Saturday, December 11, 2010

~ BudAk KeNa DeRa ~

eh betul ke kena dera...????? eh tak la.. saja jer buat gampakkkkk maal hijrah angah tak ada kemana2 lepas tue angah pun apa lagi teruskan lah duk & duk di rumah.....
Bila angah mengemas ehhh budak tue pun sibuk nak mengemas gakkk....
ermmm nak sangat kan?? amikkkkkkkk
bole lak dia tengok laling angah nie masa nak snap... hehehee

tidakkkkkk angah tak dera anak angahhhhh angah sayang dia tapi dia yang nakkkk tolong angah hehehe....

P/S: Kecik rajin biarlah sampai besar ye anakku...

18 Budak comei:

sarah-najwan said...

alahai..sian..pagi2 dah kene ngan mak yer..

mek sarah masih tido lagi..hehe

E.d.Y said...

telefon teledera skrg..haha

zaL_cdpx said...

nie rjin mnyibuk je nie... hahahahaa

nora said...

nak pinjam bw balik umah jap leh tak

Sharinginfoz said...

rajin betul menolong

RM1,000 Setahun Blogging

aisya said...

anak akak sangat comel la..

=)

munna said...

anak sapa lah ni.. rajinnya.. kalau auntie munna ada anak laki2 dah lama kena rembat ni...

NeenaAnuar said...

Hi dear..

Thanks for visiting & following my blog.. I've linked yours too! :)

e.l.i.z.@ said...

hihih igt kan dh kena dera td :P

velasrizal said...

bagus la kecik2 la kene didik wat keje ni

Undangan Majlis Perkahwinan Tak Putus Putus

||♥CuyA♥|| said...

alolo...pndai ergghhhh dia kmas...hehehe...comey sgt3

abah_izz said...

boleh ker ??...takper ,sapu jgn tak sapu dik...

Sophia Rani said...

alololorr.. comeynye dia.. kecik2 da rajen.. hehe

Sarah Syazwani said...

budak2 umo mcm ni mmg rajin...kalo x bg ngamuk pulak

S..U..D..@..I..S said...

uish rajin anak mak...

Rinna said...

Alahaii cian gugurl kena dera yer.. tapi cute laa.. kecik2 dah pandai..ekk.. :) dah besar nanti leh tolong mummynye yer.. :)

Mrs. Asida said...

siannyer dia kena dera. takper2 nanti aunty Asid call talian 15999 untuk laporkan kes penderaan ini. hoho

Fiqas said...

ala, tomei nya gegirl...rajin2 tolong mama...:)

Related Posts with Thumbnails