Wednesday, August 11, 2010

~ SaLaM RaMaDhAn Al - MuBaRak ~

Salam Semua.. rakan2 blogger.. terlalu lama angah menyepi & dah bersaawang blog angah nie.
Rindu angah pada korang2 semua.. 
Terutama sekali angah nak ucapkan terima kasih di atas doa2 kwn2 semua ke atas ninda angah..
Malahan angah tak lupa juga untuk ucapkan ribuan Terima kasih sekali lagi kepada yang memberi  ucapkan & kata2 semangat buat angah..
Sebelum ini angah ada kata berkenaan ngan kesihatan ninda angah..
Tapi sebenarnya ninda angah telah kembali ke ramatullah untuk selama2nya.. pada 7/8/2010 (sabtu) petang 6.15 di hospital.. AL-FATIHAH

 angah macam tak percaya sebelum dia pergi meninggalkan dunia ini dengan berkata:-

" mungkin ini kali terakhir nenek kat umah kau"

terniang2 suaranya berbisik kat telinga angah..... Malah angah ikhlas pemergiannya... 
Semoga ninda di tempatkan ngan org2 yg beriman......aminnnnnnnnnn






Hari ini 1 ramadhan angah nak ucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubarak buat blogger2 yg tidak jemu singgah ke blog angah...& selamat berpuasa.....


P/S : tunggu kemunculan angah ke rumah korang ye... maaf ye blog angah menyepi kerana baru abis berkabung ..Tunggu yeeee lama tak kondem korang nie.. hehehehe



27 Budak comei:

kakcik said...

Al Fatihah buat Arwah Nenda.

Salam Ramadhan Angah. Jangan ponteng puasa tanpa sebab tau.. :)

iyllienaz said...

salam takziah buat angah sekeluarga..Al-Fatihah..

selamat berpuasa angah!!bila nk buka puasa sama2 ni??

Rinna said...

Salam Takziah buat Angah sekeluarga.. Moga Nenda Angah akan ditempatkan bersama-sama orang2 yang solehah.. Amin..

maslinamansor said...

Al-fatihah diucapkan...

b.E.L.L.e said...

salam takziah buat ninda angah. moga roh ninda angah dicucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang2 beriman. selamat berpuasa jugak angah.. =)

LYaFRINA said...

tu la angah..
lamanya menyepi...
xpela..utamakan mana y pting dulu..

alfatiha utk arwah ninda angah y tlh selamat kembali ke rahmatullah..
setiap y hidup pasti kembali pd penciptanya..

angah, lya pun nk ucapkan selamat berpuasa di bulan ramadhan ini & semoga ramadhan kali ini diberkati dr sebelumnya ..amin..
sama2 kita hayatinya..

mahira oya said...

selamat berpuasa angah..

syahira ariff said...

al fatihah
semoga beliau ditempatkan di kalangan org2 soleh
insyaallah

selamat berpuasa angah
=]

Mak Su said...

takziah atas kehilangan, al-fatihah buat nenda.

salam ramadhan buat angah sekeluarga

ardinihumaira said...

selamat menjalani ibadah puasa ;)

Ann said...

alfatihah..smg roh arwah dtmptkan bsama mereka yg briman

ermm salam ramadhan

zulkbo said...

salam..
marhaban ya ramadahan
selamat berpuasa dan beramal buat anda dan keluarga..moga mendapat keampunan,keberkatan dari Allah di bulan penuh rahmat ini...

annfrendly said...

al-fatihah utk arwah ninda angah..
sedihnya...

apepun selmat berpuasa ya angah..

annfrendly said...

ok.. tak lupa baca nanti.. insyallah..

kak lizame masak ke harini atau beli juadah kat bazar?

pawaka19 said...

salam takziah buat kak ngah..buat ninda kakngah.selamat menyambut ramadhan kak ngah.moga segala ujian kak ngah dapat bersabar.

"Rancangan Menarik Astro Sempena Ramadhan 2010"

Bidadari fiza said...

Salam Ramadhan...(^____^)

velasrizal said...

selamat berpuasa utk angah jugak..

Jadual Waktu Berbuka Puasa Bagi Kuala Lumpur Dan Putrajaya 2010

Sharinginfoz said...

selamat menyambut ramadhan

ieyda ♥ emiey said...

takziah untuk angah sekeluarga..
al-fatihah..

selamat berpuasa untuk angah sekeluarga :)

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

Takziah.... harap bersabar ye...
Ya Ilahi
merendah pada-Nya
harus tunduk percaya
ketetapan Maha Suci
sentiasa kekal abadi
ketahuilah diri
dia telah pergi
walau aku masih di sini

Sudah menjadi ketetapan
Tidak sedetik terawal
tidak sedetik terlewat
Perginya tak kembali lagi

AL FATIHAH.....Moga Rohnya di tempatkan di kalangan orang yang soleh Amin......

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
2 Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
3 Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
4 Yang menguasai di Hari Pembalasan مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
5 Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami meminta pertolongan. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
6 Tunjukilah kami jalan yang lurus, اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
7 (yaitu) Jalan orang-orang yang telah Engkau beri ni'mat kepada mereka; bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

E.d.Y said...

selamat berpuasa untuk angah dan family..;)

M a W a D D a H said...

al-fatihah..moga rohnya dicucuri rahmat...

salam ramadhan...

peaNut said...

alfatihah utk ninda angah..semoga arwah ninda angah d tempatkan bersama golongan yg dirahmati Allah..aminnn

psstttt,,,selamat berpuasa ye angah..huhu..jgn ponteng2 puasa!!~

Zaidah said...

SEMOGA ROHNYER DICUCURI RAHMAT...ALFATIHAH

Sarah Syazwani said...

patutla lama x update..takziah ye semoga ninda tersayang di tempatkan di kalangan orang-orang beriman

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

salam angah:)

first nk ucap takziah buat seluruh kaum kerabat k.angah..semoga rohnya dicucuri rahmat.

then nk ucap salam ramadhan almubarak ye..semoga puasa kali ini penuh keberkahan buat kita semua.

e.l.i.z.@ said...

angahhhhh =(
alfatihah utk nenda angah =(

Related Posts with Thumbnails