Saturday, April 9, 2011

~ MaCam MaNa NaK JawAb yeKk~

ok la..angah jawab yer pertanyaan korang semalam....
kenapa???

Sebenarnya angah bukan tak nak ikut...tapi x diberi ikut sebab dah muat2 semuanya 7 org yg pergi..hubby marah tak bagi angah ikut..Katanya tak ada kaum perempuan...Angah memang nak pergi tapi..paham2 sendiri la kalau org lelaki tak beri ikut tul tak???
1 lagi alasannya anak sapa nak jaga???So kena la di tinggalkan..Tapi kalau mancing kat tempat lain kalau dia nak bawa angah pun gi la... hehehe...Angah jenis open ok jer ..dah hubby kata TIDAK tak kan nak melawan uuuuuu....tak cium bahu syurga la jawabnyerrrrrrrr tul tak??????

p/s: ari ini kat umah mak.....


15 Budak comei:

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

euuu ! bestnya..kita laki bini pon kaki mancing jugak....tp dah lama x buat xtivini cm ni...

salam kenal dari @mamadiana

POSH76 said...

yelah kalau hubby tak kasi pi mesti bersebabkan..

deqlis said...

ooh hb kaki pancing ya...

sakan makan ikan fresh2x nie..:-)

toyolkiut said...

betul tu..
asal ia bawak balik hasil sudah...
hehe..

Zura said...

hehe..betul tue..ikut arahan suami...

MamaYatie said...

betul tu...dosa nnt ..hehehe

munna said...

betul tu angah... mana boleh derhaka dgn suami kan...

diana said...

memancing??
bosan la kalau semua lelaki..
ada geng berbual2 ok jugak kalau pi..
kan??

Citarasa Rinduan said...

alah.....
kesiannya angah,..
tak apa..nanti2 dapat ikutlah tu

Fiqas said...

angah, lama tak jenguk angah... winduuuuuu rrr....

tak pe, len kali hubby bawak p tempat lain ye...

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

best kalo dpt ikut tp kalo dah x dibagi pegi tak yahla kut haa

bunga said...

bunga suka memancing..tapi bila dah ebsar ni xde yang nak teman bunga macing..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

best la dpt byk ikan..
asben sy pn suke memancing gak.. ekekek, salu gak follow die pi tp kat area pantai aje la.. yg de port menan si Alya.. heheheh..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

betul tu...kalau semua lelaki..mana leh ikut...hihi

Rinna said...

hehehe..kalau laki tak bagi tak yah le ikut.. dah tuh yg peginya sumo lelaki.. kang Angah tuh sorang2 plak kat situ tentu segan kan.. :)

Related Posts with Thumbnails