Wednesday, February 16, 2011

~ KeNaPa Ia TerJadi...... ~

Sebelum tue angah nak ucapkan salam maulidur rasul pada semua umat islam...masih belum terlambat lagi.....
Maaf korang semua...angah tak ada mood nak share2 resepi pagi nie...later2 la ye...
Tak Tahu kenapa pagi2 nie x ada mood tetiba jer hilang entah kemana....Rasa Diri si buai2 mimpi2 yg indah jer...Dalam Menghayati mimpi2 indah tertiba lak terbuai ngan ancaman tsunami.
Setiap manusia mesti melakukan kesilapan yg besar @ kecil..Sudah lumrah kehidupan..Jika tidak melakukan kesilapan ia bukanlah tergolong dalam kehidupan manusia..


Kenapa???kenapa???kenapa??? Manusia belum dapat macam2 janji itu manis ini manis...Semua indah2 sahaja...Bila dah dapat...Di lupakan seperti air yg mengalir di bawa arus...


Setiap Janji2 yg di leparkan semuanya indah2 belaka  setelah 4 tahun angah bersamanya terasa seperti macam berada dalam penjara..Tahun pertama seronok sahaja tak nampak perkara2 buruk..Bila masuk tahun kedua sudah nampak serba sedikit..Malah angah masih bersabar & terus bersabar..


Sayang..cinta...suka semua ada...dah nama pun manusia....Tapi kenapa??kenapa?? kau berbuat sebegini rupa..
Setiap tingkah laku yg dilakukan oleh angah patuh seperti korang2 semua...Ada kala tergelincir jua di saat angah mengalami kecemasan...
Kecemasan tidak di jangka ada kala tanpa di rancang & ada kala di rancang...


Tiap kali bila angah meluahkan kata2 & alasan yg sewajarnya ia tidak menerima kenyataan malah mengatakan itu bukan sebab..Budi bicara telah di bincangkan..namun ia tetap tidak mengindahkan kata2 angah..Tiada kebaikan pun selama angah bersamanya...
Angah sayang padanya...hidup tidak pernah ngan masalah setelah bersamanya...Malah cukup ngan rehat & tidak membebankan diri angah sendiri..Tapi angah tidak berdaya lagi tuk bersamanya..


Segala penjelasan & percakapan angah telah pun berbincang ngan org tersayang namun org tersayang memberi semangat baru tuk teruskan hidup supaya angah kena ambil tindakkan...
Apa yg harus angah buat Segala2nya menjadi purnah setelah org tersayang menyatakan bahawa baik berpisah daripada kekal untuk seterusnya...Kenapa????kenapa????kenapa???




p/s: Haruskah angah bersamanya lagi???

62 Budak comei:

cikmOt said...

angah...cheer up yourself...takmo sedih2 ye...

Fiqas said...

salam angah, kenapa ni angah ? problem apa ni?

☆ lieya latif ☆ said...

nape ni angah...len mcm jek bunyinye nie.....suspen lak .....

harap angah dpt cari jalan penyelesaian yeak.....

kakchik@ella said...

Hanya angah yg tahu segala2nya. Angah yg merasa beban dn sakitnya.

Ikut gerak hati ye dik. KC doakan angah yg terbaik.

C.I.N.T.A said...

ni kenapa plak ni?? gimik ke ape?? huhuhu

MamaYatie said...

dugaan semuanya Angah..sabar banyak2 yer..kalo dah takder keserasian, utk apa bersama?mungkin dah tiba masanya utk Angah melangkah keluar, carilah org tahu menghargai kita.

BIONIC WOMEN said...

apakah cerita sebenar sebalik luahan rasa ini..bikin suspen nih..

MrS. F!zA said...

nape angah?apakah yg dimaksudkan dalam kesedihan angah tu?ada barang yg tidak berguna lg pd angah kah??bersabar ye dear.. lama tk msk sini header ceria!!i loike!

Zura said...

sapa nie angah...?

Cma Shiema said...

camat pagi angah..dlm keletihan singgah umah angah jap..
huhuu...nape ni angah?wht hapen?
xsalah meluahkan perasaan....ramai kwn2 kt cni yg sudi utk bg semangat kat angah..
xmo cedih2 taw..

