Saturday, July 17, 2010

~ Freeze MaGneT FrOm MIrI ~

Korang baca dialong nie okies...


" awak nak gi travel ye.."


" Kirim leh tak? "


"Awak nak kirim apa??"


"Saya nak kiram FM kat awak??


"Tak pe la nanti saya belikan ye"


"Nanti saya bagi duit!!! bole ke?? (dalam hati teruk aku nie kirim nak duit tak nak bagi)


Lebih kurang begitu lah dialog ngan kawan angah.. OOOOO baru2 nie member angah baru balik miri so dia bagi angah ole2 awuuu tak sangka  kau dapat gak angah ole2 tue hehehe....apa pun angah tak bole bagi tahu sapa empunya diri tue shutttttttttt org kata biarlah rahsia.. dia suruh secret.....  


ini lah hadiahnyerrrrrrrrrrrrr wahhhhhhh...jangan jeloussssss 


P/S: tak ada cita dah pening nak story apa... selamat beristi rehat yeeeeeeeeeee

14 Budak comei:

kakcikseroja said...

Kakcik nak gi KK ni.. tak mo kirim FM ke?? :)

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

FM..wow!
same ngn kezen fasya..
suka kumpul FM jek..
nice kan..

Rizziela said...

oklah tu..boleh tambah koleksi kat freezer

miemiey said...

cantiknya....

pawaka19 said...

ape tu kak ngah..? kerongsang ke cincin?

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Mak Aii! Kerusi Tajam Yang Kedekut"

annfrendly said...

comel fridge magnet tu angah..
angah cuke kumpul fridge magnet ek? same cam deqya.. dia pun suke fridge magnet..

sape yang bagi tu angah.. kemain lagik angah berahsia ya :)

deqyalalink said...

cantknye FM tuu...last fm deqya dapat 2 hari lepas, fm dari tioman...lawa jugak hehee

AngahSayang2314 said...

kakcik nak apa salah nyer kalau kak cik bagi hehehe

AngahSayang2314 said...

fasya memang betul kata fasya hehehe

AngahSayang2314 said...

kak ziela betul tue

AngahSayang2314 said...

miemiey thanks

AngahSayang2314 said...

pawaka nie buat angah tergelak jer la.. hehehe

AngahSayang2314 said...

ann nak tahu ke nanti angah bagi tahu yer terpaksa la tuan punya diri yg suruh

AngahSayang2314 said...

deqya nak hehehe

Related Posts with Thumbnails