Wednesday, February 2, 2011

~ CuTi CNY ~

Sebenarnya angah nak bg tahu semalam angah 1/2 day sampai lah hari isnin angah bercuti hari selasa 8/2/11 baru angah start keje..So pada korang yg pulang ke kampung berhati2 & pada yg bercuti tue... selamat bercuti ye...ingat berhati2 semua....
Apa pun tidak lupa pada kaum cina angah ingin mengucapkan selamat tahun baru cina.......
"Gong Xi Fa Chai "

Selamat bercuti semuaaaaaaaaaa......angah akan kembali pada 8/2 ok....bye..byee...jgn cemburu yeeee hehehee...

NOTA GOYANG: ANGAH STILL BERCUTI LAGI..APA PUN INI AUTO PUBLISH

16 Budak comei:

~ PIJA ~ said...

selamat bergoyang kat umah ye angah!!!!

SYaMiLa said...

slmt bercuti...

apple hijau said...

Amboi kau Ngah...cuti sakan kau eh? jeles nih...

pe2 pun selamat bercuti..berhati2 dijalan raya..awas simpang tiga..heheh!

Gorgeous Lady said...

lamanyer cuti...angah sambut raya sekali ke..hehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

happy chinesse new year uat angah and family. we are all 1 malaysia. so tak slh nk wish kan? hehe. have fun holidaysss!

eiela said...

lamanya cuti..syok la..take care angah

Latest Entri :
Hati-hati Dengan Scammer

ozzy said...

salam..

Selamat bercuti & selamat kembali bekerja semula.

nisa said...

amboi..lamanya cuti..balik kg ke?selamat bercuti jugakkk

Afzainizam said...

… ....Gong Xi Fat Coi……..
┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
....lllllll........ lllllll .......lllllll....
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

angah cuti.... aku pun bercuti gakkkk sory angah pasal dah banyak tertinggal ni..... selamat balik bercuti yerrr

Afzainizam said...

┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Saya menyeru kepada semua sahabat untuk sama-sama kita berdoa bagi keselamatan dan kesejahteraan para pelajar dan rakyat Malaysia di Mesir.Semoga Allah swt melindungi mereka semua dari segala malapetaka dan bahaya
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

e.l.i.z.@ said...

wahhh lamanya cuti!!!!

Lovely Bella said...

semoga perjalanan pergi dan balik selamat eh.. bestnye balik kg n cuti lame..

AzketOm said...

selamat laya cina juga haa..

Fiqas said...

selamat bercuti angah... saya pun cuti gak, br balik kerja ni..:)

Amy Syaquena said...

amboi cuti sakan na..

Sarah Syazwani said...

lamanyerr cuti..dah xnk balik ke..hehehe

Related Posts with Thumbnails