Tuesday, April 12, 2011

~ KaWen....& KaWen...~

Sekarang nie musim org kawen lepas tue mengawan..sini org kawen sana org kawen semuanya nak kawen bole macam tue???hehehe tak la..sebenarnya last week angah kat umah mak..Sebab jiran mak ada buat Kenduri kawen..
X la banyak pic yg angah ambil sebab nie sebelah lelaki..Korang pun sedia maklumkan?? kalau sebelah lelaki mesti la biasa2 jer...Tapi masa hari sabtu kalau angah panggil REWANG la.. Angah sedekahkan APAM POLKADOT...Wow laris tueee ada dekat 1000 biji angah mengapam hari sabtu tue kat umah mak..Sampai tak cukupppppp...heheheh suka tengok diorang semua puji kata sedap & comel2 jer...Sebenarnya bukan angah suka ngan pujian org tapi angah suka sebab diorang semua berebut2 nak makan terutama budak2 la...
Niat angah nak bagi jiran angah kuih apam polkadot berini jagung...OPppssss sorry yer dah terlalu banyak sampai lupa nak ambil pic....
sebelum pengantin bersanding gugurl di beri makan ais krim tapi bukan mama beli org belanjanya....suka tul dia...kalau mamanya tak dapat la....

Alhamduilillah majlis berjalan ngan lancar cuma pagi ahad tersebut dapat berita OPAH pengantin lelaki sebelah ayahnya meninggal dunia...maka majlis terpaksa di teruskan tanpa bapa pengantin di gantikan dengan anaknya...Kerana bapanya terpaksa balik ke ipoh tuk berjumpa ngan jenazah buat kali terakhir...Seluruh keluarganya pula setelah selesai bersanding bergegas pulang semua ke kampung...Apa pun jom kita doakan semoga rohnya di cucuri Rahmat......Al-Fathiah.....
gebu gebas kan pengantinnya...hehehe sama padan..

p/s: malamnya pula angah pergi 1 tempat kemana nak tahu tak?? tunggu jer next n3

32 Budak comei:

MrS. F!zA said...

skrg ni musim org pregnant..sana sini org pregnant..kita pon tringin jgk..hahaha

Cma Shiema said...

musim mengawan ye...
he3..comel pengantinnye..semoga brbahagia hingga keakhir hayat..takziah utk kehilangan opah beliau..
alfatihah..~

sarah-najwan said...

mesti apam tu sedap sb laris dimakn..hehee

skrg ni xkira masa..asal cuti ada je kenduri kawin..

Izan Ishak said...

wahhh....banyaknya angah mengapam. mmg sonok kalau tgk org suka makan kan.

cantik pengantin...mmg gebu gebas~

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

ehh..warna baju pengantin sama dgn baju pengantin kiter dulu..

Sarah Syazwani said...

sekarang ni bkn cuti sekolah ramai yg kawen...bln 4 hingga bln 6 ni pun dh byk dah jemputan

Zaidah said...

lepas nie blehlah buat bisnes apam berinti jagung....jangan lupa hantar kat zai sikit yer...

Hanis Azla said...

bagusnya angah.. rajin bersedekah..
dalam gembira ada berita duka yer..

toyolkiut said...

dah sampai jodoh, kawen la..
hehe..

best ke kawen angah??

lawa la pengantin jiran angah tu..

azzey said...

Dh lama takpegi umah org kawen..

Kakzakie said...

Angah... apasal tak tunjuk apam polkadot yg dibuat? kakak nak juga tengok. Dlm balang tu tak jelas....:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wah angah....bisness hebat nmpk.bg lah resipe apam tu pd LM..sian anak2 nak mkn ummi x pandai wat ni

POSH76 said...

mmg musem mengawan ni

ieda said...

cantik warna tuu , tema ijoo dia pucuk pisang kan :)

Rinna said...

Sedapnyaa gugurl makan eskrem yer.. comei jerk dia..

Wahh caya laa wat 1000 abis ekk apam polkadot.. bagus laa gitu..

Pengantin sama cantik sama padan..

apple hijau said...

ala comey nye gugurl tu...

semoga murah rezeki angah dan boleh sponsor apam polkadot tu lagi.. :)

Amy Syaquena said...

Salam takziah kepada keluarga pengantin dan selamat pengantin baru buat kedua mempelai..

p/s: angah pasni boleh buat bisness tue..

LYAfrina said...

BAJU HIJAU LUMUT MMG CUN!

Lizzie Yasmin said...

klu aku, upacara sanding tue trus cancel kot.. trus wat kenduri arwah.. huhuhu

velasrizal said...

mmg musim org kawen skrg ni

Proton Satria Neo Supercharged 2011

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

suka tengok gaya org pegi umah kenduri..haha!

ummiross said...

hehe mengawen n mengawan ye Angah..

Mesti sedap apam polka dot tu kan Angah..

etiey.com© said...

alalhia.. si ekcik.. apam? lama dah tak makan apam

LyNn HaMzAh said...

warna baju pengantin tu cantik la angah...

e.l.i.z.@ said...

musim mengawan ek...pasni musim mengembangkan perut pulak :P

Salmia said...

cepat2! next n3 plz..
hehehe
nk eskrem 1

diana said...

tu tanda nye kalau buka kedai apam sah2 laku tu..
heheheh

bunga said...

bunga suka tengok baju pengantin..ehhe

Mama Gee said...

lawaa pulak tgk pengantin pakai hijau lumut tu..

nisa said...

hahaha..tak boleh blah ayat gebu gebas..xpenah dengar pun..hihihi...

p/s angah nisa dh buat apam tu..kali ni dh menjadi sangat..terharu nisa..hihi..terima kasih angah..

Fiqas said...

rajin angah buat apam tu.. byk lak tu..murah rezeki angah nanti..

munna said...

musim mengawan tu mmg kenalah..angah .. ramai dah bloggers yg berjangkit dgn penyakit ni.. angah bila nak tambah lagi...

alahai siannya pengantin dlm gembira ada berita sedih pula

Related Posts with Thumbnails