Thursday, April 8, 2010

~ MoTor BaRu ~

Vrommmmmm.... wah kau gegirl ko main lagi ye bila gi umah nenek kau... tak madan ye.. belagak macam motor kau lak... heheheh korang mesti marah angah kan?kan?? sepatutnya ari ni n3 angah berkenaan dengan ikan kan?kan? tapi n 3 angah kali nie berkenaan dengan motor lak.. maaf ye sekali lagi angah tak sempat nak upload gambar hubby angah dapat ikan sebab hubby angah keje petang lepas tue malam baru dia balik tak sempat nak copy & paste kat angah punya laling angah.Maaf ye... nanti angah letak n 3 angah ye...
Yang nie sebenarnya motor kakak sara kalau korang nak tahu ibunya yg belikan... angah??angah??? kenapa tak beli untuk gegirl...angah bukan tak nak beli tapi gegirl tak pandai lagi.. tunggu ye sayang nanti angah belikan hehehe....
ni la kakak yg berada di belakang tue...bersama2 ngan gegirl... maaf ye kakak... mak ngah pinjam jap..pose untuk gegirl...hehehehe

4 Budak comei:

Mrs. Asida said...

wahh cantiknya motor.. ashraf pun kalau nampak budak2 main motor cam gitu... tengok2 jer sampai tak berkelip mata.. hehe tapi mcm x nak belikan tuk dia lah...beli benda lain aje.. hehe

annfrendly said...

takpe angah..
tade ikan pun takpe..
gegirl yg comei nie dah cukup nak menyejukkan mata ann :)
errmm comel sungguh gegirl..
sergam pulak baju pyjama dia gan moto tue.. sweet..

AngahSayang2314 said...

asid: ye ke.. anak angah memang suka benda nie... tapi nanti la dia pun tak pandai tekan....belikan la....cian dia..

AngahSayang2314 said...

ye ke ann.. rindu la ngan ann lama tak chat...

Related Posts with Thumbnails