Friday, February 11, 2011

~ MaAf Kan AnGah ~

Ya ammmmmpunnnnnnnnnnn.........pada korang semuaaaaaa.............
Angah bukan apa pagi2 yg mulia nie angah nak minta maaf kan kawan2 blogger angah ye...... la kenapa????? ye??? Ooo org kata kalau kita buat silap ke?? apa ke?? baik cepat2 minta maaf ngan org....
Sebenarnya bukan apa..Setiap kesilapan kalau kita ikhlas meminta maaf ngan org pasti kita akan di maafkan  oleh orang tue kan???kan???
pic from google

Angah jenis tak suka nak gaduh2 ngan org ke?? nak musuh ngan org ke?? nak org tue saman angah ke?? semua tidak sama sekali....
Apa yg perlu biarlah angah meminta maaf ngan org itu sangat penting bg angah..... & org minta maaf pun angah maafkan juga...Tak baik bermasam2 muka ngan org tul tak??


Kenapa ye??kenapa yek???


oooo bukan besar pun tapi mungkin pada korang besar kotttt...
Pasal pangkat la............. korang biasa kalau angah komen kat blog korang mana yg ada nyatakan dirinya akak @ lebih tua dari angah angah akan panggil korang akak tapi mana yg tak nyatakan pangkat korang angah panggil biasa jer..jadi sistem pangkat tue dah terlanggar dari landasan maka angah takut korang labelkan angah sebagai org yg tidak ada sopan....Jd dari korang cakap bukan2 bertambah-tambah la dosa...maka angah pun mulakan lah dahulu...So pada yg lebih tua pada angah... korang bg la tahu...Angah tak tahu korang lebih tua @ tidak...tul tak???
@  korang selesa ke?? yg angah just panggil nama jer tak pe ke???tak kecil hati??geram???bengang??semua..yg berkenaan ngan 
pic from google
cantik ke dia marah??? hehehee


 @ korang nak angah panggil akak ke??abang ke?? kalau korang nak bg tahu angah kat komen nie ye....
Tapi pada yg kata angah lebih tua tak kisah pada korang nak panggil apa akak ke??angah ke?? angah tak kisah..janji steady............hehehee....
Jadi kalau korang kisah angah bole tukar panggil korang Sis @ bro...Sorry ye korang...........apa pun kita friend kan???kan??kan???

p/s: Baru cadang nak kuar kan resepi tapiiii tak bawa laling angah la...kita postpone ye...

33 Budak comei:

Ellen said...

ellen tak kisah....hehe...apa pun jadi...yang penting kita kawan kan...hehe

E.d.Y said...

panggil saya "adik edy"...nnt akan rasa sentiasa muda..haha...sesuai ke?

MIZZ SUE said...

adik sue...hehe..gurau je

☆ lieya latif ☆ said...

lor ade gak ke yg kecik ati sebab tak di panggil akak ke abang ke makcik ke...hihi...small matter tu jek angah.....tak syok ar nak sentap2 kan.....agak2 nak org panggil kite akak, haa mention laa awal2 yeak tak...

makdara TERdiva said...

angah nak panggil MDT, nenek pun tak kesah..wakaka!

sarah-najwan said...

akak xkisah angah..
tapi nk panggil akak sbg adik pun okey je..hik hik

C.I.N.T.A said...

kita pun x kesah.. kitakan jiran PEACE!!

munna said...

tak kisah pun angaj .. yg niat kita baik.. cantik header baru...mmg daboom

Encik MamaT said...

hehe.. tak kisah la angah.. blasah je.. kekekeke... kalo ada yang membahasakan diri mereka kakak atau abang atau pakcik baru encik mamat akan panggil mcm tu.. hehe

el said...

dlm dunia maya ni mnlah tau org tu tua/muda dr kita kan..kdg2 dah tua npk muda..kdg2 yg muda npk tua..kahkahkah x leh bla statement ni
el x kisah pung..mn2 pun boleh msok :)

el said...

tp mostly kalo rs was2 nak pggey ape..el suka bahasakan nm el or teman or den..or mike..mcm2 lah..sopan skit ye dakkk

Cma Shiema said...

panggil saye dato cma..haw haw haw..
melampau...kite sebaya la..
cma sudeh~~

Suara Kalbu said...

Panggil kita dengan panggilan sweet 17 boleh gitu ? Hahahahah..

aNiS tHe BumbleBee said...

panggil ai abang...awwwww!! kakakakaa!

OLick SyaSya said...

nak panggil angah kakak.

sebab i budak kecik lagi..

22...hehe

kakak angah ok x.?

nisa said...

nisa umo 27, angah umo berapa?hehe..nisa xkesah org panggil nisa apa pun, tp kalo yg cakap hoi2 ni agak bengang gak la..

AngahSayang2314 said...

ellen muuuahhhh tue yg sayang tueee hehehe tul tue...

AngahSayang2314 said...

edy nak ke baik la dikkk hehehee

AngahSayang2314 said...

sue nak gak baik dik ehehehe

AngahSayang2314 said...

lieya hehe tul tue angah ada terkana lieya tue yg mension kat sini hehehe

AngahSayang2314 said...

wahh mdt nak ke nenekkkkk ooo nenek hehehe

AngahSayang2314 said...

wahh kak nak adik gak ke hehehe

AngahSayang2314 said...

cinta yupp betul tue bila nak mai umah...

AngahSayang2314 said...

munna thanksss..eh perasan yeeee ehehee

AngahSayang2314 said...

en.mamat ye la kan?? apa pun tul kata en.mamat tue

AngahSayang2314 said...

eh hehehe

AngahSayang2314 said...

wah cma melampau yee hahahaa

AngahSayang2314 said...

wah sk nak ke??? hehee

AngahSayang2314 said...

anis nak ke baik abang anis hahahaa

AngahSayang2314 said...

sha2 terpulang la.. hahaa

AngahSayang2314 said...

ala nisa angah 26 heheh

Fiqas said...

no hal la angah nak panggil apa pun...tak kesah pun...:)

ieda said...

akak pun x kesah ..
alah anggah kicik punyer hal .. kalau kita ambil jadi besar kusut masai jadinyer .. take it eassy :))

Related Posts with Thumbnails