Friday, October 15, 2010

~ NaSi AyAm SaNi ~

salam jumaat semua.... Kejap jer dah tengah bulan kan??? sedar tak sedar selepas tue dah bulan 11 kan???
Cerita nie terpaksa angah perap agak2 dah berapa hari da.... Last week lepas angah gi buat cuci2 narita apa lagi... angah pun gi la makan..kat kawasan umah mak angah.. 
Peberet gegirlll 

pak cik tue pun kalau angah gi sana mesti dia kenal angah mana tak kenal kan??? dari angah mengandung sampai lah ada anak nie nak katakan sebulan 1 kali la pekena nasi ayam pak cik tue.. 
Dulu masa mengandung lagi la nak kata tiap2 minggu ke sana.. hehehe Sebab masa mengandung angah suka makan nasi ayam ...itu yg gegirl pun ikut suka....
gegirl yg comot.. ada jer kerja dia nak buat

P/S : Angah dah puas cuba pertua2 korang tapi masih suara tak ada...aduhhh macam mana nie...
ubat tak yah cakap la....


53 Budak comei:

sarah-najwan said...

citer sal mkn..smlm akak citer psl ciken cop..nyummy..nasi ayam angah pom nmpk nyummy...mmg setiap pagi jumaat..mkn nasi ayam sbg bekpes dan pakej ngan lunch terus..hehe

Lizzie Yasmin said...

minum lar air Yogurt.. mesti jln punya....

kakcik said...

Tak baik juga tekak Angah ye? nak kena hirup sup nasi ayam tu banyak2 kot! (hehehe... kakcik buat lawak bodoh pepagi ni...)

ainihussin said...

kedai tuh ktne angah???sedap x???

p/s:xpela angah..sok luse ok r tuh!dugaan..kan?

Mr Noble said...

kene gi jumpa doktor pakar kot?

Fiqas said...

anak ibu...:)

Sharinginfoz said...

kalau ayam garing baru sodap

mr.curly said...

uihh dr peknen kan si gegel lg dh mkn kt situ ye..pasni leh suh pakcik tu lantik gegel jd duta kedai.. hehe

AngahSayang2314 said...

SARAH CEDAPNYER NAK CIKITTTTT

AngahSayang2314 said...

liz oh liz angah dah minum berapa banyak dah vitegen takut lak lebih nanti

AngahSayang2314 said...

kak cik nie dah lebih2 hehehe tak pe angah tahu gurau hehehe

AngahSayang2314 said...

aini kalau angah bagi tahu macam leh gi

tue la kan dugaan hehee

AngahSayang2314 said...

noble ye la kot kan???

AngahSayang2314 said...

fiqas bukan ibu mama la hehehe

AngahSayang2314 said...

sha tue la kan bedal jer la.. yum..yum...

AngahSayang2314 said...

curly tue la kalau la kedai nasi ayam tue kan besar2an dah tentu angah promote jadi duta hehehe

Rinna said...

Hmm..akak pun suka gak makan nasi ayam..nieh..kiranya kalau tak de makanan lain yg sedap..nasi ayam pun leh gak.. :)

AngahSayang2314 said...

kak rinna heheh sama la akak ngan angah tapi kalau selalu not bad hehe

LyNn HaMzAh said...

bestnyer nasi ayam...malam nie nak cari nasi ayam gak la...

~ PIJA ~ said...

jgn cari ubat da..elak mkn bende2 yg sebabkan tekak makin sakit plak..:)

moge cpt sembuh...

Amy Syaquena said...

salam angah...

amy kureng sikit makan nasi ayam nie,
cube angah try minum madu dengan limau...buat 2 kali sehari pagi n malam...

mahira oya said...

dapnya nasi ayam..

E.d.Y said...

tibe2 nak makan nasi ayam lak..huhu

minum air suam banyak2...

Salmia said...

comel la gegirl..

jgn lupa join contest mia ye!

Zura said...

suke jgak nasi ayam tp tgk sup...klau sup dia kureng rase out nak makan...

Cma Shiema said...

cedapnye...nk jugak2..

POSH76 said...

mesti sedap ni kat mana yer???

Cma Shiema said...

angh,klu x baik gak sakit tekak tu..cuba cara ni..pagi2 bgn je tido(b4 mandi)selawat 3x,mnm air segelas..pas tu,mse mndi tu cuba buang kahak kt tekak.kdg2 sakit tekak ni punce drpd kahak.cubelah..

NICK IRFAN said...

akak xde suara ke??? ha! ni petua sy cuba buat akak makan hack kaler hitam pnye insyaallah suara ada balik sbb sy dgn mak sy pnh xde suara kami mkn hack kaler hitam alhamdulilah dalam beberapa hari je elok balik...

aibaks said...

nanti kat sini leh try nasi ayam ipoh.. best gak..ehehe

zulkbo said...

salam..
sedapnya nasi ayam..
makan kat mana tu?

AngahSayang2314 said...

lynn cari jgn tak cari yeee

AngahSayang2314 said...

pija thanks

AngahSayang2314 said...

mahira nak ke hehehe

AngahSayang2314 said...

edy cepat gi cari hehehe..

thanks edy

AngahSayang2314 said...

salmia thanks

hehehe

AngahSayang2314 said...

zura suka yee angah sekarang bole la dulu jer masa mengandung hehehe

AngahSayang2314 said...

cma sedap hehehe

AngahSayang2314 said...

posh sedap hehehe

AngahSayang2314 said...

cma thanks ya my friend old school hehehe

AngahSayang2314 said...

nick terima kasih ye.. nanti balik nak gi cari

AngahSayang2314 said...

aibaks oo org ipoh yeee

AngahSayang2314 said...

salam abg zul kat tamn tutttttt heheh medan

CiK QiQi said...

Angah!!!!!!!!!!!

qiqi pon ske mam nasi aym..hehehhee
sdp2..kt cni kt area ctawn ni de Nasi Ayam Mama...sdp nasinye..meh try sni lak=)

hehehe

pawaka19 said...

sabor je kak ngah..insyallah pulihla nanti

New Entry "Rumahku dimasuki biawak dan nama pelik resort"

AngahSayang2314 said...

qiqi wah.. dia pun suka gak ye... heheh meh la.. nanti angah mai na hehehe

AngahSayang2314 said...

pawaka mudah2an aminn

budak_nakal said...

haha..angah menaip je x payah bercakap buat masa ni..ekeke..

semoga cpt pulih suara tu

iyllienaz said...

bila angah nak belanja makan ni??nasi ayam pun jadi la..hehe

annfrendly said...

nampak menyelerakan nasi ayamnye..
gegirl nampak makin kurus bila dah besar..

ciannya... suara angah tak ok2 lagi..
angah ade pantang makan tak??
selalu kalau sakit tekak dr pesan jgn makan makanan pedas, minum air sejuk..

AngahSayang2314 said...

budak: hampeh kau kan???

AngahSayang2314 said...

iylli nak ke?? jom..jom..

AngahSayang2314 said...

ann memang menyelerakan pun hehehe

thanks ann

Related Posts with Thumbnails