Wednesday, November 24, 2010

~ ABC a.k.a. AiR BaTu CaMpUr ~

ermmmmmm sedappppppp... hehehe angah kejam...teruk...zalim....wah.. korang sampai macam tue sekali label kan angah yer....Uittt jangan macam tue..... tak baik tau buat angah macam tue..cian angah hehehehe....
Angah..angah...angah.... Belanja..??. nampak best jer....


Jom semua angah belanja nak tak?? hehehe alamakkkkkkk lariiiiiiiiiiiiiiiii semua datang serbu angah suruh belanja... hehehhee..acah jer.....


Zoom jauh sikit.... alamakkk air hubby teh tarik looo hehehe..

Korang semua this week dapat gaji kan?? kan?? apa lagi gi la laburkan duit sikit kalau teringin nak makan air batu campur tue tak luak pun RM 10 tul tak??? kenapa tak caya.. ehhhhhhh betulll angah tak tipuuuuuu
tapi tak tahu la kalau tempat korang ada ke macam nie?????


uitt ini lah rupanya bia di zomm memang superb....

1st time angah makan air batu campur fuhh punya warna warni ....warna oren, hijau, kuning, biru, coklet, merah & hitam...
lepas tue korang tengok sendiri rupanya.... perhhhhhh terliur kan??kan?? angah sendiri buat n3 nie pun terliur gak hahaha... tak pe..tak pe.. memandangkan tempatnya agak jauh la utk pergi...this week angah terjah lagi tempatnya... hahahaa...


Kat mana lagi kalau bukan shah alam....Eh tak mahal la.. murah jer RM 3.00 .. jom la kita perkena lagi2 tengah panas nie fuhhhhhhhhh........heheheheee




P/S: sebenarnya angah ada keje nak kena buat nie audit tapi sambil menyelam minum air leh hahaha........Korangggggggggg jangan maraaaaahhhhhhhhh this week tentang makan 


62 Budak comei:

sarah-najwan said...

angah ni...memang nk kasi akak jeles aje..ngeh3..dah la kering tekak sb dok main nge kain nih..tgk lak abc..meleleh air liurku...slurrrrrpppp...bak sket..

az rina a.k.a jaijina said...

angan blanje akak abc yew, tingin lah..

AngahSayang2314 said...

kak sarah: hehehe jgn marah angah kat sini ye angah pun terliur gak...

AngahSayang2314 said...

kak rina bole jer jommm hehehee

Kauthar said...

samalah kita angah..ofis saya audit minggu depan :D

LYaFRINA said...

wahhh.. colourfullll!!

cedapnyaaa

aibaks said...

wa.. makan es batu kacang campur tuh.. hehe...

kakchik@ella said...

lamanya tak mkn ABC ni. nk gi cari la angah!! hehe ..

angah pnya psal la ni . kan kakchik dh angau kat ABC. hehe ..

Izan Ishak said...

angahhhh....napa ada abc plak pepagi ni...nak satu !!!

ozzy said...

salam...

Boleh masuk jln2 cari makan ni..

Lagenda said...

huaaaaaa...mak leleh ayaq liuq tgk ABC nih!!! Nak gakkkkkkkkkk...

AngahSayang2314 said...

kaut hehehe pening oooo

AngahSayang2314 said...

lya memang sedapppp

AngahSayang2314 said...

aibaks nak ke yoppp

AngahSayang2314 said...

kak chik hehehe sabar yerrr

AngahSayang2314 said...

izan nak ke?? meh sini hehehe

AngahSayang2314 said...

ozzy nie memang jalan2 cari makan la nie visi angah hehehe

AngahSayang2314 said...

mak sabar ye makkkkkk hehehee

mahira oya said...

waduh layan abih ni

Sarah Syazwani said...

ni mkn kt sek 2 ke?? mencikk arr.. buat sarah mengidam jek

Zaidah said...

angah yang warna biru tu ape...heehhe

el said...

lm x mkn ABC
sedap giler tgk...
tp skrg ni rs nk mkn cendol hahahaha

Sophia Rani said...

sgt menarik ABC itu.. nak jugak!! tapi ngah selsema laaa.. heheh

Amy Syaquena said...

salam..

angah amy terliur nie , mulut pahit kalau pekena semangkuk nie sodap nie..huwaaaaaa nakkk sikitttt!!!!!

