Tuesday, July 6, 2010

~ TiNg -Tong...TiNg-ToNg.. ~

Ermmm hari nie angah punya n3 jer dah bikin gempak kan?? ye la mana tak gempak kan?? korang mesti pelik kenapa lak ting-tong..mana tak ting tong ari nie tetiba jer rasa badan nak demam...
aura demam dah nak tiba nie... selesema nie.. lak tue tambah lak ngan batuk adoiiiiiii nie menjangkit ngan hubby la nie..Sekarang nie lak kat opis ermmmmm cepat nak balikkkkkkkkkkk badan dah rasa lainnn...

ermmmm aaaacimmmmmm........

p/s:korang2 nanti ye angah terjah blog korang pelan2 tak larat nie...tunggu tau..

31 Budak comei:

Rinna said...

Jgn lupa makan ubat nanti kalau dah makin teruk kena laa pergi doktor.. Moga Angah cepat sembuh..ok..

Rizziela said...

Ada makna ker

LYaFRINA said...

angah.. cepat p cari ubat sebelum merebak...

get well soon : )

iyllienaz said...

get well soon angah..harap2 tak demam..

kakcikseroja said...

Kalau Angah datang tetengah malam, sapa nak tunggu.. pandai2lah Angah layan diri, ya? :)

(Semoga cept sembuh - jangan lupa makan ubat..)

pawaka19 said...

kesian kak ngah..moga cepat sembuh k

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Manuskrip Adoft Hitler Sewaktu di Penjara , Di lelong"

Ann said...

perit kn kalo demam duk dlm opis berekon..lg rasa teruk de lah

get well soon yer angah!

Afzainizam said...

moga cepat sembuh... demam tu hah nak balik kerja cepat lah tuuuuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

annfrendly said...

alahai.. kesiannya angah...
angah dah gi cek kat klinik tak.. bukanya apa. kalau tak makan antibiotik lambat sembuh pula demam tu.. sekarang musim demam.. sebab cuaca tak menentu. semoga angah cepat sembuh ya... jangan lupa makan ubat..

kak ina kl said...

salam...skrg ni cuaca tak menentu..akak ni pun mcm nak demam tapi cepat-cepat mkn panadol..

frwls said...

makan ubat pastu makan aiskrim. hehe

mama nirna said...

ha a la angah...musim demam dah ni...nirna pun duk batuk2 n selsema skrg nih...kna mkn antibiotik br ok...angah tu makan ubat dah ker?

E.L.I.Z.A said...

alahai ciannyeee...jgn lupa mkn ubat ye..erkk ni dh jumpa doc ke belum ni?

get well soon ye angah!

b.E.L.L.e said...

ololoh..ciannye angah..nape tak amek mc je angah?rest kt umah..

NICK IRFAN said...

la..akak selsema lagi ke? byk2 berehat yer kak! :)

E.d.Y said...

semoga cepat sembuh..:)

AngahSayang2314 said...

kak rinna: terima kasih..

AngahSayang2314 said...

ziela: tak ada maknanaya la.. memang tak sihat nie

AngahSayang2314 said...

lya: thanks lya...

AngahSayang2314 said...

kakcik: thanks

AngahSayang2314 said...

iylli dah demam pun ermmmm

AngahSayang2314 said...

pawaka: thanks

AngahSayang2314 said...

ann memang pun

AngahSayang2314 said...

nizam: thanks

AngahSayang2314 said...

annfrendly thanks banyak2 ye angah dah pun dilanda penyakit

AngahSayang2314 said...

kak ina terima kasih

AngahSayang2314 said...

frwls thanks

AngahSayang2314 said...

mama memang pun dah demam nie

AngahSayang2314 said...

eli thanks

AngahSayang2314 said...

belle nak buat macam mana dah kena nie...

AngahSayang2314 said...

nick : thanks

Related Posts with Thumbnails