Saturday, October 2, 2010

~ MiNum FrEe~

ooo baca jer tajuk korang mesti tahukan?? apa dia.... ooo no..no..no.. this week angah dapat lagi mimum free org belanja.. hehehe best..best... memang best ye la benda free sapa tak nak kan?? korang pun nak tul tak??? org belanja kalau nak tahu tanya liz kawan angah hehehe...
nie la dia air free hehehe...

ari ini sabtu kan??? angah tak tahu nak buat topik apa.. apa yg angah tahu nak rehattttttt..ok byeeeeee
esok stop berblog jap nak kemas2 ye jgn mara...

P/S: HAri nie peti ais sampai & air-cord angah tak sabar nak  berjimba ngan barang baru nie hehehe.... ok byeee happy weekend 

12 Budak comei:

sarah-najwan said...

suker dia dpt minum free..lucky lah sb ade org sudi blanja..

velasrizal said...

huhu xpe jgn benti berblog utk selamanya dh la..

Kad PETRONAS Touch 'n Go Edisi Terhad MotoGP

NICK IRFAN said...

wah! bestnyer ada org belanja! klu sy ni nk minum free harap yg supermarket la yg org ada bagi free tu...

E.d.Y said...

sabtu g open house la..hehe

ProfHariz said...

Okey2.. selamat berehat okey :P hehehe

New Entry ProfHariz
Siapa Maher Zain?

zulkbo said...

salam..
rezeki tu..
sapa nak belanja erk?
janji free..he he

pawaka19 said...

dpt free..share2 la kak ngah

Zaidah said...

selamat mengemas angah...

ejaa said...

leh letak pic peti ais baru dalam blog hehe

ejaa said...

leh letak pic peti ais baru dalam blog hehe

ejaa said...

leh letak pic peti ais baru dalam blog hehe

annfrendly said...

syoknya.. air free..bertambah sedaplah minum kalau air free kan :D

Related Posts with Thumbnails