Tuesday, October 5, 2010

~ KeGaiRaHan DaH Tiba

Terutama angah minta maaf la sesangat pasal n3 semalam sebab terlalu happy sampai ayat pun dah macam menunjuk2 lak... tak baik terlalu riak kan??? maaf ye pada korang2 semua yg singgah ke laman angah semalam......
hehehe tajuk bercanggah ngan cerita tueeeeeee.........
Sesudah berbuka bersama keluarga terrrrrrrrrrrrsayang angah pun terus la... ajak hubby gi cari barang dapur sikit..Sampai jer sana mula la... gairah sana sini.. Opsss nie semua angah dah catat sebelum nak beli...Org kata senarai kecil ada jer ketika membeli..
Ermmm pantang jer nampak hypermarket pasti si qiha nie suka sangatttt...sangat... ye la dia suka jalan2..
sementara tunggu papa dia bayar mama dia kena ketuk main mainan nie.... pantang nampak... mesti nak..

yang bagusnya bila angah gi pasaraya dia tak nak mainan tapi kalau ada mainan yg masuk 50 sen 2kpg pasti dia nak naik ... yg lain dia tak heran.. mainan yg 50 sen nie gak dia suka naik.
nie lah khazanah malaysia berhad angah hehehe...


P/S: Sedih hari nie anakku ikut nenek gi cameron highland esok baru dia balikkkk.. ngan angah pun dia tak nak ikut pagi tadi bole dia bye..bye.. jer.....wa..wa..wa... 


39 Budak comei:

sarah-najwan said...

whoaa...sekali borong..penuh troli...anak akak pom suka naik mende alah yg masuk duit tu..meraung2 nak naik..hish..hish..

POSH76 said...

comei ur gegirl....budak2 mmg pantang jumpa machine ni hehe

E.d.Y said...

amboi..stock setahun ke ni??hehe

MamaYatie said...

huhu..budak2 skrg pandai, kalo bab berjalan lupa mama/ibu. sabor jer la

Amy Syaquena said...

comelnye gugurl die...

Kuman Chaos said...

takpe.. suruh dia beli strawberry bebanyak kat mama & papa dia ahhaah
kuman "Jangan..." Entry

Sharinginfoz said...

penuh satu troli kan

Rinna said...

OOhh windu laa Angah ngah dak comel nie yer.. biasa laa budak2 bila dpt berjalan2 mmg mak ayah terus dia lupa.. :)

LYaFRINA said...

angah dr td dtg sini nk komen.. tp pc kat ofis ni wk hal.. off sokmo... ishhh geram....

asya kalo nmpak mde alah tu..slalu teriak nak naik

mr.curly said...

bebudak mmg camtu.. lbh manje dgn atok nenek die.. cian kt mama papa die, kene tinggai..hehe

velasrizal said...

wah seronoknya anak angah naik troli pasaraya tu..

Rezeki Dari Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri !

Kancilbiru said...

wahh borong sakan nampak...hehehe

maCy said...

bye bye... keke


ampun maaf gambar xpat tengok.. tenet2~

maslinamansor said...

mesti gegirl manja dengan nenek dia... :)

b.E.L.L.e said...

salam. wah,suke betol gegirl naek benda alah tu kan?hehehe..

S..U..D..@..I..S said...

elok gak masuk budak dalam troli, takut ilang..hati2 angah

Erieq said...

eh.. kejap aje dah besar anak angah ni. budak2 memang suke kalau dapat main mainan kat pasaraya tu.

NICK IRFAN said...

comey tgk qiha main hehehe

AngahSayang2314 said...

sarah almaklum la... nie pun beli barang keperluan utk 1 bulan semua tak ada garam,minyak semua la.. sebab serba baru...

AngahSayang2314 said...

posh thanks heheh jgn puji lebih nanti dia kembang lak... tul tue memang suka benda nie pun

AngahSayang2314 said...

edy nie bukan 1 tahun tapi 1000 tahun hehhee

AngahSayang2314 said...

kak yatie memang pun kan??

AngahSayang2314 said...

amy thanks

AngahSayang2314 said...

kuman hehehe tue la...

AngahSayang2314 said...

kuman hehehe tue la...

AngahSayang2314 said...

sha perli nampak

AngahSayang2314 said...

rinna tue la tengah layan perasaan niee hehehe

AngahSayang2314 said...

lya tak pe angha paham.. eh angah ingatkan gegirl jer rupa2 asya pun sama gak???

AngahSayang2314 said...

curly tu la... sedih tueee wa..wa...wa...

AngahSayang2314 said...

rizal dia memang suka punnn

AngahSayang2314 said...

kancil sakan ke??? bole la.... hehehe

AngahSayang2314 said...

macy hehehe bye2

AngahSayang2314 said...

mas manja tue tak la... tapi sapa yg nak berjalan pantang tueeeeee

AngahSayang2314 said...

belle yup memang punnn

AngahSayang2314 said...

sudais tue la... elok gak kan???

AngahSayang2314 said...

erieq kejap ermmm bole la kejap gak la... heheheh tue la...

AngahSayang2314 said...

nice thanks

E.d.Y said...

amboi...dah macam lagu imran ajmain dah bunyinyeee

annfrendly said...

sonok betul gegirl dapat naik benda alah tu.. ketawa lebar dia :D

Related Posts with Thumbnails