Saturday, July 3, 2010

~ CeKoDok SeGera ~

Cekodok 1... hahahaha... apa la n3 angah kali nie kan???? sebenarnya rasa macam nak masak cekodok jer tapi entah la.. tetiba jer malas.. tapi tak pe.. angah ada nampak cekodok nie???
Apa lagi sok sek..sok sek la angah kat dapur hasil nya .... tada..............
-
-
-
-
-
cekodok segera...hahahhaha.....

kalau org johor kata jemput2 betul ke????? hehehe makan ye....hehehehe

P/S: dah tak tahu nak letak n3 apa hehehehe..otak dah ngeng hari sabtu nie...


18 Budak comei:

kakcikseroja said...

Kenapa cekodok Angah tu penyek je ek? Tak macam gambo kat peket tu 'montok2'.. hehehe... :)

E.L.I.Z.A said...

angah, ore kelate panggil jemput² jugok kekek

buat eli meleleh ni..pose la huhu x abis ganti lg

LYaFRINA said...

hehehhehe..lya ari2 mkn cucur ni dulu.. msa time duk rmh sendiri.. sedap..

Ann said...

dulu mula2 produk ni kuar, bukan men smgt beli nk cuba...semangat bila hangat jer..hehe

wardahM ツ said...

cucur adabi mmg sedap!! Sy suka cucur udang~~~ lps tu buat bulat2 kecil~~ ;P

touya karuma said...

masa zaman bujang dulu selalu gak makan nie

iyllienaz said...

a'ah la angah..kitorang panggil jemput2..hehe

E.d.Y said...

jemput2 tu bukan yang pisang tu ke??entah..nama je org johor..tp nama2 makanan mmg failed...hhee

AngahSayang2314 said...

kakcik dia penyek pasal kena peram hahahaa

AngahSayang2314 said...

eli sabar ye... hehehe

AngahSayang2314 said...

lya apa lagi bagilah asya lak

AngahSayang2314 said...

ann memang pun betul kata ann

AngahSayang2314 said...

wardah: bulat2 kecil....memang senang makan

AngahSayang2314 said...

tauya ye ke.. bagus2

AngahSayang2314 said...

iyli kan betul angah cakap

AngahSayang2314 said...

edy..oooedy apa da nama jer org johor hahaha

annfrendly said...

mak ann orang Johor tapi mak ann pun panggil cekodok aje...

ann pulak kalau yang ade ikan bilis tu ann panggil cekatak.. kalau buat dari pisang ann panggil cekodok..hahaha

asik kodok aje.. katak pun nak gak..

Cik_HaWa said...

sedap ke cekodok nie..tk pernh cuba lgii nnti awa nk cuba arr biasa wat cekodok guna tebung jer sty owng lama hehe ^_^

Related Posts with Thumbnails