Saturday, February 12, 2011

~ CePat2 SiAp ~

hehehe pagi..pagiiiiiiiii hari nie macam biasa la.. layan tv,masak,mengemas,menggosok,membasuh & semua la... senang cerita.. Pagi2 bangun tido terus buat keje cepat2 lepas tue relax lain tv9 tengok nasi lemak kopi O hehehe...
ooo kenapa angah kat cepat2 ye...ooo korang nak tahu kenapa??? pasal 1 cerita nie....Tak nak cakap banyak2 hari ini ada cerita "hindi dil to pagel hai" hahahaa
pic from google
mesti korang cakap macm tak pernah tengok jer angah nie...Eh angah ada la CD dia cuma suka ceritanya lagu2nya ala2 macam angah lak yg terkinja2 ( lompat2)hehee malas nak pasang cd jadi apa lagi layan jer la kat TV3 hari nie jommm layannnnnn kejap jer lagi kul 2 hehehe...

p/s: Tengah prepare resepi nie ada org minta nie hehehe

18 Budak comei:

echah mashuri said...

amboiii..cepat2 sbb nk tgk hindustan yee sis!!tak ajak kite pun.hehehe

kakcik said...

Angah pun peminat hindustan ek?

Jamiel said...

Citer best ni..
Jom layan..

POSH76 said...

tengah layan ni suka sgt lagu dlm citer ni hehe

toyolkiut said...

TK suka jg citer ni..
lagu2 best..
heroin ia pun.. fuhhh..
lama x dngr kbr depa..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

dh lama tak tengok filem ni. msih ada tersimpan cd nya:)

apple hijau said...

suka criter ni jugak...best. 10 kali tgk pun tak pe..heheh!

ainnoraini said...

jln2 bace n3 ni...
kak ain pulak...minat citer tamil...

Fiqas said...

tak leh nak layan tadi, kerja pulak ari ni..:(

Sham said...

ini mesti fanatik SRK ni...heheee..

bun_nee said...

hindustan tv2 meleleh semalam

ieda said...

uikk header baru .. cunsss gitu ..
haaa citer nie sedapp nie .. dah lama x tgk kann :)

Afzainizam said...

_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______ ♥♥♥♥♥♥♥♥SAY NO TO VALENTINES
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥DAY♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

ohhhhh aku dedulu time tengah top hindustan ni berejam dok ngadap tv layan air mata punya citerrrr....

kajollll... kerrr pretty zinta kerrr.... mata diorang semua bulat2 besorrr lahh

Ellen said...

ini filem lama kan angah..hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

tu la, aritu pon kita layan cite ni, dh lama x tgk hindi, last tgk cite yg seangkatan dgn cite ni la, yg baru2 skang ni dh x layan dah...cm x best jer... :P

MamaYatie said...

sabtu keja, 1.01 keluar opis; 1.35 smp BSP; 1.50 ngadap tv..semuanya penangan citer ni...huhu..tak pernah busan la w/pun kali ke brapa puluh ntah menengoknya

el said...

rmi tol layan cite hindi ni sabtu lepas...kt fb rmi yg bersatuskan layan hindi dil pagel hey hehehe...el lak sibuk kt ofis

Rinna said...

akak pun layan citer ni minggu lepas.. siap kabo ngan hubby jgn gatal2 gi tukar channel :) Suka kan lagu2 nya tuh.. :)

Related Posts with Thumbnails