Monday, February 28, 2011

~ PolKa Dot Lagi ~

Terima kasih semua...atas doa yg korang berikan...amin..amin... hehehee...Hari nie angah nak hidangkan lagi... tuk tatapan korang....Dah makan ke????????? Jom ambil bau jer yerrrrrrrrrrr hehehehe...OPPsssssss bukan bau tapi ambil gambar jer... hehehehee
pangangan sisi....yum..yum....
-
-
-
-
Jom kita zoom sikit dari pandangan atas lak...
ya ini lah dia...aneka warna...yeehaaa....

Atas permintaan yg menggalakkan keluarga angah meminta angah tuk buat Kuih apam untuk kali yg ke -4...Kali nie hanya inti blueberry saja..Tapi bukan angah yg buat....adik iparku yg buat amacam ok tak???? bole buka kelas kuih apam la.. macam nie hahahahaa....(tak de maknanya)
Adikku cik qiqi tunggu ye posto..posto... dari akakmu..hehehehe....Tapi jgn makan banyak2 nanti tak muat baju pengantin tau...

P/S: buka jer blog ambik 40 komen...... nak balas kunjungan ari nie....tunggu yerrr

70 Budak comei:

cikmOt said...

huhuhu...tah bila nak try buat ni...

..nOj.. said...

waaaaa terujanye tgk. comel betul apam apam tu. ni yg eksaited nak buat ni. terus rase nak buat skang jugak. heheh

M a W a D D a H said...

fuyyyooo angah...nampak sedap tuh...

adehhh...terliur la plak...

Fiqas said...

salute la ngan angah ni... rajin sungguh masak... :)

ieda said...

uishhh rajin tul anggah nie .. musti anak dan hubby suke kan ..

akak nie x pandai bab2 baking kuih nie huhuhu

d_tieah said...

Wah.. Hebat..
mesti sedap.. Konfem..

Entry Terbaru: Ketahui Apa Yang Berlaku Di Tahun Kelahiran Anda

☆ lieya latif ☆ said...

wah angah...mendapat sambutan nampaknye, sampai ulang2 buat hah...shomel2 tau apam nie....geram lak lieya tgk hah!~

εїз Cik Fasya εїз said...

sedapnyeeeee..camne nk wat neh..

Hanis Azla said...

mmg nampak sangat menarik apam ni.. resepi dah ambik, tp entah bilalh nak buat.. he..he..

Amy Syaquena said...

amboi2 sejak dua menjak blog angah nie sering saja menghidangkan makanan..amy jeles tau sebab semuanya akan buat amy terliur..oh angah meh la anta sini sikit hahaha..buat muka tak malu...

Izan Ishak said...

wahhh...angah ni bikin kak izan terliur pagi2~

Salmia said...

kasi la resepi :)

el said...

comey2 je apom ni..geram tgk
kalo ms pantang leh mkn ke

kakchik@ella said...

Wah .. traffik blog angah mesti meriah, kan. sampai 40 komen tu .. ramai peminat angah ni. hihi ..

Angah, kc betul2 teringin nak rasa apam polkadot tu. hihi ..

abdul rasyid..... said...

kiut!!!!!!!

CiK QiQi said...

oh akakku syg...maaf lmbt prasan komen...adikmu ini bz harini...tpkse cpt2 bgegas ke sini n smbung oje..ni alamat qiqi

No 90A Kampung Padang Tembak,
32200 Lumut,
Perak

:: Zanna :: said...

angah yg ni lg cantik!!! dah boleh buat jualan la..huhu~~


Terkini : dah cashout nuffnang ^_^

Nora Shahaira said...

resepi dah amik..tp tak tau bila nak buat..

ummiross said...

waa teringin..

