Sunday, October 24, 2010

~ KeLeDek AjaiB ~

heheh semalam angah cerita pasal nasi lemak & limau sam2 hari nie cadang2 nak buat kuih la...
nak selongkar jap apa yg perlu di masak hehehe..


angah nak buat kuih gelang hehehe... yum..yum......sedap gak kan???
pic from goggle

angah candang nak buat kuih gelang.... tapi kan???kan?? tetiba jer nak ubah lak...selain angah buat kuih gelang & pengat keledek apa ye yg bole di buat ngan keledek????

ada sapa2 tahu tak??

P/S: Fuh bosan lo nak buat apa ye kalau dah lepas bersilat kat dapur nie kang???


17 Budak comei:

LYA m@m@ ASYA said...

kuih gelang??
kuih mede tu angah??
dok rajin dengor pon

afzan said...

ermm.. habisla satu rumah lawan kentut nanti. haha

kakchik@ella said...

buat kueh cucur badak. intinya biar kakchik buatkan.kakchik pandai tau!! hehe ..

Angah wat pe hari ahad ni?

zulkbo said...

salam..
susah sangat nak mikir
apa kata rebus je..makan
dengan gula..he he

Cma Shiema said...

angah...kueh gelang a.k.a kueh keria paling sooooodapppp...nyum...dh msk nnti anto ckit yer..

annfrendly said...

selalunya keledek.. mak ann rebus aje..
pandainya angah masak kuih gelang...
ann tak reti taw...

angah.. tahniah memang contest kat alinac.com
bestnye.. selamat berslim2 :)

S..U..D..@..I..S said...

ermh x payah susah2, rebus cicah nyok + gula...karannnnn

AngahSayang2314 said...

lya tak pernah dengar ke?? uittt

AngahSayang2314 said...

afzan kau nie kan?? tak habis2 kan?? tapi betul la.. hehehe

AngahSayang2314 said...

kak cik wah bole la kungsi2 resepi

AngahSayang2314 said...

cma kau nak ke?? meh sini kajang

AngahSayang2314 said...

ann nak ke?? hehehe...

terima kasih ann terkejut gak angah tadi tetiba kata tahniah hehehe

alinac lover said...

kuih gelang besh~

AngahSayang2314 said...

alinac memang best

mahira oya said...

xde idea yg unik...
buat keledek goreng tepung..hehe..

farah nordin said...

sedapnya kueh keria...emmm feveret lor... hihi

Tihara said...

buat cek mek molek :)

Related Posts with Thumbnails