Saturday, June 12, 2010

~ DeMaM LaGi...... WoRlD CuP ~

Pagi..pagi.. pagi tadi bermula la world cup nie cukup ke tido korang2 hehehe apa tak cukup tido la tak cukup  tido la nie ye. Tak pe pada yg korang hari nie cuti bole sambung ye kasi tido tau sebab malam nie ada perlawanan lagi tau..Korang tanya angah ye.. Maaf angah tak berapa minat bola sepak la.. tapi kalau korang tanya angah baik angah tido lagi bagus..ermmmm selesanya di bantal empuk nie.. jgn mara ye.Walaupun angah tak berapa minat tapi angah tetap nak sokong gak. Tak de la korang kutuk angah kan.. agak kurengg sikit angah minat terhadap bola sepak nie tapi korang sekadar ambil tahu tue serba sikit tue ada la...Macam 

Ronaldo dah joint portugal lebih kurang sikit jer la yg angah tahu, lepas tue KAKA ngan BRAZIL. 


Negara yg terpilih akan berentap selama 1 bulan 

Jadi tunggu apa lagi korang pilih permainan mana yek???? kalau ingin tahu lebih lanjut permain FIFA bole la korang ke FIFA apa lagi cepatttttttttt world cup dah mula...
SELAMAT MENONTON & BERJAGA MALAM YE...

p/s: jangan mara ye angah gurau jer

6 Budak comei:

pawaka19 said...

kak ngah,,mel sokong spain..sbb ada fernando torres..nak beli jersi dia..ada salib lak

annfrendly said...

hubby anga tengok bola tak? ann dah lama tak tengok TV.. sampaikan perkembangan isu semasa pun ann tak tahu.. angah jangan berjaga malam yer.. nanti nak kerja ngantok pulak.. dahlah drive... bahye2...

Mrs. Asida said...

Go Go Go Ale Ale Ale!

AngahSayang2314 said...

pawaka: wah excited nyer adik mel nie sokong bagus2.. teruskan menyokong tau hehehe

AngahSayang2314 said...

ann: hehehe ann dia tak minat bole gak la.. ann kata jgn berjaga malam angah memang dah berjaga malam la.. tapi bukan krn bola kerana gegirl la.. paham kan???

AngahSayang2314 said...

asid: go..go..go..go.. ale...ale...ale... hehehe gue enggak minak bola..ngerti

Related Posts with Thumbnails