Wednesday, May 12, 2010

~ Ole-Ole PhUkEt ~

hai salam blogger2 semua hari nie baru la angah start kerja.. alhamdullilla gegirl berangsuh pulih seperti sedia kala..angah terpaksa lah menjalankan rutin harian angah sebagai pekerja biasa... wah... kembali ceria sedikit la... saja jer nak happy2 kan hati yg terluka nie... tapi di dalam sapa yg tahu kan??kan??
jom angah nak cita sikit ole2 yg angah dapat...
last month mak angah gi ke phuket kan?? tapi angah simpan jer gambar nie dalam laling angah..tak kuar2 lagi kat n3 kan?kan? so hari nie angah pun kuar kan la... mesti korang2 semua tahu kan apa benda nie??
cepat apa benda nie??? ermmm dah tentu la...jeruk Kiwi.. bagi angah nie adalah merupakan pertama kali angah tengok jeruk kiwi kat malaysia tak ada lagi la..tapi ada tak korang pernah lihat???
mak angah kata di phuket tempatnya sama jer macam malaysia ia bukan macam di bandung.. berbeza sungguh tau.. tapi kalau ke sana untuk org berbulan madu bole la... hehehe.. 
tempatnya hem..hem.. la banyak org putih ngan pakaian yg sedap mata memandang bagi kaum lelaki la apa lagi.. hem..hem..hem... 
bagi angah nie yg barang pelik yg angah dapat dari mak angah baju ??ada..tapi bagi angah sama jer.. k esok angah letak lak gambar baju yer....

16 Budak comei:

LYaFRINA said...

waa.. pergi phuket,, bestnyer..
eyhh.. jeruk kiwi??? lya x pernah dgr pon wujud mde tu.. hehehehehe..(kolotnyer!!)...
mula2 tgk pic tu, betul2 xleh teke gerangan aper y kaler ijau naunggg tu... msti byk shopping..

**get well soon ggirl!!

AngahSayang2314 said...

heheh sama la kita berdua kolot gak kan..hahhaah tak tahu ada jeruk kiwi..weeee

NICK IRFAN said...

wah! jeruk kiwi tu! ingatkan cendol td? hehe eh! gegirl nape plak? kjab nk tgk entry sebelum ni... sory kak lama x singgah blog akak? sbb intenet low sikit.. biasalah sy guna berukband celcom! adoi.. lembab..

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

alamak..nape x prnh nmpk pn jeruk kiwi neh..sedap x??

ri tu cousin fasya g thailand jgk...dia bwk blk kerepek biji durian..sedapppp la angah..tp xprnh jmp lak kt cni..~

AngahSayang2314 said...

nick: ooo nick guna berukband kenapa tak guna beruk brand hahaha... tak pe2 ada masa gi baca yer...

sedap gak kiwi jeruk nie..

AngahSayang2314 said...

fasya: eh fasya pun tak pernah tengok yer... heheh ingatkan angah jer rupa2nya ramai gak yg tak pernah tengok gak yer

aikk tak ada pun mak angah beli kann kerepek biji durian

Mr.Z said...

huh?ada jeruk kiwi ek?
1st time dgr..warna hijau pekat tu..
hehe..sedap ke tak ye..

AngahSayang2314 said...

mr.z sedap z macam jeruk yang lain la sama jer cuma bezanyer nie buah kiwi yum..yummm

annfrendly said...

syukur gegirl dah beransur pulih..
angah jeruk kiwi ke kiwi kering?
kalau kiwi yang dikeringkan ann pernahlah makan..

kalau jeruk kiwi yang basah-basah tak pernah jumpa lagi

deqyalalink said...

eh eh sedapnye kiwi deqya suke sgt mkn buah kiwi huhuhu..bestnye g pucket tapi skrg takut la nk bercuti lua negara..bahay byk T_T

Aby Umy said...

makasih udah share
info menarik

pawaka19 said...

cmn rasanya jeruk kiwi ek kak ngah?

AngahSayang2314 said...

ann:ermm jeruk kiwi basah2 wow sedap22 jom la pakat2 gi phuket hahaha

AngahSayang2314 said...

dekya: suka yer... tak pe nanti kalau dah hilang takut leh la gi luar negara yeh...

AngahSayang2314 said...

aby: sama aja sih....

AngahSayang2314 said...

pawaka:dik nak rasa ye...tak ada da.. la.. kalau ada akak dah pos kan bagi adik..rasanyer...macam.......macam.... jeruk la...cedappppp

Related Posts with Thumbnails