Tuesday, November 9, 2010

~ SeLaK kAiN NaMpaK....... ~

Tajuk jer dah buat suspen kan??? sebenarnya betul apa ngan tajuk tue... semuanya korang nak selak...kan??kan?? Setelah kain tue korang selak punya selak akhirnya korang dapat gak tahu kan??
Sebenarnya nie kisah angah kena tag nie dari ladybird & Kisah Katak Pink baru ini angah kesempatan buat...So apa lagi korang berdua nie selak cepat...hehehehe...
25 tue korang nak tahu tentang angah kan?? baik angah akan bagitahu tau......Maka angah pun buat lah tajuk yg gempak macam kisah katak gak... hehehee..Sorry katak kasi gempak sikit nie tajuk ....hehheee


Angah
1.Dah terntulah tuan punya blog nie http://www.angahsayang2314.blogspot.com.

2.Blog nie ermm lama gak la.. dah 14 bulan angah joint tapi kan baru nie angah aktif...baru berjinak2..hahaha

3. Korang mesti tanya kenapa nama angah kan??kan??? Sebab angah anak ke dua...Tak mungkin anak ke-3.

4.Nama angah sebenarnya  Serinah.. tapi bukan serinah william tau.. tapi kalau nak panggil apa salahnya...@ nak panggil serinah Datuk Chef wan ke?? bole gak... hahahaha,,,

5. Umur angah baru jer 25 tahun bulan 8 ari tue 23/8 umo angah..So tahun tue paham2 dah la.. ye..

6. Angah sebenarnya bukan nama angah jer org panggil tapi ada la 2,3 nama...Rina..Angah...Ina..Seri.

7.Berat Uitt rahsia la... malu nak kongsi ngan korang.... hehehe tinggi jer angah kongsi ye.. tinggi angah 165 cm tinggi tak??? hahaha..korang nak tahu ukur la....

8.Angah dah pun Kawen..... Tahun 2008 so kalau 2008 berapa umo angah cepat2??? lambat korang kira...22 tahun.. la... eh korang mesti cakap 23tahun kan bukan sebab angah belum genap lagi umo 23.. betul tak??muda tak ??muda....

9.Angah memang penggemar warna oren...oren...oren......no.2 Pink.. a.k.a merah jambu no.3 Putih & no.4 Hitam...

10. pada tahun 14/4/2009 angah telah di kurniakan cahaya mata iaitu AMALIA FAQIHAH DAMIA

Keluarga

11.adik beradik angah ada 5 orang jer tapi semuanyer perempuan No Men hanya menantu jer...& abah.. hahaha..

12. Bukan angah jer nak anak lelaki tapi keluarga pun nak gak cucu lelaki... tapi belum ada rezeki....

13. mak & abah asal memang sekampung dekat jer kampung abah & mak mana lagi kalau tak MELAKA MAJU 2010

14.Uittt angah kalau mak masak ikan bawal & tenggiri masak assam pedas lada ambik kau memang angah suka..suka..suka... 

15. angah memang suka berjalan,Bercuti & melancong 1 family...seronokkkkk macam gi bandung awal tahun ari tue...

16.Sekarang nie Mak tinggal kat Petaling Jaya...Selangorrr So dekat kan kalau nak balik umah mak... hahahaa.....

Zaman Sekolah

17.Angah kenal hubby dari zaman sekolah lagi....... tahun 2000 lama tak??? org suruh sekolah angah bercinta hahahaa.....

18. Dulu hubby nie suka panggil 1 nama gelaran tue opsssss bahaya.. hanya yg tahu 1 sekolah ngan angah jer...hehehee

19. Angah dulu mula tertarik ngan hubby masa Tahun 2002 masa nak ambil SPM tueeeee... org suruh sekolah kita dah gatai.. bercinta habis 1 sekolah tahu kitaorang nie bercinta hahha almaklum la.. cinta monyettttttt

20. angah suka hubby sebab hubby pandai main gitar...masa tue kelas angah ada buat konset..Bermula la.. detik2 cintan...cinton.. kelakar kalau kenangkan balik...

Sekarang

21.Sekarang nie angah dah pun mempunyai rumah sendiri... Duduk pun dah jauh sikit dari mak & abah... Saja jer keluar dari kawasan petaling jaya tapi tetap sama kan kat Selangor.. ehehehe

22.Angah duduk kat Kajang....kalau korang nak mai umah angah mai la... heheheee

23.Korang mesti cakap kat mana angah kerja..ermm ambik ko.. kat Damansara Kim.jauh tak ??jauh...??

24. Kerja sebagai Administrator jer... la kerani macam korang gak...

25. Apa korang nak tahu lagi.... ermm abis semua korang selak kan??kan??? kata nak 25 hanya tue jer la yang angah beri ok jom kita tengok lak korang2 amacam ok ke???dah pun terbongkarrrrrrrrrrrrrrr......hehehee

Lepas tue apa lagi angah nak yg kena tag nie buat lak mana tahu leh kita kenal2 lebih rapat.........
1..Aibaks a.k.a Yop nie kawan suka cari pasal kan??kan???
2. shiemacma kawan masa zaman sekolah.....
3.Lady sharpshouter suka ngan kau.. sbb kau suka komen kat sini
4.  sarah-najwan suka gak ngan cikgu nie... cikgu tegarrrrrr hehehe
5.cik qiqi nie adik manis angah yg cute2 tue..
6. Ann frendly nie sahabat yg baik sgt2 bnyk tolong angah nie..cuma belum jumpa jer lagi..
8. Abg zul nie abg segala2 abg yg bagus.. rajin singgah sini..thanks abg.
9. Lyafrina nie pun best kawan ngan dia memang baik.....muaahh
10. Kak rinna nie pun rajin datg sini thanks kak..

