Tuesday, March 29, 2011

~ Ala..MaCaM DaLam IkLan Tu..~

Tue la angah cakap...last n3 angah terliur tengok lieya gi 1 restoran tau...Akhirnya angah tiru gak....Org kata tak leh tahan...Terliur punya pasal la.. angah gi try..Ala kalau dengar iklan kat radio kan ada..tepuk tangan.....
Last week balik je keje siap2 terus gi restoran pizza hut.Ambik ko punya lama tak pekena pizza hut kat restoran..Ada la dekat 1 year 1/2..Lama kan???Sebelum2 nie ada gak makan pizza just tappaw je..
Kali nie saja jer.. nak ke restoran..Memamg best la pekena sesekali...Tapi kalau selalu oppsssss tak bole..Sebab angah nie bukan penggemar sangat pizza...Sedangkan malam tue pun berbahagi nak makan pizza or nasi..Dah la tak makan nasi lg...
Malam tue hubby pun terus bawa ke restoran pizza
Sebelum sampai pizza macam2 gaya si gugurl nie...oppsss aksi2 lain x sempat nak pic sebab sibuk suapkan si gugurl mushroom...
menu malam tue angah ambil pizza yg baru tue..mmm not bad sedap gak...hehehe...
Tambahan ngan chicken wing & milo ais 4 gugurl..
Masa makan kat sana suka tengok gugurl makan mushroom habis 1 manggkuk terkejut tengok suka tul dia... Next time bole la.. datang lagi...hahahaa...Apa pun malam tue duit hubby terbang melayang......
Sapa suruh gaji awal tul tak???Apa angah...Lom lagi lo...31 baru kuar la.....hahahaa

p/s: Semalam angah x sempat nak singgah ke teratak korang so...ari nie..angah terjah yeeeeee....Tungguuu

36 Budak comei:

SyerAgh said...

wah~ bestnya.. jgn smpai terlebih kolestrol dahla angah tu ya.

apple hijau said...

terliur sudah... ha ha

cHiEydA said...

best nye mkn pizza..chieyda kalau nk mkn pizza kene ajak kwn2..xleh ajak hubby..die memang xmkn..tekak org melayu..hehehe..

p/s:xyah jengah blog..xde update lg..hehehe..leh cmni..??

makdara TERdiva said...

anak2 MDT pun suka dgn mushroom sup..sedap katanye!

MamaYatie said...

bestnya pizza..tp tu la,budak2 ni makan mushroom soup & spaghetti jer..hak lain tak mau..tak best arrr

nuriz said...

meh cikit pizza heheh

LadyBird said...

sedapnye akak makan pizza :)

Suara Kalbu said...

Gegurl..

Makan tak kasi auntie sikit pun. Takmo kawan lah mcm ni

rATu kEBaYA said...

akak belum rasa lagi pizza baru ni.. rasa macam menarik je

Mama GeeJaa said...

sodapp tak pizza yg baru tu ngah???

bunga said...

alaihai comelnyer..n nak gak..

Zura said...

tgh tunggu adik dpt duit PT...sbb dia jnji nk belanje pizza baru nie..

Hanis Azla said...

comelnya aksi gugurl tu.. akak pun dari hari tu tergona tgk pizza ni.. tpi tak lps2 lg nak pi..

So Shy Lady said...

alala gugurl tu bam bam nye...
acik pun tak habis klau mkn sup tuhh.. heheh


tp skrg makin mahal kn reganya. kami skali mkn standbuy rm100

nora said...

pizza yg baru tu ek
nak try dis weekend gak tak kira tak kira

ENTRY HOT : 2+1

munna said...

munna pun dah lama tak melabur ke pizza hut... selalu buat sendiri.. tapi teringin juga nak rasa pizza yg baru tu...

diana said...

kita sama la angah..
bukan penggemar pizza..
tambah2 bila belum jumpa nasik..
terbayang nasik je..
hahahaha

Zaidah said...

terjah angah...jangan tak terjah.....hehehe

Aziriana said...

wah..sedap nampak makanan tu..
untuk adik tak de??
hahahahahaaha..gurau je

Aziriana said...

wah makan besar namapak

LYAfrina said...

angah....

sedapnyer mkn pizza...

y baru ni ok x??

ieda said...

haaaaaaaaa nie satu .. lum makan layieee huuhu .. adoii banyaknye yg lum makan nie ..
ermm satu2 lah kak ieda wehhh ekekek .. 1st diyan .. 2nd pizza !!!

kakchik@ella said...

kakchik suka pizza. hihi ..

velasrizal said...

tetibe rasa nk makan pizza gak lah

Syarat Baru Tabung Usahawan Siswazah (Graduate Entrepreneurs Scheme) 2011

Cma Shiema said...

angah..cma pom lama x try piza..
yg baru ni sedap x??

toyolkiut said...

wah..
pizza..
angah ni saje la kn nk buat TK terliur..
nak juga!!
esok gi cari jugak la camni..

Citarasa Rinduan said...

angah!!!
tu dia... 1thn setengah tak masuk pizza...
peeh!! sure dok pakat diet nie



jumaat nie ayu nak pi lah...tergugat dgn tayangan pizza hut si budak kecik tu.. i like

Nora Shahaira said...

pizza hut ni selalu sangat..dulu kalau sebulan mesti sekali pergi, feveret ..tak pernah tapau..makan kat kedai je. pastu tak makan nasi pun tak pe..hubby tak boleh..huhu..

tapi bila pekena DOMINO..akak lagi suka pizza dia..sekarang dah tak jenguk pizza hut dah..huhu..

Nora Shahaira said...

pizza hut ni selalu sangat..dulu kalau sebulan mesti sekali pergi, feveret ..tak pernah tapau..makan kat kedai je. pastu tak makan nasi pun tak pe..hubby tak boleh..huhu..

tapi bila pekena DOMINO..akak lagi suka pizza dia..sekarang dah tak jenguk pizza hut dah..huhu..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ha sy kurang sikit pizza ni..kalau pegi mkn 1 keping je dah cukup..cepat muak..sesekali bolehla..


KEBIASAAN YANG BIASA

shark said...

ya Allah..
bestyer kalu duk umah angah...

POSH76 said...

adoooiiii ni yg tak tahan nak terai maakn pizza ni

sarah-najwan said...

akak pom bukn penggemar tegar pizza..mkn jugak time terliur..

anak4 akak mmg tegar ke pizza..

azzey said...

Pizza baru CHEESY POPS tu mmg best! baru je try kelmarin..:)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sodapnyer angah..
terliur la org kat sini..
so far, blom try lagi..
nk try gak la.. hihiihih

Fiqas said...

lama jugak tak makan pizza..tambah lagi hubby ngan hero kecik tu tak suka...

Related Posts with Thumbnails