Amy Syaquena said...

dear cheer up yourself , amy x nak tengok angah sedih2..

p/s: lame tak blogwalking terasa rindu sangat dengan kawan2..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

adatla hidup..ada masa sedih..ada masa gumbira..

izan said...

banyak2 sabar ye angah... mungkin rezki angah lebih baik di tempat lain. jangan sedih2 ye~

el said...

ni psl keje ke..huhuhu
sabo eh..cool down cheerup..jom jimba ngan el..alamak el pun tgh dup2 ni nak banak..meh sini tulun el kasi semgt sikit...hehehehe

rATu kEBaYA said...

sabar ye angah...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kenapa ni angah?ceria2 kan lah diri tu..huhu.jg diri tau angah cayang...

ardinihumaira said...

angah.. semoga tabah menghadapinya, amin

ieda said...

salam dikk
akak pun penah ada perasaan mcm nie huhuh .. susah kan .. tapi kena hadapi jugak ..
nak2 bila mood tuu dtg utk update blog huhuhuh

Sarah Syazwani said...

what happen?? supaya angah tabah yee walau apapun yg berlaku..buat solat istikharah byk2..semoga Allah memberi petunjuk

cik gold said...

harap dapat bersabaq menempuh dugaan idup

sarah-najwan said...

sabar angah..akak xtau siapa yg angah maksudkan..jika tahu orgnya..mungkin bolelah share sket cara2 atau apa2..utk selesaikan masalah ini..

soabar yer..

DKosongLapan said...

alamak....
angah.....ni buakn dengan hubby kan??? saspen beno bunyi nye.....camni le...pikio kan baik bughok tindakan angah tuuu

M a W a D D a H said...

angah...xmo angah sedih2...

cepat settle masalah tue...nanti rasa terbeban plak...

ceria2 sll okeh...

munna said...

suspen betul ni... apa-apa pun bersabarlah angah ye... pikir baik2 dulu baru ambil keputusan...

makdara TERdiva said...

ghapo nih angah! ceciter ceciter ?

echah mashuri said...

sisss.nape nihh..oke x nih?sabar k.ikut rasa hati sendiri sis.tp yg penting jgn terburu2

alinac lover said...

angah~ awat ni..suspen ni..jangan la mcm ni..yong lg runsing ni

peaNut said...

eyh angah..nape sedihh cmni....apa2 pun...peanut harap angah bjaya atasi masalah angah ni ye....peanut doakan yg terbaik utk angah...aminnn

E.d.Y said...

knp ni angah?jgn sedih2 yer

aibaks said...

sape nak tinggalkan ko ni ngah?

nak jumpe ka? yop ok jerk..

Amy Syaquena said...

ziarah angah di pagi khamis sambil mencari juadah baru...

AngahSayang2314 said...

cik mot dah emo la pulak yee hehehe

AngahSayang2314 said...

salam...fiq hanya tuhan yg tahuu

AngahSayang2314 said...

lieya ada sedikit halll

AngahSayang2314 said...

kc betul kata kc hanya angah yg tahu...apa pun thnaks kak

AngahSayang2314 said...

cinta ls help me....

AngahSayang2314 said...

wah kak yatie lagi menyimpang nie.. betul kata akak kalau dah tak serasi buat apa bersama kan??

AngahSayang2314 said...

bionic bukan suspen tapi realiti

AngahSayang2314 said...

fiza ia bukan barang tapi ia adalah tanggungjawab

AngahSayang2314 said...

kak zura angah la sapa lagi

AngahSayang2314 said...

cma kalau dah sedih nak buat macam mana...

AngahSayang2314 said...

amy thanks... alamakkk rindu la ngan amy

AngahSayang2314 said...

rina tul tue

AngahSayang2314 said...

kak izan thanksss

AngahSayang2314 said...

el yupppp thankss

AngahSayang2314 said...

ratu kebaya dah sabar lebih dah nieeee

AngahSayang2314 said...

lm tengah berusaha nie thanks lm

AngahSayang2314 said...

dni aminnnnnn

AngahSayang2314 said...

kak ieda tul tue..sabar & tabah

AngahSayang2314 said...

mek sarah thanks ya

AngahSayang2314 said...

cik gold thanks

AngahSayang2314 said...

kak zie angah sendiriii la

AngahSayang2314 said...

d08 yupp

AngahSayang2314 said...

adah tul tuee tengah pikir2 nie

AngahSayang2314 said...

munna thanks

AngahSayang2314 said...

mdt baiklah

AngahSayang2314 said...

ecah thanksss

AngahSayang2314 said...

yong sedihhhhhnyerrrrrrrrr

AngahSayang2314 said...

hey peanut lama hilang...apapun thanks

AngahSayang2314 said...

edy yuppp

AngahSayang2314 said...

yoppp baca & faham lah

AngahSayang2314 said...

amy jemput2

Related Posts with Thumbnails