Wednesday, October 27, 2010

~ MeNuJu Ke DeSTiNaSI YeAh2... ~

Semalam angah ada kata kan kisah gegurl kan?? jom.....

Lepas angah dah kejutkan gegurl dari mimpi2 yg indah terus dia senyum...lepas tue dia pun apa lagi nak suka la.... Sebut jer jalan terus capai kasut...
Ermmm masa nak bersiap2 menuju ke kereta dialah org yg pertama yg menuju.. korang tengok....

Belum apa2 lagi dia yg cibukkkk kedepan.....

Kita orang gerak dalam kul 11 lebih menuju lah ke Sg. Congkak sampai ke Sg. tersebut dalam kul 12.15 kat sana.. ye lah bukannya jauh pun dari kajang ke Sg. congkak kan??

Tibanya di sana isi lah perut dulu sebab dah kerok kerak kan??Lepas tue aksi mendapatkan air la.. hehehe...Masa angah bergambar ngan gugurl sebenarnya mulut dia dah macam mesin taib tapi x nak naik... punyalah tahan tul dia....
Pergi bertiga saja...tanpa di rancang....hehehehe last minit....

Lepas tue dalam kul 2 dah balik kerana tengok daun gugur punyalah banyak ke tanah..Hubby kata kalau dalam hutan nak tahu hari nak hujan tengok pada daun...Tup2 bila dah siap pack dan nak gerak balik tengok hujan punyalah turun lebat...Fuhhhh selamatttttttttttt.... hehehe Jadilah dari tak merasa langsung lepaskan gian.......Tul tak????


P/S :Yong bang yong dah sampai....Angah dah guna dah Set slimming tue memang best la... Panas...panas..panas.. macam nak pecah perut nie...fuhhhhhh tapi besttttttt........


58 Budak comei:

kakcik said...

Nampak macam Angah dah kurus sikit la... :)

zulkbo said...

salam..
wahhh..berpiknik
kita yek..happy
timee...!

E.d.Y said...

bestnya g mandi sungai...lama tak mandi sungai...

AngahSayang2314 said...

kak cik nie perli ke apa nie....

AngahSayang2314 said...

salam abg zul
heheh tue la lama tak giiii

POSH76 said...

bessnyer pi mandi2 ni.....lagi bess dapat urut ngan air terjunkan hehe

Amy Syaquena said...

morning angah...

amboi excitednya gugurl , habis suka dah dia erk... gi mandi x jak aunty pun...

aibaks said...

wa... angah gi mandi sungai ka? jaga2 skit pasai leptirosis tu.. (betul ke aibaks eja?)

Suhami Ahmad said...

wah....atok suko picnic2 ni....

Suhami Ahmad said...

wah....atok suko picnic2 ni....

Cma Shiema said...

bestnyer.....

SHIMA said...

wah3,picnic ye....bestnyaaa...

mizz sue said...

wahh..best nye picnik!

LYaFRINA said...

wahhh.. berjimba-jimba...
syoknya.. msti sejukk jer kan..

mcm k.cik kata...
lya pon perasan, angah makin slim.. siyes!!

AngahSayang2314 said...

edy memang best gi la hehehe

AngahSayang2314 said...

posh tue la best kan?? hehehe lepaskan gian hehehe

AngahSayang2314 said...

amy dia memang suka main air pun..

macam mana nak ajak jauh la..

AngahSayang2314 said...

aibaks angah pun tak pasti betul ke salah spelling tue.. tapi kan??betul la... angah tak perasaan lak pasal penyakit tue

mr.curly said...

uihhh mmg dh lame xg sg congkak tu..makin cantik ke makin burok kt situ??..

LyNn HaMzAh said...

dah lama x gie mandi sungai...best nyer angah...pergi bertiga pun syok juga kan...

