Thursday, December 9, 2010

~ PaSta Oh PasTa ~

Hari ini angah nak cita lagi kisah makan leh??leh???? jgn terliur yerrrrrr...ala mana nak terliur kan??? hehehehe...... Lepas jer balik dari famliy day sunway lagoon terus angah bersilat kat dapur....haitttttttttt.......
lepas tue papa pun cakap la... "Italiano...italiano..." hahahaa...
angah pun kuarkan la.... bahan2 yg angah nak buat... 
campak punya campak & main tarammmmmmmmmm jadi la macam kat bawah nie....
ini la itilano....seafood...
jom kita zoom sikit...
 ya ini la rupanya.....

Bila dah makan bole hubby kata" ma tak pedas la ma" hahahahaa... menjadi la gakkkkkk angah punya resepiiiii... kah..kah..kah...

P/S: Pagi ini kan kalau dapat tido ngan cuaca hujan best kan??kan??kan??

74 Budak comei:

kakcik said...

Sejuk sangat susah juga nak tidur ni Angah. Bila tarik selimut, laaaagiiiii sejukkkk.... :)

Amy Syaquena said...

As'salam...

Kat sini sudah mendung mahu hujan , angah pulak uat entry pasal makanan , tiba2 perut amy berbunyi menandakan lapar dan terliur dengan makanan tue..macam mane nie?? nak cari kat mane nie huwaaaaa!!! nak jugakkkkk!!

☆ lieya latif ☆ said...

LIEYA SELALU gak buat spageti ni...si mia laa peberet no 1 heheeh....tu la angah, ari2 mkn nasi pun boring jugakkkan...sesekali tukar menu...best jugak...

LYaFRINA said...

ahh..
kenyang dah perutttt

Zaidah said...

dah lama tak makan pasta...buat akak laparlah..

LyNn HaMzAh said...

sedap tu angah...nanti buat sket utk lynn yer...hehehehe...

apple hijau said...

terliurrrrr seh... pebret ni...

Zura said...

waaaahh..sedapnye...kalau letak sayur brokoli lg sedap angah...

Alida Ali said...

Sedapnya spegeti...dah follow..

AngahSayang2314 said...

kak cik eh senang apa..tak yah buka air-cond..kipas.. just selimut jer ngan toto hahaha

AngahSayang2314 said...

salam amy..

wah lapar yerrrr hehehee

AngahSayang2314 said...

lieya ye ke?? wah best la macam tue kan??

AngahSayang2314 said...

lya dah kenyang hehehe

AngahSayang2314 said...

kak zai sorry hehee

AngahSayang2314 said...

lynn insya allah hehehe

AngahSayang2314 said...

apple yer ke???

AngahSayang2314 said...

zura yer ke???

AngahSayang2314 said...

alida hehehe.. thanks

POSH76 said...

beb nampak sedapla...tp tekak melayukan kot mana pun mau pedas gak hehe

Fiqas said...

angah, lunch hari ni confirm cari pasta...lama dah tak makan benda alah ni...

makdara TERdiva said...

woho!!! buat perut ai bershuffle plak dgn gambar sedap ni.. :)

Maya said...

nak resepi bleh..

MamaYatie said...

waa...tq bagi idea di pagi hari..sabtu ni ada gotong royong kat taska..buat potluck skali..sakit otak dah pikir nak masak apa..ni idea bagus!!!

mr.curly said...

aduh!! dh lame gak xpekene ni..

az rina a.k.a jaijina said...

cer kasi akak resepi..akak pon macam nak buat kugak, sesekali tuka selera italiano gitu kan, hehehehe..

Sharinginfoz said...

sedapnya pasta bak sepinggan kat sini

Nurhayati said...

janji sedap nyummeh

S..U..D..@..I..S said...

hah..dah teliurrr.....angah punya pasal la ni..

el said...

adoi lapar pulak tgk menu italiano kamoo di tghari rambang ni ahaks

Rinna said...