10 jer lah ye... kang banyak sangat angah tag kang tak terbuat korang hehhee......pada yg kena tag tue sudi2 la... buat yer bole angah kenal2 ngan korang kan????

P/S: Fuhh puas gak angah memikirkan soalan2 nie..25 kau... pening kepala..Puas ke korang dah selak kain... dah dapat kan apa nak????bagus la... so kita kawan sekarang ye....



47 Budak comei:

zulkbo said...

salam..
uikkk..
kena tag ke..?
la la..
nanti ada masa
saya balas erk?
TQVM ingat kan saya..

sarah-najwan said...

olololo angah...tq tagged akak..akak dah buat n3 taging ni..hehe..

Rizziela said...

Amboi! selak sakan nampak

Sarah Syazwani said...

tinggginyer angah...kalah sarahnyer tinggi tau..huhu

Zura said...

nie betul punye selak nie angah..haha

~ PIJA ~ said...

akhirnyer berjaya gak buat...hehehee

LyNn HaMzAh said...

rajin betul la angah completekan tag yang panjang2 nie...good la...

mahira oya said...

kelerz angah..profile diri..

Zaidah said...

bestnyer baca tentang diri angah...citerlah lagi sampai 30 plak angah...

εїз Cik Fasya εїз said...

rahsia terbaik pny..
la..fasya br tau nam angah gituh..

kakchik@ella said...

seronok bca psl angah. Ooooo .. suka asam pedas ye?? sama la kita. Give me five ngah*pap* tmpar skrin je la. hehe ..

munna said...

banyak dah yg bocor pasal angah ni....

ieda said...

alhamdulillah akak dah kenal angah :)

Mario said...

hehe...serina williams la pulak...ekeke

POSH76 said...

bagusla lengkap TAG ni...lawala ur baju penganten in orange hehe

pawaka19 said...

detail gile kak ngah cite..nice..la..panjang juga nama anak kak ngah tu..moga2 keluarga dan kak ngah bahagia sihat sejahtera

ozzy said...

salam angah..

Tinggal kat kajang..bolehlah selalu mkn satay kajang ye

alinac lover said...

HEHE..TERBONGKAR SEMUANYA~

AngahSayang2314 said...

abg zul heheh sama2 buat yer jgn tak buat

AngahSayang2314 said...

sarah hehe dah buat yer heheheee

AngahSayang2314 said...

kak ziela selak jgn tak selak

AngahSayang2314 said...

sarah kalah yer hehehe

AngahSayang2314 said...

zura hehehee terlebih sudah

AngahSayang2314 said...

pija ya go..go.. cayok

AngahSayang2314 said...

lynn rajin la.. hehehee

AngahSayang2314 said...

mahira hehehee

AngahSayang2314 said...

kak zaidah uiitt melampau tue

AngahSayang2314 said...

fasya baru tahu ke syg ala2 cian dia hehehee

AngahSayang2314 said...

kak chik tak leh tampar kang tak pasal2 pecah skrin komputer hehehe

AngahSayang2314 said...

munna lariiiiiii hehehee

AngahSayang2314 said...

ieda alhamdulilla heheh thanks kak

AngahSayang2314 said...

mario bukan la.. serina chef wan hehehe

AngahSayang2314 said...

posh thanks hehehehe

AngahSayang2314 said...

pawaka thanks hehehe aminnnn

AngahSayang2314 said...

salam abg ozzy eh tak sedap pun....

AngahSayang2314 said...

yong... memang betul terbongkar sudah

ProfHariz said...

Panjangnya soalan dia... Dah tuh tajuk plak suspend!

LadyBird said...

salam angah.. tq sebab sudi buat tag dari lady :P..
hihihi.. cukup 25.. satu satu lady selak.. :D.. nanti lady tag lagi tau :P..

p/s : maaf angah, 2 3 menjak ni lady agak busy.. huhuhu.. xleh nak kata apa.. :(.. org semakin dekat nk cuti sekolah lagi kurang keje.. tp kami ni semakin byk.. lepas cuti sekolah br leh enjoy kejap :P.. leh tumpukan pd kerje2 yg tertangguh :).. doakan lady yer angah.. nak tukar keje :( angah ade keje kosong x kat sane :(

NICK IRFAN said...

wah! byk jgk psl biodata akak sy dh thu... hhehe

e.l.i.z.@ said...

nk panggil seri lah hehe eli suka nama seri..mcm sari yanti gitew..

ouhh adik badik nya 5 pompuan..xpe xpe..nnt bg cucu laki kt mak ye..eli doakan mudah²an ada rezeki

E.d.Y said...

mmg selak kain sampai 25 kali ni..huhu

AngahSayang2314 said...

haris gelak la... hahahhaaaa

Cma Shiema said...

angah...haha3..terselak2..
nnti cma wat tag ni eah..la ni...bz sesangat...

LYaFRINA said...

makk aiiii..
panjangnyer tag ni.. tp best jugok ni... apa2 pon.. mekasih..mekasih.. i like it!!!

peace no war!!!!

MrShah53 said...

tajuk post menguji keiamanan btol..haha

Tomato Gurl's Life said...

wah bercinta dr sekolah lg?

annfrendly said...

enjoy baca pasal angah ni..
sangat bersahaja... hahaa..
best..

opss.. tag.. nanti kalau ada masa ann buat yer :)
memang menarik tag ni

Related Posts with Thumbnails