Saturday, August 28, 2010

~ MeNaNti KeDaTaNgaN RiNgGit ~

Hari nie hubby ajak shopping raya...tapi angah tak gaji lagi..
Lagi pun kemeriahan raya dah terasa dah..Sayang angah macam tak semangat nak sambut raya tahun nie apa pun korang layan la lagu raya dari angah nie ...sebab gaji tak dapat lagiiiiiii uwa..uwa..uwaaaa......





P/S : Sebenarnya tak tahu nak update apa so korang layan lagu raya jer ye.. hehehe



4 Budak comei:

Live. Love. Laugh. said...

erm saya pun tak semangat sgt nak raya tahun ni...bkn tak dapat gaji...tapi, duit dah abes!! uuuwaaaa

e.l.i.z.@ said...

shopping duit hubi dulu la angah.duit angah simpan ngeh ngeh ngeh

Sarah Syazwani said...

samela taun ni x semangat sbb byk duit da abis masa pindah aritu..beli tuk anak2 jek..mak n pak pakai j raya taun lepas je

syahira ariff said...

hehehe
sabarla angah
nnti dpt gaji tu,spent wisely
=]

Related Posts with Thumbnails