Cuaca sejuk2 ni mmg best tarik selimut sambung tido ...hehehe..

Sedap pasta angah.. bravo2.. :)

Iman said...

Angah............Lapor ni!!!Angah punya pasal la nih...perut terus berbunyi...huhuhu..nak sikit....

Tak leh jadi ni...kena buat entry pasal makan gak nih...baru kenyang sikit perut nih....hehhehe

Iman said...

Angah....lapar nih...meh sikit...

Sarah Syazwani said...

ishh buat org lapar jek da la sini br pas ujan lebat

Izan Ishak said...

sejuk2 ni kan mmg sedap makan..makan..makan. perut asyik lapar je lah angah~

oya said...

udang nih buat oya terliur nih

εїз Cik Fasya εїз said...

angah,kasi resipi bole?terliur la..MAO suka bnd2 gni.nk kena bljr neh..

AngahSayang2314 said...

posh tue la kan???

AngahSayang2314 said...

fiqas cepattttt gi cariiiiii

AngahSayang2314 said...

mdt yer ke leh la angah joget sekali hehehee

AngahSayang2314 said...

maya main tembak jerrrr macam mana hehehe

AngahSayang2314 said...

kak yatie ok la tue bagus gak kan??? hehehe

AngahSayang2314 said...

curly cepattttttt cari balik nie yer

AngahSayang2314 said...

kak rina pun nak joint gak ke?? hehehhee itilano hahaha

AngahSayang2314 said...

sha nak ke?? hehheee

AngahSayang2314 said...

yati yum..yum....

AngahSayang2314 said...

sudi hahahahaa

AngahSayang2314 said...

el sorry hehehhee

AngahSayang2314 said...

kak rin hahaha jom tidoooo zzzzz

sedap ke???? hehehee

AngahSayang2314 said...

iman baru kenal angah ke?? hahahah

AngahSayang2314 said...

sarah sabar yerrrrrr...hehehhee

AngahSayang2314 said...

izan makan tul la kan???

AngahSayang2314 said...

oya hahahaha sedap kan??????

AngahSayang2314 said...

fasya bole jerrrrrr hehehehe

munna said...

wah..marvelous lah angah... time hujan gerenti lapor...

zulkbo said...

salam..
sedap nampak gayanya
pasta tu..ada lebih tak?

ainihussin said...

yummy! mau sket! ekeke~ ;D

en_me said...

sodappnyerr makk..

sarah-najwan said...

angah ni slaluh kasi perut akak lapa kalu dtg umah dia nih..huhu

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

angah.. seriouslyy fifiey lapar sekarang ni:( teliur pasta nii!!

E.d.Y said...

terliur tgk makanan pagi2 buta ni

kak ina kl said...

bolehlah tu kalau dah rajin masak..tak rugi mencuba.

walaupun tak ada rezeki nak dpt hadiah tu..tak kisahlah kan...janji happy dapat msk ke sunway lagoon

AngahSayang2314 said...

munna heheheh sedappp

AngahSayang2314 said...

salam bro eh sedap ada belum buat jer lagi bro hehehe

AngahSayang2314 said...

aini nak ke hehehe

AngahSayang2314 said...

en_mie hehehe

AngahSayang2314 said...

sarah jgn lah marah jerrrr tue perkara biasa

AngahSayang2314 said...

fifiey hehehe

AngahSayang2314 said...

edy glup..glupppp hehheee

nora said...

suka tau buat org teliur ggrrrr

Katak Gomok Sulie said...

wah..nk resepi bleh...hehehe....sy pengikut baru angah....

Cik Tom said...

nak pasta...lapar la angah...

alinac lover said...

nyum2 ada udang~

Fatin sweet gurlzz said...

wah!!!!
nampak cam sedap jer..
nak lah sikit...
oke lah saya kurang suka pedas
boleh lah buat untuk saya kan..
boleh lah

Cma Shiema said...

angah...spageti tu nampak sedap...

Related Posts with Thumbnails