Thursday, April 21, 2011

~ SeMeSra ALam ~

Suka tengok gelagat si kecil lagi2 bila meningkat tahun demi tahun...Ada gak curi2 ambil pic masa Bufday MiL ari tue..Macam2 gelagat si kecil bila dapat bermesra....
Tergelak tengok gelagat si kecil berjenaka ngan gayanya....
Gugurl ada sepupu yg sebaya ngannya cuma beza 4 bulan jer tapi kalau ikut dia la yg dulu..Kiranya dia kakak la... Bila dapat bersama dah macam belangkas diorang tak leh pisah..tapi bila gugurl buat nie sepupunya pun mengikut gak apa yg di buat.. Korang layan la pic nya nie...
ngan muka yg baru lepas main air punya lah angah geram masa nie tengok muka gugurl comot tue...

lepas tue korang tahu tak dia buat aksi apa??? jom kita tengok...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaaa
nie lak aksinya hahaha...dia cium sepupunya...sepupunya cium dia lak.. kah3x

p/s: hampir kering idea angah nak story morry nie... 

25 Budak comei:

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

MEH SINI SU PUN NAK KISS DORANG NI..HIHI

DKosongLapan said...

kalo dah sepupukan.....muke lebih kughang jeeee...comeiii deme berdue niii

εїз Cik Fasya εїз said...

gugurl sgt la sweet...
fasya pun ade gak kezen yg rapat..tp dia muda 2 tahun la dr fasya..;)

POSH76 said...

cayangnyer dia...cantek bulu mata ur daughter melentik gitu

etiey.com© said...

wahhhh pandai. comel

Hanis Azla said...

alahai.. comelnya dua2 org tu..

LyNn HaMzAh said...

alahai...comeynyer diorang...muaahhhhss...

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

aksi budak² mmg membuat kita terhibur..boleh hilang semua duka dan stress..

ieda said...

amboi2 mesranya .. suke akak tgk .. ok lah tuu :)

Cma Shiema said...

hehe..gelagat ank2 ni mmg mcm2...
comenye...best gugurl ada kwn sebaya..

Zubaidah Zainal Abidin said...

mmg btul semesra alam tu angah..

e.l.i.z.@ said...

eh eh +- la muka dorg..

munna said...

alahai..cute dua duanya...

sarah-najwan said...

amboi..tu cayang geng..hehe

alinac lover said...

so sweet ah! hehehhe

angah..kalo nak eyeliner or mascara tu btau la ya~ semua nya oke sgt :) hrga murah lak tu~

Idah said...

mesranya diaorang ni...harap pertalian ini mengeratkan lg silaturrahim utk akan datang.

apple hijau said...

Angah tolong kiss kan anak dara dua org tu utk saya ye...ada jugak yg kene geget ni kalau jumpa..hi hi

fyna said...

hehe..sweet je diorg..
;)

toyolkiut said...

TK yg blm pnh jd mak budak pun suka tau tngok keletah budak2 comel ni..
geram tngok depa senyum, pe lg gigi susu depa tsusun lawa..

diana said...

pandai bekawan la dia..

ZZnoor said...

just one word!
sgt comel! (eh,dah 2 words plak..)
hihi...

MamaYatie said...

tomei jerk...sama la gelagat mysara ngan sepupu dia hak sebaya dia..berpeluk2 mcm lama tak jumpa..padahal hari2 jumpa

MrS. F!zA said...

sorg mata bulat sorg mata kecik sikit..tp kalo tgk mcm 2 beradik

ummiross said...

seronoknya gugurl jumpa gang, dua2 pun sweet..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Honda ex5 dan Honda wave

wooooo gegurl jumpa sepupu rupanya.... eeemmm memang mesranyerrr.... aku masa kekecik mmg mesra gak ngan saudara mara bila dah besar tak leh lah buat camtu kan...

Related Posts with Thumbnails