Monday, August 30, 2010

~ mAkAn2 At JuSt ThAi ~

hehehe akhirnya dapat gak celebrate birthday angah hehehe walaupun lewat tapi ia tetap sambut gak yuuhuuu...
Dalam sambutan birthday angah tetiba berlaku la kekecohan yg mmm susah nak cakap... korang paham2 jer la kalau dah gegirl joint???
menu yg ada masa nak berbuka nasi pineapple utk gegirl..

maaf ye nie jer menu yg angah sempat snap yg lain tak sempat gambar angah mengedik pun tak ada sibuk melayan gegirl yg sedang meragam..fuhh sabar jer la... so korang layan jer la pic nie tengah hari buto nie... yum..yum...

P/S : nak singgah blog orang nie...tunggu ye angah datang...

32 Budak comei:

kakcik said...

Yang penting Angah happy.. hehehe.. :)

b.E.L.L.e said...

macam sedap je nasi goreng pineapple tuh. terliur je tengok.. T_T

b.E.L.L.e said...

macam sedap je nasi goreng pineapple tu angah. terliur tengok. dahla pose ni.. T_T

amysyaquena said...

salam angah...akhirnya dapat juga celebrate bday..terliur tengok makanan tapi sayangnya amy x leh makan nenas..

Rinna said...

Hmm..sedapnya makan nasi dlm buah nenas..curlastt.. :)

Mr Noble said...

nmpk sedap sgt nasi tu. kat mana ye just thai ni?

Kie-yu said...

nasik dok dlm pineaplle..
lom pnh try lagi
nk cuba lah :D

εїз Cik Fasya εїз said...

x pernah mkn lg nasi lam neneas tuh..wase ape ek..t kena try gak neh..

daisy said...

alahai..
terus lapar

Zura said...

itu pun dh cukup buat org terliur angah..hehe

hentakbelipat said...

pehhh..happpy blated bdayyy angah!!!

POSH76 said...

tengok nasi goreng nenas tu sodap ajer hehe

Ann said...

nsi nenas tu menarik lah..tgoda ar

POSH76 said...

tengok nasi goreng nenas tu sodap ajer hehe

Sharinginfoz said...

kalau dulu suka makan nasi dalam nenas ni kat sogo

NICK IRFAN said...

sedapnyer kak!! terliur sy tgk,,, hehe

zulkbo said...

Salam..
tu dia??
sedapnya makanan
rasa nak makan je
sekarang..he he

AngahSayang2314 said...

kak cik

yup happy dalam sedih

AngahSayang2314 said...

belle terliur la.. nak ke??? hehehe

AngahSayang2314 said...

amy alhamdullila.. aminnn

AngahSayang2314 said...

kak rinna yup memang best

AngahSayang2314 said...

mr noble

yup memang sedap layan... tue kat.. 1U

AngahSayang2314 said...

kie yu gi try cuba no... hehehe

AngahSayang2314 said...

CF memang sedap layan makan tau

AngahSayang2314 said...

daisy lapar.....kwang..kwang...

AngahSayang2314 said...

zura tue la pasal terliurrrr hehehe

AngahSayang2314 said...

hentak thanksssssss

AngahSayang2314 said...

posh yup memang sedap

AngahSayang2314 said...

ann nak ke??? hehehe

AngahSayang2314 said...

sharing ye ke?? lama tak gi sogo tak tahu sangat

AngahSayang2314 said...

nickkkkkkk pose nie jgn terliur2

AngahSayang2314 said...

abg zul ye ke...

Related Posts with Thumbnails