Thursday, April 29, 2010

~ CaT - MeNgEcAt NeW HoMe ~

Sok..sek..sok..sek... hehehe.. apa lagi operasi mengecat la.. kojerrrrnyer... nie rumah mak mertua angah masa nie kita orang mengecat kalau tak silap angah la.. last week hari sabtu..Fuh punya la letih.. penat tak yah cerita la... eh korang jgn ingat angah nie apa tau angah siap tolong panjat2 lagi tue.. jgn sangka angah tak leh buat tau... tapi angah tak ada pic masa angah mengecat la maaf yer angah lupa snap masa tue..
*** maaf ya.. gambar terpaksa angah remove di atas sebab2 tertentu..


Rumah nie agak kecil sedikit so far cukup la sekadar berteduh hanya seketika.. sebabnya mak mertua angah kan nak duduk kampung rumah kat sana tak siap lagi la...on the way la kata kan...


** eh.. rumah orang di snap2 tapi rumah sendiri tak snap2 eh sabar yer nanti angah ambil tau..tau...

10 Budak comei:

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

angah..tema umah kaler ape?
gegirl pun tlg gak ek??

kalo fasya,suka kaler lembut2 jek..
like soft pink or pepel..
tu faveret colour la tuh..hehe~

nak bagi rumah nmpk luas,taruk cermin besar2..hehe..

AngahSayang2314 said...

hehehe fasya angah suka colour lembut gak... tapi nampak sweet..
gegirl..ermmm tak yah cakap la.. angah dia tukang kacau ada la hahaha...

thanks fasya for your information

Ain said...

amboiiii uncle, siap bersila ya....

bersemangat sungguh.....

seronok kan bila rumah dicat baru....

rasa lebih segar gitewww....

AngahSayang2314 said...

ain: heheh tu bapa mertua angah la...ain tue la memang seronok.. tapi tue bukan rumah angah la..tue rumah mak mertua angah eh abg ipar mak mertua tumpang jer

pawaka19 said...

nak cat watla kaler terang2..xderla panas nanti

AngahSayang2314 said...

pawaka: maaf angah terpaksa remove tapi angah pun minat gak warna terang

LYaFRINA said...

waa...bestnyer...kaler aper tu? bestnyer

deqyalalink said...

wah..org dah tringin sgt nak tgok humah kakngah nii~

AnnFrendly Garden said...

aik..
angah.. nape angah remove gambar tu...
pelik...
ermm.. ann suke cat umah...
eksited nak tengok umah cantik..
nanti bila dah abes mengecat rasa puas sebab kita sendri yang cat.hehhe

AngahSayang2314 said...

lyafrina: hehe kaler pink alya..

deqya: sabar tau tunggu jer next n3 this week

ann:ya betul best kan ann...hehehe

Related Posts with Thumbnails