Sunday, July 4, 2010

~ DaPuRku BeRaSap ~

Sekema jer tajuk n3 angah kali nie kan??kan??? eh macam la.. tak ke dapur sebelum nie kan??? eh sebenarnya ada la... angah saja je letak n3 tue bagi skema sikit??
Hari nie mak balik kampung nak edarkan kek2 yg ada bertepek di peti ais mak ku tue.. ye la nenek angah tahu mak gi bumi kenyalang mesti la.. nak bagi kat nenek ku tue...Tiba2 jer adik kata macam nie??


"angah...oo ngah..."
"apa kau nak"
"masak leh tak? ucu lapar la.."
"nak masak apa?"
"kau masak ayam leh?"
"nanti angah gi kedai dulu beli ayam"
"ok..ok..ok.."


Angah gi ke pasaraya bintang beli la kepak ayam 12 ketul.Cendawan & brokoli yum..yummmmm
hasilnya....


ayam..ayamm.. santapan menu tengah hari la.. hahahaha..

makan semuaaaaaaaaaaaa & selamat hujung minggu... otak angah dah ngeng...ngeng....

15 Budak comei:

kakcikseroja said...

anto le ke umah kakcik sikit! :)

pawaka19 said...

bestnya kak ngah..nanti pos kat umah bleh tak?

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Sanggup Berkampung Demi Selebriti Twilight Saga Eclipse"

NICK IRFAN said...

perghh!! sedapnyer kak... terliur plak sy tgk ayam ni.. dh la sy hantu ayam? hehe

iyllienaz said...

sedap nya angah..hehe pandai angah masak..

Mr.Z said...

wow sedap je tengok lauk ayam tu... hehe

Rizziela said...

Wah...sodapnya

AngahSayang2314 said...

kak cik pun nak ke???

AngahSayang2314 said...

pawaka pun nak hehehe

AngahSayang2314 said...

nick pun nak ke???

AngahSayang2314 said...

iyli memang sedap kalau dah lapar??? bole la tak la pakar sangat hehehe

AngahSayang2314 said...

z nak ke?? apa lagi nanti angah poskan ye hehehe

AngahSayang2314 said...

kak ziela memang cedap

E.d.Y said...

angah2..edy lapar gak..masakkan ketam masak lemak..hehe

AngahSayang2314 said...

edy bole masak lemak ketam ye... nanti dah jadi adik baru bole hahaha

annfrendly said...

rajin angah masak.. sedapnya nampak ayam tu.. perghh... leleh ayaq liur

Related Posts with Thumbnails