Friday, March 4, 2011

~ HoBi TanPa Di Duga ~

Tanpa diduga hobi angah telah bertukar kepada yg lain..Sebelum nie memang minat tapi kerana sifat M yang menguasai diri...menyebabkan serba serbi yg hendak buat tak lalu....Sebab M.Korang mesti tahu apa tue M kan??Ye tue la perkataan yg biasa ada bagi setiap org...
Entah lah angah pun tak tahu nak cakap apa sekarang nie minat menjadi2 lak tue...Lepas 1 persatu angah cuba tapi sehingga berjaya la...Selagi tak berjaya selagi tue la angah cuba..
Korang tahu tak apa hobi angah sekarang nie....Yeee mesti ada yg dah tahu kan???
Inilah hobi angah sejak kebelakangan nie...

Entah macam mana leh terjebak entah....Sikit demi sedikit angah kumpulkan warna..gi jer kedai bakery mesti capai...lepas nie nak capai lg warna yg tak ada...Korang sebut warna apa lg...hehehehe.....

p/s: sebenarnya angah nie ketandusan idea...bahan nie pun leh jd entri kan????pelik...pelik....

37 Budak comei:

cikmOt said...

angah...tolong update blog kita sama...malasnya

M a W a D D a H said...

best gak hobi angah nie...x pernah jumpa lagi hobi mcm angah..hehe

AngahSayang2314 said...

cik mot meh sini angah buat meh...nak tak???

AngahSayang2314 said...

addah tue la kan?? hehehe
warna2 kehidupan hehehe

Hanis Azla said...

ni mesti sbb apam polka dot tu yg buatkan angah buat koleksi esen kaler tu kan.. he..he..

Suhami Ahmad said...

Ngan tajuk tu ekau lotak apo tu?
"Hobi tanba di duga"
dah macam tajuk lagu dambaan pilu by...er...by sapo ek...hihik

AngahSayang2314 said...

hanis ye la... aura tueeee hehehee

AngahSayang2314 said...

atok silap la...sorry la baru perasan..

Rizziela said...

Tak per....yg penting mendatangkan Hasil kan angah

CiK QiQi said...

angah...smlm qiqi p kedai bakery gk..usha2 brg..hhehehe..mcm2 de...tp ingt blk jp g nk try wt coklat..hrp2 mjadi le..ehehhe

AngahSayang2314 said...

kak ziela ye la.. kan???

AngahSayang2314 said...

wah qiqi pun dah terjebak gak ke???hehehe penyakit2...

☆ lieya latif ☆ said...

wah dah byk koleksi ko angah...ni sure gara2 suke mengapam polka dot nie heheheeh...lepas ni boleh laa ceburkan diri dlm bidang buat kek plak hehhehehehe

oya said...

angah ajar saya buat kek la..

angah kene tag....
http://memoirsofoya.blogspot.com/2011/03/jom-join-ryoya-lucky-draw.html

el said...

pasni leh bukak kedai bakering hahahaha

S..U..D..@..I..S said...

apa2 la angah janji fulusss masyukk

LyNn HaMzAh said...

lepas nie leh la angah buka kedai kek...hehehe...

r|nA @ ja|j|na said...

hobi yg bagus, boleh mendatangkan hasil nih..

sarah-najwan said...

nyakit kita sama angah..ketandusan idea..nape yer?/..huhu

ok la n3 ni..idea genius jgk ni..hehe..

Fiqas said...

fuyoo, angah, byk koleksi tu... rasa nk terjah umah angah la...:)

nora said...

angah tgh blaja wat cupcake ek??

waaa syok syok syok, nanti leh makan cupcake yeayyy


ENTRY HOT : Cam Kerang Busuk

toyolkiut said...

wah..
pas ni leh wat kek 20 kaler 20 perisa dalam 1..
fuh!
macam2 ada..
kt umah TK 1 botol pun xde..

Cma Shiema said...

hehe..hobi baru ngah??xpe..lama2 nnti bole buat biz..cma la customer angah yg 1st..

makdara TERdiva said...

baru jer td pi kedai kek beli tepong & cheese, mggu ni mak bonda nak masak piza tuk mak rebina & anak2 rebina :)

kakchik@ella said...

dah tau dah. sejak angah suka buat apam polkadot yg kalerful tu eh??

angah jgn lupa eh, nnt kita jumpa bwk sebesen tau. hahaha ..

~ PIJA ~ said...

len mcm hobi angah nih...!! hihii

ieda said...

kalau bab buat kuih muih nie rugi kalau malas anggah sbb anggah pandai buat .. lain lah mcm akak nie ekkekek

M utk update tuu normal dikk :)

MamaYatie said...

hobi berpaedah ni...chaiyok angah! jgn lupa pos sini sket

Suhami Ahmad said...

huhu...xpo2...atok sajo yo ngusik angah tadi tu

Encik MamaT said...

anagh.. hobi kumpul je ke.. hehe.. ingatkan nak tayang kek sebijik dua.. heeh

Cma Shiema said...

angah..ade tag utk angah..

http://cmashiema.blogspot.com/2011/03/contest-aksi-sikecil-syok-tidur-anjuran.html

jemput ke blog cma yg ke2 ye..

http://cmashiema.blogspot.com

Nora Shahaira said...

wa..ngalahkan akak nora ni, akak pun ada 2,3 warna je..tu pasal lebih kurang je warna kek-kek akak..lantakkan aje..

asyik tandus ide je ni..bila nak buat resepi nasi ayam...akak tunggu tak sampai2 lagi ni..en.hubby dah bertanya bila nak beli beras spesial buat nasi ayam..huhu..sabar lah..isterimu nak menuntut ilmu dulu..

Edy Zaidi said...

boleh buat bisnes ni

Adinda Amy Sensei said...

ade gak perkara yg bole dijadikan hobi....hehe

shark said...

ini dikatakan dari minat sampi ke hobi..
congrat angah dpt hobi baru..
maybe pasni angah leh campuur kot kaler2 tu untk dapatkn kaler baru:)

ummiross said...

Bagus tu angah, hobi ni kadang2 boleh menambah income, moga murah rezeki lagi..

Ellen said...

Rasanya ini hobi yang paling terbaik ni...

Related Posts with Thumbnails