Tuesday, February 8, 2011

~ MaTa oh MaTa ~

Selamat sejahtera uollsss & moningggggggg....Sihat ke??? Harap semuanya sihat2 belaka ye...Amacam angah tak bersiaran 2,3 hari ini rindu tak??? hehehe Sorry ye angah tak jejak pun ke teratak korang..tapi tak pe ye..angah akan dtg teratak korang kejapppp jer lagi....Almaklum la cuti panjang kan????? hehehee...
Fuhhhh seronok pun ye...bosan pun ye cuti panjang nie...
Ye la org lain punya raya tapi angah yg cuti panjang kan?kan?? oppsss angah tak apply yer.. tapi bos yg bagi cuti okiesssss....Memandangkan...company angah nie company cina tue yg cuti terlebih2 lama sikit tue.. hehehe...Sebenarnya angah nie mengantuk sangattttt......
pic from Google 


Semalam angah tak bole tido puas angah tido pusing sana..pusing sini...pun tak leh tido gak...Lepas tu main PSP hubby pun sama gak sampai bateri habis la angah kejekan....sama gak...Korang pernah tak kena macam tue????
Angah tak tahu kenapa????jenis kotttttt bila angah tido petang mesti malam angah susah tido...
Semalam angah kepenatan sebab malam ahad angah tido lambat..lepas tue semalam (isnin) angah cepat lak tue bangun kemas2 masak2 membasuh...bila dah selesai jer semua..apa lagi duduk layan tv..dari kul 1 sampai  petang lak dalam kul 4 boleh angah terlelap....sampai kul 6.15 cepat2 angah bangun....Bila malam lakkkkkk aduhhhhh payahhhhhh..payahhhhhhhh...puas angah paksa mata nie...sampai kul 3 lebih baru lelap..lepas tue kul 5 dah bangun ermm berapa jam la angah tidooo tue yg mengantuk tue.....macam mana nie????????pernah tak jadi macam angah?????
Apa pun angah rindu ngan korang semuaaaaaaaa nanti kan angah yerrrrrrrrrrr.....ke teratak korangggggg...


p/s: mata oh mata ngantuk niee apa nak buattttt?????

25 Budak comei:

Fiqas said...

pernah gak jadi cam ni... haru tul kam, sampai office ngantuk giler..

Ogy said...

Rinduuu kat angah le....

pernah gak jadi cam angah...sbb dh tido lama sebelah pagi tu..so skrg elak tido siang lama sgt..paling lama pun 1 jam 1/2

LYAfrina said...

angah.. selmata pagi..

sama la dgn lya.. baru2 ni sunyi gak sbb bz pindah ke banguanan ofis baru.. hari ni baru start nk bw:-)

azzey said...

Lama cuti..mesti best dpt rehat puas2..

POSH76 said...

tido mmg besss....

kakcik said...

Amboiiiii... dah cuti lama pun masih mengantuk lagi? :)

sarah-najwan said...

akak kalu xle tido..try koya dok oversea..ehhehe..pasti belum smpai masa dok atas flite lagi dah lena..ehehe

apple hijau said...

susah juga kalau jadi cam tu kan...baca buku sejarah ke sains ke kompem ngantuk..ha ha

:: Zanna :: said...

k.zanna pun pernah kena ari ahad lps ..bantainya mata ni x leh nk totop..esok nya nk keje bagun mata dh mcm ikan buntal..ahakz~~


n3 baru : Facebook dah kena block!!? :(

ieda said...

ekekke akak pun pernah alami mcm angah tuu .. tapi kat opis ler .. biler dah ngantuk2 sgt2 akak masuk surau jer .. dpt sejam jadilah ekekek

LyNn HaMzAh said...

sekarang ngantuk lagi x angah?

Nora Shahaira said...

asal namanya malam..mesti ngantuk..hahaha

tag angah ya...

http://aurajarinora.blogspot.com/2011/02/contest-collage-kesayanganku.html

ardinihumaira said...

selalu gak dni kena. sebab tu dni layan blog kalo tak mengantuk hehe

oya said...

penah...bdn letih2 jdnya

E.d.Y said...

sama la..kalau tido petang mmg susah nak tido malam...tu kalau boleh xmo tido petang

nisa said...

Saya kalau penat sangat memang kerja tido jer..nak2 kalo pas balik berjalan jauh..siap buat cuti memasak lagi..hehe..penat wooo..mood pun bley spoil

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bukan setakan Kaum cina ajerr cuti panjang tapi kita orang melayu dan kaum india cuti panjang... wehhhh aku dok umah naik bosan wehhhh....

tidor bangun ... pastu bangun tidor.... boring betoi lahh

ozzy said...

salam..

Ada masanya mmg susah nak tido..cuba minum milo lebih sikit tapi jgn minum nescafe atau kopi

el said...

smlah el pun skrg ni mlm2 susah tido
tp el ada sbb ..sbbnye pikio nak beranak ni..sakit ape lah yg menanti ku huhuhu scary taw

Zaidah said...

klu dah penat tidur ajelah jawapnyer...samalah kita angah....satu kenikmatan klu dapat tidur...

munna said...

munna pun rindu pada angah....dulu selalu gak pyh nak tido mlm.. tapi sejak dah ada anak ni mata cepat je ngantuk...

Cma Shiema said...

cma pom ngantuk angh~~~

S..U..D..@..I..S said...

mata protes sbb tido bukan pada waktunya..hehe

OLick SyaSya said...

hye angh..lme nye xjengut snie..

abes kn cuti2 cina..

sok br stat keje..

alahai mate..kdg2 kene cm nie gak

parah jgn nk lyn..

MIZZ SUE said...

PERNAH JUGK JD CAM TU

Related Posts with Thumbnails