Wednesday, March 30, 2011

~ DuNia Dah SeMaKin Tua ~

Pelbagai bencana yang telah melanda di dunia kita..Lepas 1 per1 bencana..Apa yg perlu ambil iktibar ialah dekat kan diri kepada-Nya..Ingatlah bahawa senya dunia semakin tua...Apa yg sini angah nak kongsikan pada korang berkenaan ngan 1 cerita...
Sebelum tue nak tanya korang pernah dengar tak perkataan PON_A_..??????
Pernah kan??So kita tukar pada P jer la not nice kan kalau panggil P_ ND_N
pic from google 
Baru nie angah gi 1 pasaraya ternampak la... seorang P mula2 tak jangka la yg dia nie P bila tenung betul2..ye memang betul P.Tapi kalah angah kau...dia punya rupa wahhh... memang cantik badan pun wow memang solid uuu..Sapa2 lelaki tengok pasti la tergoda..hehehehe...
Angah pun cakap ngan hubby..

A: Cantik perempuan tue kan???muka bersih jer....
H: Ye la...(sambil tue hubby menyakat) cantik...Kenapa lak??
A: Badannya cantiknyer......
H:Eh..cuba perhati betul2 ye ke perempuan...
A:Ye la... cuba tengok ??

Selepas perbualan tue rupa2nya kitaorang tertipu ngan kecantikannya....hahahaha..Dia ialah P 
Ya allah...apa dah jadi dunia sekarang nie....Pulak tue pagi nie angah buka jer FB ternampak lak org linkkan  Video nie..
Korang layan jer la..x nak cita panjang2.... Entah la..........Subhanallahhhhhhhh...

p/s: Nak muntah angah tengok video tue....Uweekkkkkssss lelaki bertukar perempuan..

35 Budak comei:

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

ERKK...ISTIFAR

nora said...

tak sanggup nak tgk video tu

ENTRY HOT : Tak Boleh

munna said...

Golongan P ni kalau mmg obses nak jadi perempuan mmg body, muka dan lagak kalahkan perempuan... skrg ni pula macam kat tv pun selalu je di selitkan watak2 P ni menyebabkan diorg lagi bangga klu jadi P

LyNn HaMzAh said...

memang kadang2 x perasan diorang nie sebenarnya lelaki tau...sebab totally change...memang giler la...

Zura said...

hehe..mmg kekdg kite tertipu ngan drg nie..

Zaidah said...

walau macam manapun diorang ubah kejadian tuhan tapi tak sama ngan yang asli...

✿ etiey erywan ✿ said...

mintak semua bencana dijauhkan dari kita semua. amin

bunga said...

hahahha..semoga mereka sedar..sebelum terlambat..amin..

Amy Syaquena said...

Dunia akhir zaman tapi yang pelinya dorang tak takut ke nak mati nanti..kawan amy ada sorang dengan bangga di bagitahu yang dia dah operate...di sebab x nak bersubahat amy cepat2 hentikan perbualan..

LYAfrina said...

nyah ke???
tp mmg g2 la.. \akhir zaman...
mmg kalah dr pompuan.. kalo nyah.. bila dia seksi.. mmg over seksi dr pompuan:-(

diana said...

saya pun geli la kalau tengok nyah2 ni..masa kerja kilang dulu ada la 2,3 orang gini saya takut nak dekat..

Hanis Azla said...

dunia akhir zaman ni, mcm2 jadinya kan.. benda yg kita tak terfikir pun terjadi juga..

Cma Shiema said...

dunia akhir zaman...

YanaMIB said...

erk nak muntah!! O_o'

dia potong zakar?? bodoh gila..adoii la..mtk simpang la dpt keturunan gini =__='

kakchik@ella said...

takmo tgk. tak sanggup .. mmg dh semakin hampir dgn akhir zaman.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

tak tahulah kenapa..nak salahkan diaorang totally pun x boleh jugak..bnyk sbb kenapa diaorang jd begini mcm kurang didikan agama,pengaruh rakan,cara dibesarkan ataupun bhn kimia (sesetengah bhn kimia yg masuk dlm badan boleh sbbkan hormon estrogen meningkat)


YUNA&ADIBAH NOOR DAN SCHA SERTA IRMA HASMIE

sarah-najwan said...

inilah senario dlm masyarakat kini..

makdara TERdiva said...

ada satu nyah kat d'curve bahagian perfume ..pegi carik cepat2..hehe!

tak tau nak salahkan sape..cuma kita elakkanlah dari perkara2 ni dalam keluarga kita..

POSH76 said...

kadang2 depa ni lagi cantek dari pompuan hehe nauzubilla

Nora Shahaira said...

buka tapi tak tengok..perut kenyang..huhuhu..kang sia-sia nak mencuci..hahaha

chokeLy said...

kak.. kat utm ni pun ape krg nyee...
ade je kak. kulit ag licin dri kaum girl ni.. mmg mantap la..
ngorat laki dpn2 girl je..smpai kami ni tergugat la.. hahaha.

ummiross said...

Sedihkan tengok perangai manusia akhir zaman ni,
takpe angah, didiklah anak2 kita pulak moga menjadi ummat Islam yang berkualiti, mereka gambaran masa depan kita...

Fiqas said...

dunia akhir zaman, semua tunggang langgang, dah terbalik semua..

So Shy Lady said...

haisyhhh...t.takut langsung dgn kmurkaan Allah. risau la apalah musibah yg bakal Allah turunkn kelak.. nauzubillah

Sarah Syazwani said...

P sekarang mmg lagi cantik dr ppuan..mmg dasat kann

nuriz said...

memang le golongan P ni kdg2 kulit cantik gebu mengalahkan kilit perempuan hehe.. suntik vitamin c ke collagen byk sgt kot

Cma Shiema said...

angah..lama x join contest kan??nah cma tag angah..

http://cmashiema.blogspot.com/2011/03/contest-header-simple-tapi-menarik.html

toyolkiut said...

P mmg lawa la angah..
kulit mulus je, kalah kita yg asli ni..
hehe..
tp tu la..
dh elok2 ada jantina L, ia pegi tukar pulak..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
”Maaf lama kami tak ziarah”

wargghhhhh nak muntah tengok pink gilerr..... yup tak siapa yang nak dilahirkan dengan naluri sebegini.... but jangan langar fitrah Allah.... berat dosanya

HEROICzero said...

manusia, x pernah puas. mudah itu saja dia cabar Tuhan. heh.

S..U..D..@..I..S said...

manakutkan pun ada

Mama Gee said...

kalo tgk gol P kt thailand tu,,smeua gojes2 kalah perempuan...huhuh

azzey said...

bluwekkkkkkkkkkkkkkk...kita muntah sama2 ek..:(

Cik Moon said...

huhu.. ni la dia manusia skang kan.. suka mengubah pemberian allah..x bersyukur...
xsanggup nk tgk video tu.. huuuu

alinac lover said...

alahai..geli~

Related Posts with Thumbnails