Sunday, April 18, 2010

~ MaSaK2 Di RuMaH EmAkKu~

"angah kau buat kan alang cili api ikan bilis"
"buatlah sendiri"
"ala... kau buat sedap la.."
"bukan susah senang jer angah ajar"
"la.. betul kau buat sedap"

hahahha... sedap ke???? kembang angah kejap... entah la tapi apa2 tekak alang nak buat macam mana kan?? angah rasa sendiri tak la sedap mana... tapi alang rasa mampus dia kata sedap hahaha.....
nie cili api yang angah tengah tumis bagi dia garing sikit... nanti kalau tak garing bole sakit perut kalau makan tul tak??? mmmmm goreng...goreng.....
Nie lak masakan ayam palong negeri sembilan.. maaf nie bukan angah yang masak ye angah tak tahu tapi nie kawan alang yang masak debab dia nak makan katanya.. hehehe layannnnnnnn

6 Budak comei:

pawaka19 said...

mmm sedap

NICK IRFAN said...

wah! nmpk mcm sedap jer.. lapo plak perut sy ni... hehe

annfrendly said...

tulah dia penangan air tangan angah..
sedap bila orang makan :)
rajin angah memasak.. bagusnya :)

AngahSayang2314 said...

pawaka19: memang sedap...yum2

nick: yup memang sedap apa lagi gi lah cuba..hehehe

ann:hahaha.. penangan air tangan angah ye... hahah... bola la ann
kena malas hampeh makan la kedai jawabnya..

AnnFrendly Garden said...

angah 1st time ann tgk ayam palong tu.. tak pernah taw masakan nogori nie.. mesti pedass kan??

betul lah.. angah masak sedap tu yg akak angah suh angah masak tu.. air tangan power gitu.. syukur.. bukan semua orang da kelebihan tu taw angah :)
lama tak chat rindu.. (T.T)

AngahSayang2314 said...

ann garden: tak pernah dengar ke? cian ann.. tapi angha lagi tak pernah dengar tau..memang sedap la pedas..angah ada belajar gak tapi dia lebih kurang sama macam masak lemak cuma dia tak ada santan jer..

ye ke airtangan angah sedap ann pernah rasa ke?hahaha apa2 pun bole la...

Related Posts with Thumbnails