Tuesday, March 8, 2011

~ Bila SuKa DiBeLai2 BiLa BeNcI Di mArAh2 Part 2 ~

Mesti korang nak tahu apa kan??pasal apa kan??sebenarnya angah ada masalah pasal gambar nie....
 ye betul gi mana2 kat rumah mesti ada..gi sana ada gi sini ada..kadang tue...letih angah lepas jer kemas pasti ada nampak rambut bersepah2 puas angah cuba pelbagai jenis product tapi sama jer..korang ada tak cara.... lain..Tanya hubby ada ke patut dia suruh angah botak kepala.....hahaha... x mo..x mo.. cara lain ada lg tak???Perkara nie berlaku selepas angah habis pantang..masa 2thn lepas.... sampai la sekarang....

17 Budak comei:

alinac lover said...

rambut gugur ke angah?

Suhami Ahmad said...

Ngah, cubo sapu minyak zaiton....

Hanis Azla said...

akak pun ada masalah rambut gugur juga.. tp sbb rambut jenis lebat jdnya taklah terasa sgt.. tp bab rambut gugur kat sikat dan masa mandi tu mmg ada juga.. puas dah guna mcm2 shampoo.. tapi ttp mcm tu juga..

diana said...

sama la masalah kita..
sekarang ni saya dah pendek kan rambut dan syampoo setiap kali mandi..
nampak la kurang nye sikit..
kalau ikat rambut lagi la banyk..

Zura said...

samalha kite angah...sauk je rambut sekali rambut gugur...

cHiEydA said...

chieyda pun sama cam angah..before bersalin xde pun rambut gugur..pas bersalin smpai skrg rambut gugur je..skrg dh potong rmbut pendek pun still gugur lg..tp cam dh kurang sket la..

Fiqas said...

aloh la angah..benda ni ke???
sama la kita, masalah rambut gugur.. tak tau dah nak pakai product apa.. asal panjang je mula la rambut gugur...

Nora Shahaira said...

samalah ngan akak nora juga...dah cetoet da rambut akak..huhu..syampoo apa pun tak jalan dah...

ieda said...

uish rambut gugur ya anggah... huhuh akak alami masalah yg sama jugak tapi lepas potong pendek .. rambut x gugur lagi .. apa tandanya tuu erkk .. pelik sgt2 ..

ummiross said...

Tak dapek den nolong, den pun sama..

LadyBird said...

entahla angah..
mungkin angah byk fikir kot..

munna said...

masa lepas pantang mmg teruk rambut gugur... sampaikan rimas ... last2 munna potong pendek... kurang dah...

M a W a D D a H said...

rambut kalau xgugur satu hari memang xsah...huhu...kena buat rawatan tuk rambut kot...yun nam maybe...:)

LyNn HaMzAh said...

banyak ke rambut tu gugur angah?

Sarah Syazwani said...

bagus juga idea hubby angah tu..hahahah..cuba bygkan kalo angah b*t*k...jgn mare..hehe

Cma Shiema said...

kita mengalami mslah yg sama....

Izan Ishak said...

kita samalah angah.. tak tau dah nak buat camna...

Related Posts with Thumbnails