Friday, February 25, 2011

~ RaJa BuAh ~

hehehe mesti korang dah tahu apa kan???ya..ya.. betul tue?? nie kes hari rabu punya cerita la nie... nak gak letak hehehe..malam tue tetiba lak rasa macam nak makan durian..Gi la ke Sekitar PJ cari durian..lepas tue tak berani nak beli banyak2... Sebab korang pun tahu sekarang cuaca tak menentu kan?? takut lak tekak perit nanti .. Demi nak hilangkan rasa teringin....ingat teringin ye...angah pun melepaskan lah hajat tuk beli raja segala buah nie...Perhhh sampai jer dah berbau2 memang arrrrrr....harumm nyerrrr...hehehee..
Sekali terkejut kau....ambil la tak banyak pun beli 2 biji jer kena lah RM 34 bukan besar mana pun...
lepas hajat nak makan durian.......hehehe
Ambil terus masuk kereta & balik la kerumah sampai umah kul 12.00malam kau..3 beranak nie dah Macam musang tak tido...hehehe
Apa lagi si gugurl pun joint gak la.. makan durian...ngan muka2 lak tue.. hehhee
nie la..rupa dia jam dah tunjuk kul 12.30 pun still terkebil2 makan durian siap cakap "dap"

nie tak ada kena mengena angah mengidam yer... eee tak ada nyer gugurl nak dapat bb lagi...nie memang tekak nak sangat makan durian yooooo..ingat..korang pun kadang ada gak macam tue kan?????

p/s: Hari ini terpaksa angah EL kenapa ye.....tunggu........

19 Budak comei:

kakcik said...

Bestnya duriannnnn....

Suara Kalbu said...

Waaaaaaaaa...cedapnya durian tapi ida takleh makan huhuhuhu...

b.E.L.L.e said...

adoyai angah..pagi2 bace entry angah ni...terliur sudah..hehe..

Fiqas said...

muka gegirl tu cute je makn durian...selera sungguh...
saya tak suka durian...

Rizziela said...

Sedapnya

Akak pun suka makan durian..hari tu baru melepaskan gian nak makan durian....sebiji RM25

LyNn HaMzAh said...

mahalnya angah...sedap ker durian tu?

CiK QiQi said...

qiqi baru mam durian mggu lps...nyum3...very2 delicious.hehehe

Cma Shiema said...

pergghhh..durian tu...sedap..
pndai gugrl mkn durian..

:: Zanna :: said...

seronoknya tgk gugurl mkn..yum!! yum!! yer..eheh~~


Terkini : Siapa jadi duta lux ^_^

r|nA @ ja|j|na said...

mmg tak hengat kalau pekena doyan ni..sampai termimpi² di buatnya..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

sy pon sukerrrrrrr sgt mkn durian..aritu dh nampak kt tepi jalan..(dh nak musim ka??)..dh pujuk² my hubby suh beli..dia kat nanti..

oh ye..jeputla dtg ke blog..my newest n3:
http://cikbetty.blogspot.com/2011/02/gelihati-dengan-telatah-si-dia.html

el said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kenapa kenapa
why why whyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
cam tetau je el tgh cari doyan sekrg ni
msok2 sini npk doyan oh tidakkkkkkkkkkk (ngis teresak2 ni)..ok tipu hehehehe
harus cari doyann pas ni...

lalink help me hahahahaha

Rinna said...

Hmm..dalam lama tak makan durian.. tgk anak dara Angah tuh kan main lagik yer..makan durian.. :)

kakchik@ella said...

Kita suka .. kita suka. len kali ajak kita eh. eh .. nyibuk je aku, kan. nak gak enterfrem. hihi ..

peaNut said...

oh lamanya peanut x makan durian..huhu..nyumnyum...

psst angah...peanut ada tag GA utk angah join...nnti angah cek kat blog peanut k..

http://missbean88.blogspot.com/2011/02/ct-arina-1st-giveaway.html

nisa said...

wah, makan doyan..skunk tengah mahal la..xbley beli ag..tunggu dorg jual longgok2 baru bley beli...

Adinda Amy Sensei said...

tapi sayangnya...saya tak gemarkan durian si raja buah ni..hehehe...tak makan...nape ntah tak tauu aa

Zura said...

mak ai sedapnye...isi dia mesti manis..

ummiross said...

musim durian ke sekarang angah? bestnya...

Related Posts with Thumbnails