Thursday, December 2, 2010

~ cArI MoOd ~

Pagi nie jer nak cari mood yg hilang semalam...Apa yg berlaku angah akan menganggap ia sebagai cabaran hidup..Tidak mengapalah jika bermacam2 org lebalkan pada diri angah..Angah tidak boleh mengalah...
hidup di muka bumi allah ini hanyalah sementara..Tidak semestinya kita sentiasa di atas ada masa berada di bawah juga..
Smileeeeeeee.. angah tak mo masam2...


P/S: Korang pun sama gak yer tak mo masam2

38 Budak comei:

☆ lieya latif ☆ said...

tak pe ngah, anggap jek tu dugaan idop...yg penting kerja kite jalan n tak kaco idop org....yg penting anak n suami sentiase sokong kite....

kakcik said...

Senyumlah Angah.. kerana dengan senyuman Angah akan kelihatan lebih manis walaupun hati Angah hanya Angah dan Allah sahaja yang tahu... :)

az rina a.k.a jaijina said...

go angah go, chaiyok²..jangan sesekali mengalah ye..

apple hijau said...

betul tu angah...jgn masam2 nanti cepat tua..hehehhe...

kalau asik nak hepi dan syok ajer...tak menarik pulak sejarah hidup kita ni nanti angah darling oii...

sarah-najwan said...

xpe angah..senyum itu penawar segalanya..dapat pahala lagi

mungkin jika angah senyum..masalah pasti akan berkurangan..

cheers upp...smile..

AngahSayang2314 said...

lieya betul tue

AngahSayang2314 said...

kak cik thanks banyak2 betul tue

AngahSayang2314 said...

kaka rina go..go..go. ale..ale..ale hehehe

AngahSayang2314 said...

apple tue tue hehehe

cEro said...

angah, sori lame tak dtg sini..sibok sket...

angah bersabar, dugaan adalah milik semua manusia..

Gayahspears said...

tersenyum macam akak ngah jugak :)
gayah da ade mood walapun demam :( huhu

Frodo Baggins said...

senyum sokmo ...
org kata apa bagi pnyepak jurus je
hahahahhaha

CiK QiQi said...

ha...kn comei kalo snyum gitu angah ku syg..hehehhe..namo masm2 tau angah..tebalkn telinga n wt keje kite aje..sonang

Cma Shiema said...

angah..nape ni??sowy le..cma kebizian..xsempat nk terjah sgt..apepun...tol tu..senyum2 lah selalu..even hati kita sakit..
eh..bila mau jumpa?

Sarah Syazwani said...

caiyok2...angah

munna said...

sabor jelah angah.. ari ni dugaan buat kita esok lusa diaorg pulak... sentias ceria sokmo

kakchik@ella said...

Angah syg .. PEDULIKAN MEREKA. Hehe ..

LYaFRINA said...

biarlah angah..
y penting kita tahu siapa diri kita..

kita adalah diri kt, bukn diri mereka..

dan

mereka adalah diri meraka,
bkn diri kita..

jd dia org mmg xtau mde2

~ PIJA ~ said...

hi angah..ape2 pun take care ok...:)

alinac lover said...

ala org label angah apa?? rileks..jgn mengalah yer

angah..kalo ada YM add yong yer

minggu depan yong da nak ke Thai..jadi kalo lancarkan projek kita tu btau la ya..bole yong amik stock byk sket nnti

aibaks said...

klu da takde mood tuh.. cuti le sehari.. gi tengok wayang.. hehe

nadia said...

syum ngah senyum...
heee~ =)

AngahSayang2314 said...

cero tak pe......it ok

AngahSayang2314 said...

gayah cepattt hehehe

AngahSayang2314 said...

frodo sokmo..sokmo...

AngahSayang2314 said...

qiqi comel ke???? hehehee

AngahSayang2314 said...

cma x pe aku paham....

AngahSayang2314 said...

sarah cayokkkk hehehe

AngahSayang2314 said...

munna angah sokong tue

AngahSayang2314 said...

kak chik thankssssssss

AngahSayang2314 said...

lya betul tue

AngahSayang2314 said...

kak pija thanks

AngahSayang2314 said...

yong thanksssss

AngahSayang2314 said...

aibaks ishhhh tak mo la cuti dah ilekkkk

AngahSayang2314 said...

nadia senyummmmmm hehehee

LadyBird said...

betul2.. x selamanya kite berada di bawah.. :D

Tomato Gurl's Life said...

nape mood xok ni yunk??sabar ye..cik tom sokong angah!!senyum ye...baru comel ;)

p/s; seminggu cik tom tak online..skang sesi balas jejak komen!

Fiqas said...

angah, go go , chayok chayok...
go baby go...
peduli apa org nk kata...

Related Posts with Thumbnails