comei:

LYaFRINA said...

BUDAK2.. KALO DEMAM...NMPK J MDE TU..
TRUS BAIK...

deqyalalink said...

alahaii comelnye dua dua pun comel :) xpela ada jugak entry baru dari kak ngah hehe

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

bukan main lg gegirl main vroom2 tuh..
zaman kte dulu xde la plak nk main..ehe~

norhaizan said...

ala...kesiannya kt gegirl demam..jgn lupa mkn ubat kay..tc..moga cept sembuh *_^

AngahSayang2314 said...

lyafrina: memang pun..tapi alya dia kalau demam macam tak demam sebab cergas..

AngahSayang2314 said...

dekya:heheh thanks..

AngahSayang2314 said...

fasya: betul tue kata fasya... cian kita zaman dulu kan???

AngahSayang2314 said...

norhaizan: thanks nor.. tapi dia dah baik la... nie pic last week

pawaka19 said...

kak ngah tak bwak balik ke motor tu balik umah..selamba kodok jea..

AngahSayang2314 said...

pawaka: bawa motor tue yer...hahaha selambar kodok yer.. tak pasal2 kang..ke tirai besi lak...

NICK IRFAN said...

comeyla!!!! geram tgk dorg ni!! rasa nak cubit je pipi!!! cute! hehe

AngahSayang2314 said...

nick akak nak mara nie oo ada hati nak cubit pipi diorang yer... tak bole..acah jer gurau jer nanti kalu kesempatan kalau ke penang akak ctc2 yer... jgn mara

Related Posts with Thumbnails