Thursday, May 6, 2010

~ TaGgEd ~

meh..sini mana yang nak tagged angah meh..sini bagi banyak2 yeee kena 1 tahap tak dapet den nak nolongnyerrrr hahahaa... ok la street the point nie tag dari kawan angah ye.. iaitu dari lyafrina oo pandai yer.. cik pun kita nie.. tak pe..tak pe.. angah jawab ngan hati terbuka yerrrr.....
nampak tak apa kebonda nie nun ke bawah kita belajar huruf2 yg dulu2 kita belajar..jom angah ajar..
jom follow meeeeeeeeeee....

A - Angah nie bukan apa sebenarnya bila org tag angah sudi menjawabnyer...itu pun kalau rajin la...hehehee

B-  Bukan aku tak cinta.... karena..org tua yg tak merestui cinta kita........hahhahaa bole lak nyanyi2 

C - Cinta angah hanya untuk my hubby sorang jer tau no madu2. I love him.....ceh wah nak romentik2 lak....

D- Degupan jantung nie kalau rindu mesti tak senang dibuatnya lagi kalau pada gegirl & hubby.

E - Entah la.. apa yang angah merepak entah??

F- Ferrari idaman hati...tapi........ mampu ke angah beliiiiiii??kuang..kuang...kuang...

G- Gemerlapan di malam hari bila saat2 bercinta dulu2 fuh...bestnyerrrrr...

H -Hang Tuah tu negeri mak bapak angah tak tahu lagi. mmmmmm hang pi la.. cari..

I - Ikan pari kalau masak assam pedas memang angah suka peberetttt tueee...yum..yum...

J- Jalan2 cari pasal.....tue memang hobi angah sebab bole la angah snap2 gambar2 untuk letak kat blog nie.. kalau idak korang yg susah..

K- Kehendak angah masih belum tercapai lagi.. mmm kalau la.. duit banyak kan bagussssss..

L-  La... la..li..tam... lom.... heheh dah macam cerita lak...kat astro

M-  Md tue nama abah angah la...

N-  Nenas ....nenas............wow my peberett gak jgn tak caya makan 1 biji sorang pun bole..

O- Orennnnnn...orennnnnnnnnnnnn yehhhhhh...nie la warna angah yg paling..........paling....paling........sukaaaaaaaa

P - Pening dah nie betul2 mencabar tag nie.....fuhhhhhhhh

Q- Quran tue kitab yg diturunkan pada umat untuk membacanya korang baca tak????

R- Roszaimi nama hubby angah laaaaaa....

S- Sayang...sayang selasih hahaha.. nama tema blog angah la.. nak tangkap cintan..cintonnnnn

T - Tidak sesekali angah mengalah bila buat tag nie....

U - Untuk pengetahuan semua angah sebenarnya pening masa buat tag nie...perhhh punya la.. mencabar....

V - Van soli angah tak ada la... belum terpikaq nak boli
.
W- Walaupunnnnn.. rela ku panjang..tiada.... mimpi bertandang...menghitungggg hari berlalu..seksanya akuuuuuuuu.. hahaha nyanyi lagu Uk's

X- X-ray angah pernah kena dulu masa form 5. sebab angah selalu sakit kepala takut2 ada ketumbuhan......

Y - yang.....ooo yang.. panggilan nama angah di rumah hubby panggil oppssss terlepas sudah.....

Z- Zzzzzz dah ngntuk dah bila jawab tag nie akhirnya habis gakkkkk......heheheh


Fuhhhh..betul2 mencabar tul la.. so pada nama2 yg angah taq nie sila2 la buat yerrrr...

3. Liz

sapa2 yang angah lupa tag tue jgn lupa yer buat gak yehhhhhhhhh.....

12 Budak comei:

SHIMA said...

pergh,punya la pjg...tp best la angah...kena plak ada munga matahari kat blkg...ekeke

sbnrnya nk gtau....lega dada x kena tag ngn angah....wakaka..
jgn mare

LYaFRINA said...

kih..kih..kih...
enjoyyy beb!!!!
tq laling!!!!

AngahSayang2314 said...

shima: apa lagi gi la buat tak reti2 lagi hehehehe jgn mara arr

AngahSayang2314 said...

lyafrina: apa lagi la lepas nie yer harap2 tak de la kena tag heheheh.. macam ok ke??? hahaha

annfrendly said...

hehehehhe.. sweet tag nie..
tergelak ann baca..
owh kereta idaman ferari yer..
boleh beli.. mana taw ade rezeki kan.. :)

AngahSayang2314 said...

ann: hahha tue saja jer... angah letak tapi kalau betul apa salahnyer kan ann

pawaka19 said...

rajin tol kak ngah jawab tag..sampai ke z tu..ferari tak tahan tu..kalo mel mel nak feraro roshe..coklat mahal tu

AngahSayang2314 said...

pawaka: hahaha semua perli angah yer pasal ferari kan??dik yg nie masa nie angah tak ada idea dah nak buat peninggggg

NICK IRFAN said...

yahoooo!!!! thnkz akak sb tag sy gak! hehe sy mmg ske tag2 ni... hehe

AngahSayang2314 said...

nick apa lagi gi la jawab hehehe

SHIMA said...

hehe...insyaallah,akan ku tunaikan yer...tp x la secanggih angah tuturkan....ekeke

AngahSayang2314 said...

shima: baik shima...hahaha

Related Posts with Thumbnails