Tuesday, April 26, 2011

~ MaIn CuBa2 ~

Last weekend angah nak buat spacial tuk FIL bersilatlah angah kat dapur..tambahan lak ngan gugurl yg mengacaunyer..Habis 1 rumah..sabar jer la....Lepas tue leh lak hubby pun campur tangan gak tolong conteng2 bersama...Korang nak tahu tak apa dia..
inilah dia..cup cake conting2 hehehe...

X lah expert sangat bab buat cc tue... Tapi rasanya ramai yg cakap sedap???sedap ke???almaklum la tak ada seni nak conting2 kat cc tue..x belajar gi kelas kek pun..setakat tabur jer......tapi bole la...yg tulisan tue bukanku yg membuat yer,....hubbyku yg terover nak gak joint..ya bawah tue semua angah yg buat lepas tue yg atas hubby yg buat tengah lak tang silang2 jer angah buat..bila bab buat tulisan & bunga warna kuning tue paham2 la sapa yg buat...CC kat atas perisa choc moist..
Hubby kata sedap....entah la sedap ke???
modalnya tak la besar sangat sebab bahan semua dah ada kat umah nie cadang nak buat makku punya lak 28/4 lak.. hubby suruh...Angah siap cakap lg kalau ada kudrat angah buat la....sebab time keje..macam ari tue tak pe sebab cuti... hehehe...

p/s: kenapa pasal semalam???? tunggu next n3 angah storry yer...

31 Budak comei:

ZSqueenbee said...

woooo chomellnye angah wat..main cuba² but dh gojes pon..hihi..bestlaaaaa

POSH76 said...

Tererla beb nanti order...

sarah-najwan said...

acu post ke akak gak angah..napok sedak tu weyyyy

ummiross said...

suka comel2, senang nak makan...

Hanis Azla said...

cuba2 pun menjadi juga angah.. klu akak dah bangga dah klu boleh buat sendiri mcm ni..

Mama Gee said...

yang penting sedap....
ruper tu leh perbaiki dr semsa ke semasa :)
prektisssss

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

wah..leh bisnes kak

zulkbo said...

salam..
boleh buat meniaga
tak lama lagi nih
ermmm..khabarnya kek
sebegitu trend terkini kan?

etiey.com© said...

buat main-main pun cam ni gayanya... pun dah comel bangat

rATu kEBaYA said...

untuk keluarga cantik tak cantik tak pentingkan.. yang penting masih mengingati

ZZnoor said...

ccc - cup cake comel! hihi..well done angah!

YanaMIB said...

rupa xpenting, janji rs sedap..tu yg terbaekk..haha =)

Rinna said...

Wahh caya laa Angah..tak belajar pun..dah pandai wat cupcake.. Walaupun contin2..tapi kalau dah hubby Angah kata sedap.. ofcos laa sedap..tuh.. :)

Cma Shiema said...

conteng2 pun menarik terrrtarik..nyum2..

MrS. F!zA said...

conteng2 pon nmpk gak rupa cupcake tu..ekekeke

Miza Yusof said...

cantik dan nampak sedap :)
nak sikit :) miza dok belajar buat sampai hari ni tak terbuat CC :)

Cik_HaWa said...

Rajin nye angah hehe..
awa pun nk cuba bljr buat muffin kikikik

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

rajinnya dia..bila lah i nk rajin cam angah ni..

Nurhayati said...

yang penting sedap tau.. kalau kreatif tu bonus tuk mencantik dan mencomelkan cuppies itu ;)

Gadis Ini said...

angh nk blaja wt c.c ng angh bole..
cmne nk wt toping tuh.. aduh geram la tengok..

MamaYatie said...

waa..terror dah tur...

munna said...

comellah angah cc ni.. klu comel2 mcm ni rasa syg nak makan ...

r|nA @ ja|j|na said...

uwah, rajin skang baking eh..asek tgok org len buat aje, satu hari kene buat jugak ni..

ieda said...

ok ape .. dah cantik dan nampak sedapp tuu ... cer kirim sini sikit .. :))

diana said...

bunge pupel kecik2 tu comel la..:P

Encik MamaT said...

angah.. ok la tu... hehe... nti buat berkali2 ok la tu.. tu pun ok dah tu... hehe

Lagenda said...

not bad ngah hasil kerja angah tu! pasni leh bukak kedai kek plak yek..

Suhami Ahmad said...

wah ngah....meletup kek-kek itu

So Shy Lady said...

nmapk comel je...nk bukak gerai dh boleh dah niii ;)

alinac lover said...

yong x pernah cuba buat lg :)

Zura said...

percubaan yg menarik tue angah..

Related Posts with Thumbnails