Friday, April 9, 2010

~ HaPpY BiRtHdAy MoM ~


nak nyanyi dulu la... 
"HAPPY BIRTHDAY TO YOU"    "HAPPY BIRTHDAY TO YOU"         "HAPPY BIRTHDAY TO MOM" HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUU"
"ALLAH SELAMATKAN KAMU "            "ALLAH SELAMATKAN KAMU"           "ALLAH SELAMATKAN MAKKK ITA"                   " ALLAH SELAMATKAN KAMUUUUU"


wah siap nyanyi lagi kau... heheehehe saja jer... sebenarnya hari nie bukan birthday mak angah, tapi mak mertua angah... hehehe 09.04. tue.. Tapi mak angah pun bulan nie...gak..bila tue??? tunggu nanti bila tiba angah bagi la tahu... ye.... hari nie genaplah birthday dia yang ke 51 tahun..........pretttttttttttttttttt..... dah tuo dah... hehehhe 


"mak kak angah nak ucapkan:-"
1.Semoga sihat dari segala penyakit luar & dalam..
2.Semoga panjang umur
3 Dimurahkan rezeki yg halal...
4. sentiasa Hidup bahagia di samping disamping orang2 tersayang... amin......


nie gambar masa angah baru kawen tahun 2008... gegirl pun masa tue dalam perut..hehehe


angah tak ada apa yang ingin diberi hanya ini je yang bole angah beri dorongan doa.... tapi malam karang ada kejutan... buatmu...hehehehehe...Tunggu apa dia kejutan korang pun nak tahu kan hari isnin angah bagi tahu....ye..

4 Budak comei:

ila@cantekmama said...

Kem salam kt mak :)..Angah jom tukar2 link.Nanti ila masukkan blog Angah dlm blog list ila.Thanks

AngahSayang2314 said...

hehehe ok je sih... hehehe thanks ya add me...

annfrendly said...

muda lagi mak angah..
mak ann dah 64 tahun..

semoga mak angah diberikan umur yang panjang, kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan gembira serta bahagia selalu.. amin..
wah.. mesti mak angah terharu dengan kejutan untuknya malam nanti :)

AngahSayang2314 said...

hehehe amin... nie bukan mak betul angah la... ann nie mak mertuaku la...
thanks

Related Posts with Thumbnails