Monday, April 26, 2010

~ BeRcuTi Ke PuLaU PhUkEt ~

Pagi nie berangkat la mak angah ke pulau phuket bye..bye... mak....abah...
hahahah....angah still tunggu di rumah yer untuk menunggu ketibaan mak dia rumah.. 
Semoga selamat sampai & selamat tiba ke malaysia dengan selamat...........aminnn....
korang birthday mak bagi apa yekkkkkk????

8 Budak comei:

LYaFRINA said...

bestnyer...
tringin nak k sana..
tp takot naik flight

pawaka19 said...

knp kak angah nak gi sekali?

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

disebabkn xde gaji,x keje lg,maka,jsut kasi handbag,baju n so on je la..
nk bwk mkn kt hotel ke,xde agi la..hehe
tp kasih syg yg penting kn..

Mr.Z said...

bila la nak merasa g phuket ni..hehe

AngahSayang2314 said...

lyafina: tue la alya angah pun teringin nak ke sana tak pe la asalkan bahagia mak & abah angah...

AngahSayang2314 said...

pawaka: wa..wa..wa.. nak ituttt

cikfasya: betul kata fasya yg penting keikhlasann & kasih sayangg teramat lah penting..

mr.z:tue la sama la angah bila la nak merasa....

annfrendly said...

bestnya.. nanti angah pun mesti try pergi sana taw...

AngahSayang2314 said...

eee ann tue la pasal memang best tau

Related Posts with Thumbnails