LyNn HaMzAh said...

ABC kat Shah Alam memang terbaek la...nyum nyum...

DiaUmaiNiNaz said...

sbb aibaks...aku folo sini...

velasrizal said...

mg sedap pekene time panas2 ni..

Facebook New Messages: SMS, Email & Chat Semua Dalam 1

POSH76 said...

Memang terliur suka tengok tapi tak berapa suka sgt....manis & sejuk sgt...

☆ lieya latif ☆ said...

hadoi la angah...terliur lieya tau....wajib belanja ni heheheeh

tgk ABC angah ni tingat jaman2 lieya study kat uitm shah alam dulu selalu pekena ABC marbeles kat seksyen 2....

Fiqas said...

aduh angah nih, knp la asyik duk citer psl makn jek sejak 2 menjak nih,...
nak diet nih, terliur jek tgk semua tu...

zulkbo said...

salam..
ABC memang suka
apakan daya sekarang batuk
la pulak..huhu

Tomato Gurl's Life said...

angah..cik tom nak jugak abc..bestttt!!

p/s: tenkiu wish besday cik tom :)

alinac lover said...

hahaha..yong suka suka aww~

eT said...

hehe...mmg best...
me selalu mkn kt seksyen 2 shah alam...

YOUR DREAM JOBS HERE

Cma Shiema said...

ohh..ABC....cedap..cedap..
s.alam area mana angah?

E.d.Y said...

wow..meriah

Sharinginfoz said...

ABC memang sodap, kena pulak ada macam2 atas nya

Rinna said...

Wahh meriahnyaa.. ABC tuh ngah..nyummy.. sgt menarik..laa.. :)

AngahSayang2314 said...

oya memang layan hehehe

AngahSayang2314 said...

sarah betul tue..tahu2 jer kan?? hehehe

AngahSayang2314 said...

zaidah nanti angah tanya org tue ye..hehehe

AngahSayang2314 said...

el memang sedap nanti angah letak balik kisah cendol memang best hehehe

AngahSayang2314 said...

sophia ye ke ala2 cian dia....

AngahSayang2314 said...

amy sabar.. ye kalau u mai sini nanti angah bawak tau.. hehehe

AngahSayang2314 said...

lynn cian dia.. terliur jer kan??

AngahSayang2314 said...

dia ikkk hehehe

AngahSayang2314 said...

rizal yup betul tue

AngahSayang2314 said...

posh ye ke tak pe paham...

AngahSayang2314 said...

lieya ye ke jom.... tak pe pelan2

AngahSayang2314 said...

fiqas nie semua aura goda2an hehehee

AngahSayang2314 said...

salam bro..

heheh ye ke?? tak pe minum air banyak2 ye

AngahSayang2314 said...

cik tom jom dtg sini....kita jumpa..

its ok

AngahSayang2314 said...

alinac ye ke yong hehehe

AngahSayang2314 said...

et ye ke hehehe

AngahSayang2314 said...

cma kalau nak gi jom kita gi sama2 nak tak??

AngahSayang2314 said...

edy memang meriah hehehe

AngahSayang2314 said...

sha betul tue memang sedappppp

SHIMA said...

datang shah alam x calling3 pon...ngidam ni...ekeke

Cma Shiema said...

mabeles..oke je..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

angahhh.. belanjaa fifiey nk tak? haha, teliurr ahh nk makann abc tuu!

NICK IRFAN said...

aisyeh! akak letak gmbr makanan ni terliur plak sy mlm2 ni... hehe

annfrendly said...

ABC.. erik suke ni.. tapi ann tak suke sangat ABC.. kalau erik nampak nih mesti leleh air liur dia.. huahuahua..

Related Posts with Thumbnails