Thursday, March 24, 2011

~ MiNi DoNut PelAngi ChOc MoiSt~

 Sakit..sakit..juga namun misi mesti di teruskan juga tul tak??Macam biasa angah teruskan tuk menghiasi teratakku ini ngan aneka jenis makan...hehehehee.Bila tengok jer teratak dari Mat Gebu perhhh meleleh tengok air tangannya..Mesti mahu mencuba lepas 1 persatu angah cuba..Akhirnya misi berjaya gak...
Tetapi kali nie just minum petang jer...Tak banyak la...angah buat hanya dalam 20 ketul jer...Tapi...
angah transfom kan kepada apa yg angah suka...Dari resepi Mat gebu angah ambil bulat2 & di tokok tambahkan kepada rupa lain...Bole macam tue..hehehee....
Apa pun thanks mat gebu kongsi resepii....
Ia buat donut biasa malah angah tukarkan kepada mini & choc moist
Jom kita tengok
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sebelum menggoreng...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ia ini la rupanya setelah di goreng & di transfom ke choc...Kemudiannn...
sepotong untuk korang kesian korang terliur tengok menu mini donut pelangi choc moist nie kan???Ambil la...
Malah gugurl pun suka sebab ada choc..Akhirnya licin santapan minum petang pada hari ahad lepas...hehehehe
Ini lah rupa gugurl bila dapat makan komain suka dia.. hehehe abis mukanya...

P/S: Bosan..bosan..bosan....

38 Budak comei:

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

amboooi..sampai ke muka coklat tu

☆ lieya latif ☆ said...

fuh...kalerful tu angah!!!! pes time okey leiya tgk...jakun dah aku hah ni hahahaahaha.....

cantik plakkan ...kalo buat besdei anak2 lawa ni tuk jadikan salah satu menu.....kemain hah anak dare ko bedal angah...lieya plak yg teliur tgk gugurl comot2 tuh

kakchik@ella said...

wahhhh .. angah sudah semakin pandai. bagus angah. nnt bwk byk2 time kita dating ye.

Cma Shiema said...

hahaha..angah ni rajin la...
nnti buat byk2..pastu pos kat cma cket...

comot die!

LYAfrina said...

rajinnyerrr:-)

penuh kalerful.. kalo bdk2 tgk.. msti serbu.

✿ etiey erywan ✿ said...

adusssshhhh masuk sini nampak makanan!!!!

Hanis Azla said...

bukan main lg angah ni.. bukan setakat apam.. donut pun boleh transform kalerful gitu yer.. mmg tergoda tgk..

r|nA @ ja|j|na said...

rajin betul angah cube² resepi ye..akak dah tahap kelaut dah ni..

Bionic women said...

rajinnya angah..
kita ni even housewife tapi sejak 2 menjak ni, angin memasak hilang si bawak bayu..hahahaha

toyolkiut said...

wah angah..
firt time tngok donut pelangi ni..
siap siram coklat pulak..
meleleh tngok ni..

Nora Shahaira said...

jeleh..petang ni akak nak buat aaaa..sume bahan ada..tapi had choc moist je la..pelangi2 tu tak yah la..panas pun tak ada macam mana nak hujan panas..pelangi tak timbul..hahahah

err...rajin ke ko kak nak nguli..huhu..

CiK QiQi said...

ohoooooo...mkn xajak qiqi pon..ni nk majuk ni..huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sarah-najwan said...

alahai angah..
akak nakkkkk...

comotnya gegirl mamam..mcm mek sarah time mamam..

diana said...

bila nak buka kedai ni angah???

Amy Syaquena said...

suka nya gugurl dapat makan sampai habis comot muka dia..

nisa said...

Rajin betul angah ni..hihihi..nisa dah buat apam dot2..sedap..tapi rupa tak cukup comel sebab dot2 jd kecik pulak..so kena try lagi..hihihi

Mamachia said...

wei! comel untuk anak2..nak lawat Mat Gebulah.

Zura said...

eh eh eh...cantik..ade kaler2 lg tue...

C.I.N.T.A said...

sedapnyer.. anta kat blok A2 plsss

makdara TERdiva said...

nak suruh mak buat..haha!
dasar pemalas..

bunga said...

wah..nak..

Mama Gee said...

mcm2 ade kalo masuk sini...ni protoge mat gebu ke nih? heheee
baguss ngah..keep up the good work...!

nuriz said...

mcm dunkin donut heheh

YanaMIB said...

menariknya..kalerful gitu..mmg bdk² suka la kaler² gini kan..hehe~

Cik Moon said...

nyum..nyum..sedapnyerrr... nsb baik x terliur..hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

rajin betoi angah ni memasak..kalau gi sini misti nmpak bnyk makanan sedappp


TENGGEK KUALI PANAS ATAS TANGAN BAYI

Gadis Ini said...

angh nak..?

tak kire nak..meh la anta kat opis den nie ah...

fiza said...

Wah...donut kalerful, bley jual ni angah ^_^

ummiross said...

hehe kreatif jugak angah..

POSH76 said...

wah leh bukak kedai laaa nampak sedap donut tu..kalerful

Adinda Amy Sensei said...

hai angah....nak donut satuuuuuu

Citarasa Rinduan said...

angah.......
pandainya awak warna warnikan danutmu itu..
so cute...
suka sangat lah si gegurl dapat donut coklat cumil tu....kalau ayu pun...suka benor...bak sini 10 biji..heheheheh

nur said...

dah try.. tp xjadi sgtle
.JOM KE: ALL IN ONE

S..U..D..@..I..S said...

bisness ke angah
cantik kreatif

ieda said...

wah2 geram tul tgk mii donut nie .. huhuhu :) bak lah mai sikitt ngahhhh :))

el said...

wahhh first time tgk donut cengini
skrg x larat nak wat mayb pas pantang kot itupun tgklah hahahaha

MamaYatie said...

sedapnya angah!! tp jgn terlalu byk colouring dalam makanan angah, tak bagus..kalo pakai original punya mcm air daun pandan/ sunquick ok..

Fiqas said...

cantik dounut tu... colorfull.. takkan sekerat je angah bagi kitorang...

Related Posts with Thumbnails