AngahSayang2314 said...

suhaimi suko la.. hehehe

AngahSayang2314 said...

cma bestnyerrrr memang best

AngahSayang2314 said...

shima besttttt

AngahSayang2314 said...

sue memang best

AngahSayang2314 said...

lya besttt sejuk bangat hehehe..

eh ye ke???? kalau betul apa salahnyer hehehe

alinac lover said...

hahhaa..angah! slim cream tu kena guna sket je tau..jangan guna byk..kalo bole pakai korset sekali sekala..da mcm sauna da msa tu.tp berkesan..nnti shape la body tu..

soap tu pakai masa mandi..sapu pd body smpai berbuih..then tgglkan beberapa minit..bru bilas..

lotion oren pakai lepas hbis sebotol slim cream tu yer

Abhamz said...

salam, mmg best klu dpt mandi sungai yg ada air terjun, nyaman dan segar terasa badan dan fikiran pun tenang..lama dah tak bawa anak2 pergi tmpt macam ni....

eiela said...

comelnya gegurl..

Lady SharpShouter said...

sape yg tanak naik sebnarnye ni, gugurl ke mak dia.. baik cepat ngaku. haha

AngahSayang2314 said...

curly ye ke??? tak ke sungai conkak apa lagi berjimba2 la...

AngahSayang2314 said...

lynn tul tue sesekali kalau bertiga ok gak... kan??

AngahSayang2314 said...

alinic baru angah tahu hehehe thanks

AngahSayang2314 said...

abhamz tue la sesekali nak gak hilangkan tension tul tak???

AngahSayang2314 said...

eila heheh thanks

AngahSayang2314 said...

lady betul la... kalau ada video dah lama angah letak iskkkk

FareedSairi said...

ohhh...sejuk2 sempat g men sungai :) dok kajang katne kak? saya dok kajang gak :)

Mario said...

bestnya mandi manda

mahira oya said...

seronoknya menuju air terjun tu..
lame dah x g..

Rizziela said...

G tak ajak akak pun

Rinna said...

Amboi seronoknya anak beranak nie piknik yer kat Sg. Congkak..

Budak2 biasa laa bila dah dpt air gigil2 nie tak nak naik punya..heheh seronok..sgt..

Patut laa angah dah kurus..caaiyok2.. laa..teruskan usaha..

el said...

wahh mandi sungai syok sejukkkkkkkkkk...
budak2 kalo dpt main air mmg happy

Cik_HaWa said...

ni yg wt nk mandi sungai ni haha..
tkpe thn2 skrg tk blh gi bak kata owng dara manis..ihihihi..tgok arr lps ni dtg gi awa beredap sepuas2 atie hihih

Sharinginfoz said...

seronok betul main air

annfrendly said...

bestnya. berendam skeluarga..
akhirnya.. dapat gak gegirl guna pelampung.. eh.. tapi pelampung lain..

NICK IRFAN said...

wah! bestnyer!! lama x mandi sugai... cadang nak pegi batu feringgi la.. hehe

E.d.Y said...

ala..skrg musim ujan la...susah nak budget time2 xujan..hari panas, tp tiba2 je ujan..

AngahSayang2314 said...

fareed yup angah duk kat.. taman sutera hehehe

AngahSayang2314 said...

mario memang best

AngahSayang2314 said...

mahira ye ke?? jom kita gi ye

AngahSayang2314 said...

kak zie macam mana nak ajak.....

AngahSayang2314 said...

kak rin tue la.. kan?? apa lagi gi la....

ye ke kalau betul alhamdulilla hehehe

AngahSayang2314 said...

el betul tue.. memang tak ingat hehee

AngahSayang2314 said...

hawa tak pe darah manis

AngahSayang2314 said...

sha memang seronok hehehe

AngahSayang2314 said...

ann memang best hehehe

AngahSayang2314 said...

nick nak ikuttttt hehehe

AngahSayang2314 said...

edy betul tue tue yg pergi tanpa di rancang...

farah nordin said...

waa... bestnya mandi manda... fuhh seronok n naik syokk pulak tengok hehe...

Related Posts with Thumbnails