Monday, November 15, 2010

~ AiR TaNgaN SuAmI ~

Semalam angah ada kata nak kongsi resepi air tangan hubby kan??? Nanti la dulu ye.. kita kongsi dulu apa yg hubby angah masak pada hari semalam... jeng...jeng....
ikan kerisi goreng, udang masak pedas & sayur kangkong

Memang terangkat la.. menu dia.. tapi kang bila dah kenayang lak tetiba lak rasa nak tido hahahaa.. dah macam Ular sawa da... ok la.. hari ini nie jer yg angah kongsikan ngan korang ye.. bubbui

P/S: KOrang nak resepi tunggu la nanti2 angah postkan ye.. sorry cibuk nieeeeee.. 

32 Budak comei:

~ PIJA ~ said...

amboi..suami mithali nih...heheee

Jamiel said...

Bestnye..
Sape kata lelaki x pandai msk kan..
hu3..

Ms Nury said...

alahai... pandainye cik abang die masak... jeles ah..! :)

SUPERHERO kita tau masak telur gan nasi goreng ikan aje... Tapi paling terel tanak nasi.

Nury tag angah untuk JZ Business 1st GA, nanti singgah yea...

POSH76 said...

bertuah badan EN SOMI tulun masakkan hehe

mahira oya said...

sweetnya suami pandai masak..

aNiS tHe BumbleBee said...

Lapaaaaaaaa!! sume bende tgk lapaaaa....ikan kerisi tu goreng garing2, buat sambal belacan skit, puh!!! huwaaaa!! lapaaaaaa!!!!!

zulkbo said...

salam..
amboi bertuahnya badan
ada orang masakkan..he he
saya masak tak de lah..
makan cepat je..huhu

Mario said...

hehe...suami mmg pandai masak...tp tak bole tunjuk selalu...ekeke

LYaFRINA said...

mak aiiii..
rajinnyer somi angah masak...
suami mithali ni...

AziE said...

Rajinnn cik suami memasak

Gayahspears said...

adess...sedapnyer :(
akak.. gayah nk rase cket ley x air tgn somi akak??? huhu

AngahSayang2314 said...

kak pija yup mithali sangat2 hehehe

AngahSayang2314 said...

jamiel yup betul tue hehehe

AngahSayang2314 said...

nury ye ke jeles heheh

ok nanti angah terjah

AngahSayang2314 said...

posh memang bertuah hehehee

AngahSayang2314 said...

mahiya ya memang sweet macam gula2 hehehe

AngahSayang2314 said...

anis memang perhhh terangkat kan kalau buat macam tue

AngahSayang2314 said...

salma abg zul hehehe memang bertuah hehehee

AngahSayang2314 said...

mario tul tue tapi biar la selalu hehehee

AngahSayang2314 said...

lya tue la untung angah hehehe

AngahSayang2314 said...

azie heheh memang rajin pun

AngahSayang2314 said...

gayah nak ke?? ala ciannyer nanti kalau akak buat apa2 akak ajak ye hehehe

Ain said...

dah lama tak merasa air tangan hubby akak, jelesss tau....

Amy Syaquena said...

salam..

perghhh!!! sedapnya angah...

sarah-najwan said...

untung angah hubby pandai masak..hubby akak..pandai makan aje..ngeh3

iyllienaz said...

angah raya haji di mana??

Tomato Gurl's Life said...

bertuahnya hubby tlg masak..huhu

alinac lover said...

amboi..leh tahan juga ek

Sophia Rani said...

wah.. seronok nya suami pndai masak cm ni.. hehe

E.d.Y said...

untung dapat hubby mithali pandai memasak lg..huhu

annfrendly said...

bestnye...
baik betul hubby angah..
payah nak jumpe lelaki macami taw..
beruntung angah :)

Rinna said...

Bertuah Angah dpt hubby yg pandai masak... sedap plak tuh.. kan.. :)

Related Posts with Thumbnails