Sarah Syazwani said...

alamak...menariknyer apam tu..leh post kt sini x..hehe

Cma Shiema said...

wahhh angah...4 kali request you..smlm cma x jadi nk buat..nk try buat nnti..buat cma lapo je melihatnye........:p

Cma Shiema said...

ape pendapat angah ttg pengurusan kewangan??..kongsi jom..kalo ade luck bole menang rm200 taw..cma de tag utk angah..sila buat ye...

http://shiemacma.blogspot.com/2011/02/contest-5-5-5-deqdeq.html

MamaYatie said...

Angah, comey lote la...gerenti budak2 xcited nak makan

Daleela said...

Angah titik je kat atas bekas tu eh kalau nak buat polka dot.

Daleela said...

Angah titik je kat atas bekas tu eh kalau nak buat polka dot.

Rinna said...

Cantik polka dot tuh.. :) Rasa syg jer kalau nak makan..cantik gitu

mama qistina said...

wahhh..comel betul ye...kiut miut...mesti sedap kan...

nisa said...

nisa nk buat, tp blum ada masa lg..tp nk tanya lg satu soalan..angah titik dot - dot tu guna apa?takut salah titik kang besar pulak dot dy..hehe

oya said...

semangat angah ye ngn polka dot gitu2..

Zaidah said...

comel2.....rajinnyer tukang masak yang membuat nyer....

Edy Zaidi said...

adui...lapar terus tgk gambar ni

munna said...

alahai... comey nya .... angah kena pakai acuan ke...

Suhami Ahmad said...

Angah, hantar lah kat den sebakul

Suara Kalbu said...

alahai comel comelnya apam Angah...

toyolkiut said...

ni first time TK tengok kuih apam dot2 kaler ia camni..
comel sungguh..
bg resepi, please...

AngahSayang2314 said...

cik mot buatlah...

AngahSayang2314 said...

noj heheh gi la buat hehehe

AngahSayang2314 said...

adah memang sedap

AngahSayang2314 said...

fiq malu la...

AngahSayang2314 said...

kak ieda dah minat

AngahSayang2314 said...

d_tieah hehehe

AngahSayang2314 said...

lieya nak ke?? hehehe

AngahSayang2314 said...

ckf senang jerrrr

AngahSayang2314 said...

hanis bila free buat yer

AngahSayang2314 said...

amy bole jer sent address yer hehehe

AngahSayang2314 said...

kak izan hehehe

AngahSayang2314 said...

salmi dah bg la...

AngahSayang2314 said...

el tak bole ia ada santan & telor

AngahSayang2314 said...

kak chik bole la tapi tak bole potong kc

AngahSayang2314 said...

rasyid org ke kuih????

AngahSayang2314 said...

qiqi hehehe

AngahSayang2314 said...

kak zanna tempah bg org 1st

AngahSayang2314 said...

kak nora cepat buat

AngahSayang2314 said...

sarah nak ke???

AngahSayang2314 said...

cma cepat gi buat...

AngahSayang2314 said...

kak yatie tul tue

AngahSayang2314 said...

daleela yuppp

AngahSayang2314 said...

kak rinna kalau sayg simpan hehehe

AngahSayang2314 said...

mama heheh tul tue

AngahSayang2314 said...

nisa buat yer ..ala redah jer...hehehe

AngahSayang2314 said...

oya semangattttt heheee

AngahSayang2314 said...

kak zai bole la dah bosan

AngahSayang2314 said...

edy lapar ke??

AngahSayang2314 said...

munna yuppp

AngahSayang2314 said...

amboi atok sebakul wah..wah..wah...

AngahSayang2314 said...

sk bukan apam angah tapi kuih apam angah tau

AngahSayang2314 said...

tk yer ke???

MrS. F!zA said...

omak aihhhh cunnya..sayang wehh nk mkn..kekeke..

IDAZS said...

salam kenal, dah lama ambil resepi ni, tapi belum try lagi :)

::Budak Degil:: said...

wah comelnye..mcm xsggup je nak makan..hehehe..buat hiasan lat dinding pn ok ni..ehehe

Related Posts with Thumbnails