Sunday, August 29, 2010

~SeRuAn PM "Kibarkan jalur gemilang".~

Menghitung hari jer kita nak sambut bulan kemerdekaan.. sedar tak sedar masa cepat betul mendatang..uittt korang ada perasan tak tajuk kat atas tue apa???? angah bangga jadi rakyat malaysia kerana tempat yg kita duduk sekarang adalah tempat yg bebas dari jajahan yg ke 53 tahun..
jadi angah nak tanya korang ada kibarkan jalur gemilang tak????

RASLI Awang Kechik, 58, yang lengkap berpakaian Jalur Gemilang berdiri megah dihadapan rumahnya, yang turut dihiasi jalur gemilang di di Sungai Petani, Kedah, hari ini. Rasli yang setiap hari memakai baju berkenaan tidak segan silu malah berbangga mengenakan pakaian berkenaan disebabkan semangat dan cintanya kepada tanah air. - Foto Bernama


P/S : Duk menanti saat2 nak berbuka.....

6 Budak comei:

Rizziela said...

Akak x beli punlagi bendra...x kibar kot

Mr Noble said...

wow! patriotiknye pakcik kat gamba tu.
sy letak bendera kat blog je :p

Mr.Z said...

memang semangat kemerdekaan pakcik tu.. cayalah..hehe

sastraboy said...

da letak link da.

^.^

POSH76 said...

Ni baru betul semangat MERDEKA....selamat hari merdeka hehe

norhaizan said...

salam merdeka angah!!

Related Posts with Thumbnails